Αφού δε διαβάζεις τι γράφεται, γιατί παιδεύεις τον κόσμο; Για να απαντάει ο άλλος στις ποικιλίες τις δικές σου; Eίδες τι έγραψα χτες; Στο βαιμπερ επικοινώνησα και με το που αποκρίθηκε, της έγραψα σχεδόν καπάκια αυτό που ανέφερα. Και δε πήρα ποτέ απάντηση. Ποια διαδρομή για ραντεβού και ποιό μπιρι-μπιρι; Το πολύ τρία λεπτά να ήταν που μου είχε στείλει. Αλλά και αυτοί που παραπονιούνται για το τηλ. και για το βάιμπερ είναι κακοί και γουστάρουν να ξεφωνίζουν ε; Έχουμε γεμίσει με αυτόκλητους υπερασπιστές εδώ πέρα όπως αναφέρει και ο από πάνω...Γιατι ρε μαστορα μονο εσυ την πηρες?Μηπως την πηραν και καμμια δεκαρια αλλοι ας πουμε?Η θελεις στη διαδρομη για το επομενο ραντεβου της να πλακωθει στο μπιρι μπιρι στο τηλεφωνο?Αν τη βρεις την βρηκες δεν τη βρηκες?Κανε υπομονη η αλλιως ψαχνεις αλλου.Απλα πραγματα.
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
