Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
ξέρεις τι είναι κορίτσι να γουστάρεις να φικι φικι με τρέλαΧαχχαχαχα σταμάτα δεν μπορώ θα πάθω τίποτα.
άστο ευχή και κατάρα σου δίνω να μην σου πέσει καμμία συκιά

όχι λέμε κόκκινοΚάποια μέλη με πρόλαβαν και έτσι το καιρό που ήμουν στα μασατζιδικα.
αλλιώς ξέρεις

ξέρεις τι είναι κορίτσι να γουστάρεις να φικι φικι με τρέλακαι ο άλλος να είναι λουγκρα
άστο ευχή και κατάρα σου δίνω να μην σου πέσει καμμία συκιά
![]()
![]()
να σε ρωτήσω σου έχει έρθει ποτέ καμμία φτερού ??Χαχχαχαχα αχ θεέ μου, εσύ τσάμπα χάνεσαι πρέπει να πας στη τηλεόραση έχεις πολύ χιούμορ μωρό.
όχι λέμε κόκκινοαλλιώς ξέρεις
![]()
![]()
αυτήν στο Σύνταγμα λες που γυρνάει χρονιανα σε ρωτήσω σου έχει έρθει ποτέ καμμία φτερού ??

αυτή φιλαράκι την ξέρουμεαυτήν στο Σύνταγμα λες που γυρνάει χρονια![]()
![]()
έχει κάτι άλλες που επειδή έχουν κάνει παιδί νομίζουν είναι και άντρες

δεν έχεις άδικο...αυτή φιλαράκι την ξέρουμεέχει κάτι άλλες που επειδή έχουν κάνει παιδί νομίζουν είναι και άντρες
τα παντελόνια φίλε πια τα φοράνε και οι γυναίκες και τους κάνει και ωραίο
![]()
![]()
![]()
![]()
πρόσεχε μόνο με αυτό το λουκ θα είσαι στόχοςΕντάξει πες πως έγινε κιόλας. Καινούριο look για το καλοκαίρι και εύχομαι ο κορονοϊός να αποχωρήσει σύντομα από το πλανήτη, και να είναι καλά όλος ο κόσμος.

να σε ρωτήσω σου έχει έρθει ποτέ καμμία φτερού ??
πρόσεχε μόνο με αυτό το λουκ θα είσαι στόχοςφωτιά στα κόκκινα εμείς οι πυροσβέστες
![]()
κατάλαβα ;) Να φέρω βελόνα και κλωστή έφτασε εεεΧαχαχαχα Τασούλη η σιωπή μου προς απάντηση σου.

κατάλαβα ;) Να φέρω βελόνα και κλωστή έφτασε εεε![]()
![]()
σου έχω άντρα εγώ να καθαρίσει ;) Απλός θα έχεις ένα πρόβλημα :- θα φοράει και τα δικά σου στριγκΤρομάζω Τασούλη.

είναι η ουσία του φόρουμ η διασκέδαση ρε κοριτσάρα συνάρτηση με σεξ ;)Αχ θεέ μου ποτέ μου δεν πίστευα ότι θα γελούσα έτσι όπως τώρα.

σου έχω άντρα εγώ να καθαρίσει ;) Απλός θα έχεις ένα πρόβλημα :- θα φοράει και τα δικά σου στριγκ![]()
![]()
είναι η ουσία του φόρουμ η διασκέδαση ρε κοριτσάρα συνάρτηση με σεξ ;)![]()
![]()
κοίτα να δεις κορίτσι είμαι πολύ προοδευτικός άνθρωποςΧαχχαχαχα. Α μα τόσο πολύ. Εντάξει γούστα είναι αυτά.

κοίτα να δεις κορίτσι είμαι πολύ προοδευτικός άνθρωποςαλά το σουτιέν σου δεν θα το φόραγα ποτέ :- δεν μου κάνει είμαι αβυζος
όσο για το στριγκ δεν έχω κάνει εγχείρηση ακόμη και θα με δυσκολεύει στο καβάλο
![]()
![]()