Giannisampel96
Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Ιουν 2019
- Μηνύματα
- 196
- Like
- 115
- Πόντοι
- 1
Ψήφο στο κόκκινο και μόνο!!!!
Εκτος απο ξανθο οτι αλλο..
καυλα,μουναροςΑυτό το χρώμα με πεθαίνει αλλά δυστυχώς δεν μου πάει καθόλου αν και με τα κοντά μαλλιά με πήγαινε πολύ μπορώ να πω.
μιλάμε σε Κοκκινάκι είναι σούπερΑυτό το χρώμα με πεθαίνει αλλά δυστυχώς δεν μου πάει καθόλου αν και με τα κοντά μαλλιά με πήγαινε πολύ μπορώ να πω.

καυλα,μουναρος
μιλάμε σε Κοκκινάκη είναι σούπερ![]()
![]()
εδώ πια είναιΚαλησπέρα Τασούλη και αν ήμουν και έτσι θα ήτανε καλύτερα, αλλά που θα πάει θα τα καταφέρουμε πάλι.

καυλοραπανοΚαλησπέρα Τασούλη και αν ήμουν και έτσι θα ήτανε καλύτερα, αλλά που θα πάει θα τα καταφέρουμε πάλι.
εδώ πια είναικαλά είσαι γαζέλα τι να πω
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
το χρονομπαουλο εγώ δεν το ανοίγω ποτέ κορίτσι ;) αλλά άσε το εξωτερικόΆνοιξα το μπαούλο η ρουφιάνα Χαχαχαχαχ μπας και πάρω μπροστά λίγο. Που θα πάει έχω και ακόμα περίπου ένα μήνα, ευτυχώς είμαι αισιόδοξη Χαχαχαχαχχα και πάλι καλά που τα παραδέχομαι.
το μαλλί σου είναι τι να πω κόκκινο λέμε τέλος
οποιοδήποτε άλλο χρώμα θα σε στείλω στον Αργύρη τον τρύπιο

το χρονομπαουλο εγώ δεν το ανοίγω ποτέ κορίτσι ;) αλλά άσε το εξωτερικότο μαλλί σου είναι τι να πω κόκκινο λέμε τέλος
οποιοδήποτε άλλο χρώμα θα σε στείλω στον Αργύρη τον τρύπιο
![]()
![]()