Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Μήπως δεν είσαι ταύρος μόνο στο όνομα;Σέβομαι όλα τα παιδιά που περνανε καλά με τη κοπέλα και καλά κάνουν που συνεχιζουν. Η πίπα της όντως απολαυστικη αλλα με τόση κρεμα....η αίσθηση στο μαμησι εμένα δε με ικανοποίησε.

Ναι φίλε ισχύει βάζει πολύ κρέμα στο μουνι της και σε εμένα που ήμουν πρώτο ραντεβού πασαλυφτικε με κρέμα είναι ξενερωμα να το βλέπεις να το κάνει αλλά η αλήθεια να λεγεται είναι κορμαρα αρκετά καληΜάλλον το δεύτερο φίλε...
Μπα 15ποντο. Τυπισσες σαν το Μαράκι αυτά τα έχουν για πρωινόΜήπως δεν είσαι ταύρος μόνο στο όνομα;Γιατί πολλές κοπέλες το κάνουν αυτό όταν ο άλλος είναι
![]()



Δίκαιο έχεις.....της κοντής ψωλ#ς οι πουτσοτρ#χες της φταίνε πάνταΤο βαζω ισως το πει καποιος κ σπαμ.![]()
![]()
Τωρα τελευταια παρακολουθω τα γραφομενα σε πολλα νηματα απο κοπελες.
Κ αληθεια μπορω να πω οτι μερικοι ειστε μια κρυο μια ζεστη.
Το ενα σας βρωμαει το αλλο σας ξινιζει.
Ραγαδες στο βυζι για την μια, κρεμα στο μουνι της η αλλη.
Κ τελικα μπερδευονται ολοι οι αλλοι που θελουν να δοκιμασουν.
![]()
![]()
![]()
Δίκαιο έχεις.....της κοντής ψωλ#ς οι πουτσοτρ#χες της φταίνε πάντα

Δεν αντέχουμε άλλο με αυτές τις φωτός με τις καβλα γοβες σου!!
Απαιχτη μουναρα, ετοιμάζω επαναληψη![]()
Απαιχτη μουναρα, ετοιμάζω επαναληψη![]()
Μουναρος εκτός συναγωνισμού![]()
την συνάντησα, έκανα και την πρώτη μου κριτική αλλά δεν ανέβηκε καιρό τώρα
![]()
Γειά σου Ελεναρα, Σαλονοκια, Μουναρα![]()
Το καλύτερο πακέτο του 2020 είσαι.Τα λέμε σύντομα. Καλή πρωτοχρονιά
Χρόνια καλά με υγεία και τύχη super καύλα..... πάντα ηφαίστειο να είσαι
αδερφε λιακο,ειναι τοσο καλη στις υπηρεσιες της και στην συμμετοχη η μαρια.πες μου ,δεν την ξερω και σε εμπιστευομαι.Black or white? That's the question
Φίλε προχώρα άφοβα και θα με θυμηθείς ;)αδερφε λιακο,ειναι τοσο καλη στις υπηρεσιες της και στην συμμετοχη η μαρια.πες μου ,δεν την ξερω και σε εμπιστευομαι.
Φίλε προχώρα άφοβα και θα με θυμηθείς ;)
Αυτή είναι ωραία φωτό!![]()
Ήταν το δίκαιο και έπρεπε να γίνει... Σύντομα κριτική..
Να προστεθεί και αυτή η φωτό στις ωραίες.Για σου Μαράκι με τα ωραία σου