Νέα

Ανδρέας Φικιώρης

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα komis diablo
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 33
  • Εμφανίσεις 12K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

komis diablo

Μέγας
Εγγρ.
22 Ιουλ 2007
Μηνύματα
605
Κριτικές
7
Like
215
Πόντοι
3.983
ολοι λιγο πολυ εχουμε δει ακουσει για αυτον το γιατρο και το ενεργο οξυγονο
κατα ποσο αυτα που λεει ισχυουν υπαρχει κανενας που να εχει δοκιμασει
την εν λογο συσκευη
 

Rovral

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουν 2006
Μηνύματα
286
Κριτικές
4
Like
42
Πόντοι
1
ολοι λιγο πολυ εχουμε δει ακουσει για αυτον το γιατρο και το ενεργο οξυγονο
κατα ποσο αυτα που λεει ισχυουν υπαρχει κανενας που να εχει δοκιμασει
την εν λογο συσκευη
O γιατρος αυτος ειναι πολυ σοβαρος,ασχετα με την εικονα που δειχνει.
Ειναι και συγγενης υπουργου του Κωνσταντινου Καραμανλη.
 

EvilPlasma

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
21 Δεκ 2007
Μηνύματα
7.933
Κριτικές
108
Like
20.595
Πόντοι
26.435
Δεν ξέρω τι είναι ο άνθρωπος αλλά τον πάω με 1000!  :rockon: :rockon: :rockon:
 

HotScorpios

Σεβαστός
Εγγρ.
10 Μαρ 2008
Μηνύματα
1.353
Κριτικές
17
Like
2
Πόντοι
1.240
ολοι λιγο πολυ εχουμε δει ακουσει για αυτον το γιατρο και το ενεργο οξυγονο
κατα ποσο αυτα που λεει ισχυουν υπαρχει κανενας που να εχει δοκιμασει
την εν λογο συσκευη

Πέρα από καλαμπούρια μάγκες, το ενεργό οξυγόνο κάνει εξαιρετική δουλειά,
υπάρχουν δε, πολλές συσκευές και δεν είναι ανάγκη να αγοράσει κάποιος από
την εταιρεία που συνεργάζεται ο Δρ Φικιώρης.
Βέβαια εάν αγοράσει από Φικιώρη δίνει δώρο και ένα βιβλίο του για το όζον.

Μπορείτε να ψάξετε και στο google για το ενεργό οξυγόνο.
Εγώ έχω ιδίαν αντίληψη από συγγενικά μου πρόσωπα που έχουν βρεί την υγειά τους.

Σκεφτείτε συνμπουρδελιάρηδες μόνο το ότι ο άνθρωπος είναι πάνω από 70% νερό
και οτι το καύσιμό μας είναι το οξυγόνο.
 

FidoDiLdo

Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2005
Μηνύματα
863
Like
9
Πόντοι
6
Aλλη μια καταπληκτικη θεραπεια για οταν δεν εχεις τιποτα!
;)
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
Ε,ειναι και λιγο υπερβολικος εδω που τα λεμε!Εχεις πιεση;Οξυγονο με οζον,εχεις ζαχαρο;Οξυγονο με οζον,σε ποναει ο κωλος σου;Οξυγονο με οζον.
Να μου πεις,το προϊον του πουλαει,τι θα λεγε;

Πιστευω,χωρις να εχω δοκιμασει,οτι σου δινει ενεργεια μονο,ψυχικη και σωματικη.
 

avatar

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιαν 2008
Μηνύματα
3.525
Like
10
Πόντοι
16
με τοσο οζον τυφλα να εχει η τρυπα του οζοντος :2funny: :2funny:
 

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.940
Κριτικές
5
Like
90.975
Πόντοι
12.056
O γιατρος αυτος ειναι πολυ σοβαρος,ασχετα με την εικονα που δειχνει.
Ειναι και συγγενης υπουργου του Κωνσταντινου Καραμανλη.


Αφου δεν ειναι του Μητσοτακη.....δεν τρεχει καστανο  :grin: :grin: :grin: :grin:
 

Pitsirikos1

Μέγας
Εγγρ.
2 Νοε 2008
Μηνύματα
3.747
Κριτικές
109
Like
75
Πόντοι
4.395
ολοι λιγο πολυ εχουμε δει ακουσει για αυτον το γιατρο και το ενεργο οξυγονο
κατα ποσο αυτα που λεει ισχυουν υπαρχει κανενας που να εχει δοκιμασει
την εν λογο συσκευη
γνώριζα ένα μπάρμπα που ήταν και καλά υγιεινιστής. έιχε την συσκευή και έπινε κάθε μέρα... μια μερα ήπια και εγώ... το νερό όντως είχε αέρα. αλλά δεν έλεγε και τίποτα!
 

21 Grams

Μέλος
Εγγρ.
12 Απρ 2008
Μηνύματα
2.140
Like
0
Πόντοι
16
Δεν ξέρω αν πουλάει "φύκια για μεταξωτές κορδέλες" αλλά έχει χεστεί στο τάλιρο το παλικάρι.

 

ztheo

Μέλος
Εγγρ.
27 Απρ 2008
Μηνύματα
53
Like
0
Πόντοι
0
Παιδια αυτός ο ανθρώπος λεει μπαρούφες.Κομπογιαννίτης ειναι. :jerking: :jerking: :jerking:
 

agiana

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2008
Μηνύματα
13.692
Κριτικές
5
Like
57
Πόντοι
166
γνώριζα ένα μπάρμπα που ήταν και καλά υγιεινιστής. έιχε την συσκευή και έπινε κάθε μέρα... μια μερα ήπια και εγώ... το νερό όντως είχε αέρα. αλλά δεν έλεγε και τίποτα!

Δεν είδες ή ένοιωσες διαφορά πουθενά? Μα πουθενά....???  :think:
 

edika

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιαν 2006
Μηνύματα
40
Κριτικές
4
Like
15
Πόντοι
0
Αρκετό καιρό πριν γίνει γνωστός τον είχα επισκεφτεί στο ιατρείο του στο Κολωνάκι. Αν και ο τύπος έχει σπουδάσει γιατρός, έκανε μπαμ η συμπεριφορά αρπακτικού. Πλάσαρε το όζον όπως τη coca-cola...πάει με όλα...(εμένα δε με πείθει πάντως, μπορεί να πέφτω κι έξω...)
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom