Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).

Καλά αυτά τα αν και αν τα λένε μερικές χιλιάδες κόσμος εδώ και χρόνια.Μη τη λες αυτή τη λέξη σε παρακαλώ παθαίνω PTSD.
Το ήξερα το γαμημένο όταν έκανε όσο ένας φραπές.
Και λέω να πάρω μερικά έτσι μπας και αλλά τελικά λέω μαλακία θα ναι και δεν πήρα.
Θα μουν τώρα εκατομμυριούχος, να γαμάω βίζιτες στο ντουμπάι και όχι με όλη την πλέμπα να παίζουμε το πουλί μας και να κλαίμε τη μοίρα μας στο bourdela.com![]()
[quote author=Morgan_F link= ]Τώρα τελευταία βλέπω στα παιχνίδια στο κινητό εφαρμογές bitcoin.Σου παρέχουν και χρεωστικ
ή κάρτα (ενδεικτικά crypto.com , youhodler).
Είναι καμιά απάτη ;
[quote author=Morgan_F link= ]Τώρα τελευταία βλέπω στα παιχνίδια στο κινητό εφαρμογές bitcoin.Σου παρέχουν και χρεωστικ
ή κάρτα (ενδεικτικά crypto.com , youhodler).
Είναι καμιά απάτη ;
Να το ξεκινησουμε διαφορετικα τυπε, καταρχας εχεις μπιτκοιν ? τι ειναι αυτα τα παιχνιδια που λες ? και για ποιο λογο να τα χαραμισεις εκει ? ειναι δεν ειναι απατη!
Σου μιλαει τυπος που εχει μπιτκοιν απ την αρχη με μοντεμ νταιαλ απ 54κ που τυχαια πιστεψε σε αυτο,.. οκ δεν το πιστευε αλλα του εμειναν αρκετα μπιτκοιν στον λογαριασμο του![]()
Καλησπερα και καλη χρονια.
Προσωπικα εχω 2 bitcoin, καμποσα eterium και καμποσα απο τα μικρα. XRP ΑDΑ κλπ. Χρησιμοποιω το binance για τις αλλαγες κρυπτονομισματων και το kraken για να τα φερω σε ευρω στον λογαριασμο μου.
Καλο θα ειναι να εχεις και ενα cryptowallet αν σκεφτεσαι να ασχοληθεις και να ενημερωνεσαι απο εγκριτα σαιτ για τις συμφωνιες που κλεινουνΤσιαρς!
Καλησπερα και καλη χρονια.
Προσωπικα εχω 2 bitcoin, καμποσα eterium και καμποσα απο τα μικρα. XRP ΑDΑ κλπ. Χρησιμοποιω το binance για τις αλλαγες κρυπτονομισματων και το kraken για να τα φερω σε ευρω στον λογαριασμο μου.
Καλο θα ειναι να εχεις και ενα cryptowallet αν σκεφτεσαι να ασχοληθεις και να ενημερωνεσαι απο εγκριτα σαιτ για τις συμφωνιες που κλεινουνΤσιαρς!
Μάλιστα. Καλή τύχη.
Να σε ρωτήσω. Πόση ώρα χρειάζεται για να ρευστοποιήσεις ένα κρυπτονόμισμα;
Καλησπερα και καλη χρονια.
Προσωπικα εχω 2 bitcoin, καμποσα eterium και καμποσα απο τα μικρα. XRP ΑDΑ κλπ. Χρησιμοποιω το binance για τις αλλαγες κρυπτονομισματων και το kraken για να τα φερω σε ευρω στον λογαριασμο μου.
Καλο θα ειναι να εχεις και ενα cryptowallet αν σκεφτεσαι να ασχοληθεις και να ενημερωνεσαι απο εγκριτα σαιτ για τις συμφωνιες που κλεινουνΤσιαρς!
Μάλιστα. Καλή τύχη.
Να σε ρωτήσω. Πόση ώρα χρειάζεται για να ρευστοποιήσεις ένα κρυπτονόμισμα;
20 δευτερόλεπτα. Γιατί;;;;
Έτσι από περιέργεια, και αν θέλεις απαντάς.
Επειδή κατά καιρούς πέφτω πάνω σε κόσμο που ισχυρίζονται ότι έχουν "αρκετά bitcoin", θα μπορούσες να γίνεις πιο συγκεκριμένος;
Πόσα είναι τα αρκετά; Πάνω από 2; Πάνω από 10;
Τον πιστεύευεις το βλάκα;
Για dialup λεει με 54k. Αυτές τις είχαμε το 90 και το bitcoin βγήκε το 2009, που όλοι είχαμε ADSL.
Μεγάλος βλάκας και μεγάλος ψεύτης, τον παρακολουθώ καιρό το λογαριασμό του.
Ούτε τα ψέματά του δε μπορεί να δομήσει για να είναι πιστευτά.
) αγνοει οτι το 2009 υπηρχαν ΕΠΑΚ συνδεσεις διοτι στο Αλβανοχωριο του τοτε νομιζε οτι υπαρχει οπτικη ινα ενω δεν εχουν καλα καλα ενα υποτυποδεις δικτυο ηλεκτρικου και την κανουν με μπαλαντεζες αλλα θεωρισε σωστο να μας κανει και ενα μαθημα γιατι ως γνωστων ενα μπασταρδακι τα ξερει καλυτερα και απ τους γονεις του 


