You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Κωλόμπαρα που γαμάς
- Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 8K
- Εμφανίσεις 2M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 11 άτομα (1 μέλη και 10 επισκέπτες)
Malaperds
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 2.814
- Κριτικές
- 14
- Like
- 5.038
- Πόντοι
- 6.495
Είναι συνέχεια ανοικτό. Εστιατόριο με ειδικότητα στον πατσά.Καλημέρα, δεν είμαι πολύ φαν του είδους αυτού των μαγαζιών πλέον ( παλαιότερα τα είχα πλουτίσει αυτά τα μαγαζιά ειδικά στην επαρχία), απλά να ρωτήσω θέλω κάτι : κατεβαίνοντας τη Συγγρού προς Πειραιά μετά το 40-42 δεξιά είδα ένα μαγαζί - bar που έγραφε open 24hours. Υπάρχει πιθανότητα να είναι ανοιχτό και πρωινές ώρες? Ξέρει κάποιος κάτι?
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Είναι συνέχεια ανοικτό. Εστιατόριο με ειδικότητα στον πατσά.
Μάλλον όμως ο φίλος ψάχνει για άλλου είδους "πατσά"
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Παίδες για να ανοίξω ένα θέμα για συγκεκριμένο μαγαζί... Κάποιοι συναγωνιστές εδώ - μαζί τους κι εγώ παρότι δεν το 'χω επισκεφθεί ακόμα - έχουν αναφερθεί κατά καιρούς στο "Delirium" στην Πλατεία Παναιτωλίου στην Καλογρέζα, το οποίο δεν είναι γαμησάδικο με τη στενή έννοια του όρου καθώς δε γαμάς εκεί μέσα έχει αναφερθεί όμως ότι παίζει σαφώς "φορτωτική"... Γνωρίζει κανείς αν αυτό συνεχίζει να ισχύει; Γκολέμη εσύ; Ρωτάω γιατί μια φίλη μου τραγουδίστρια που δε δουλεύει και σε βόρβορους γενικά είχε ένα λαϊβάκι εκεί χθες το βράδυ μαζί με ένα ακόμα γνωστό όνομα στους κύκλους της νύχτας και αναρωτιέμαι μήπως έχει κυριλέψει σαν μαγαζί και δεν πρέπει να το εντάσσουμε πλέον στα υπ' όψιν
Golemis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Ιουν 2008
- Μηνύματα
- 2.786
- Κριτικές
- 9
- Like
- 1.875
- Πόντοι
- 216
Παίδες για να ανοίξω ένα θέμα για συγκεκριμένο μαγαζί... Κάποιοι συναγωνιστές εδώ - μαζί τους κι εγώ παρότι δεν το 'χω επισκεφθεί ακόμα - έχουν αναφερθεί κατά καιρούς στο "Delirium" στην Πλατεία Παναιτωλίου στην Καλογρέζα, το οποίο δεν είναι γαμησάδικο με τη στενή έννοια του όρου καθώς δε γαμάς εκεί μέσα έχει αναφερθεί όμως ότι παίζει σαφώς "φορτωτική"... Γνωρίζει κανείς αν αυτό συνεχίζει να ισχύει; Γκολέμη εσύ; Ρωτάω γιατί μια φίλη μου τραγουδίστρια που δε δουλεύει και σε βόρβορους γενικά είχε ένα λαϊβάκι εκεί χθες το βράδυ μαζί με ένα ακόμα γνωστό όνομα στους κύκλους της νύχτας και αναρωτιέμαι μήπως έχει κυριλέψει σαν μαγαζί και δεν πρέπει να το εντάσσουμε πλέον στα υπ' όψιν
Φιλε αρχικα παιζοτανε ψιλοφαση (αντε καμια πιπα) αλλα τελευεταια εχει πιρφορεψει πολυ. Δυστυχως ακολουθει το τρεντ της πιρφιριας τον τελευταιο καιρο. Εγω δεν ξαναπαω ειναι και μακρυα
Golemis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Ιουν 2008
- Μηνύματα
- 2.786
- Κριτικές
- 9
- Like
- 1.875
- Πόντοι
- 216
Να τον ακούς το χοντρολάγνο!
Πρωτομάστορα της καβάτζας, στα κωλόμπαρα παίζω ακόμα κατηγορία παμπαίδων...
Τρικάλτ εκπομπή. Και Τζίνα Ντρούλης για πολύ πιρφ εδώ.
Αντε παιδια ειναι οντως δυσκολη ερωτηση. Μπουκαλι στον Πριγκηπα οταν ερθω Ελλαδα ετσι και αλλιως. Λοιπον ξεκινησε με το ονομα Τζινα στο ναο της καυλας το Αμνεζια.
Βυζολαγνε γερα γιατι εσκασε μαιμου Βυζολαγνος ως Βυζομαστερ
Ο αληθινος βυζολαγνος ειναι ενας.Αντε παιδια ειναι οντως δυσκολη ερωτηση. Μπουκαλι στον Πριγκηπα οταν ερθω Ελλαδα ετσι και αλλιως. Λοιπον ξεκινησε με το ονομα Τζινα στο ναο της καυλας το Αμνεζια.
Βυζολαγνε γερα γιατι εσκασε μαιμου Βυζολαγνος ως Βυζομαστερ
βυζολάγνος
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 6 Σεπ 2007
- Μηνύματα
- 7.781
- Κριτικές
- 18
- Like
- 5.748
- Πόντοι
- 5.035
Πάντα βυζοχρειάζεται νέο βυζοαίμα...Βυζολαγνε γερα γιατι εσκασε μαιμου Βυζολαγνος ως Βυζομαστερ
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Παίδες για να ανοίξω ένα θέμα για συγκεκριμένο μαγαζί... Κάποιοι συναγωνιστές εδώ - μαζί τους κι εγώ παρότι δεν το 'χω επισκεφθεί ακόμα - έχουν αναφερθεί κατά καιρούς στο "Delirium" στην Πλατεία Παναιτωλίου στην Καλογρέζα, το οποίο δεν είναι γαμησάδικο με τη στενή έννοια του όρου καθώς δε γαμάς εκεί μέσα έχει αναφερθεί όμως ότι παίζει σαφώς "φορτωτική"... Γνωρίζει κανείς αν αυτό συνεχίζει να ισχύει; Γκολέμη εσύ; Ρωτάω γιατί μια φίλη μου τραγουδίστρια που δε δουλεύει και σε βόρβορους γενικά είχε ένα λαϊβάκι εκεί χθες το βράδυ μαζί με ένα ακόμα γνωστό όνομα στους κύκλους της νύχτας και αναρωτιέμαι μήπως έχει κυριλέψει σαν μαγαζί και δεν πρέπει να το εντάσσουμε πλέον στα υπ' όψιν
Φιλε αρχικα παιζοτανε ψιλοφαση (αντε καμια πιπα) αλλα τελευεταια εχει πιρφορεψει πολυ. Δυστυχως ακολουθει το τρεντ της πιρφιριας τον τελευταιο καιρο. Εγω δεν ξαναπαω ειναι και μακρυα
Λοιπόν πήγα χθες το βράδυ κατά τις 2:30 για να τσεκάρω ιδίοις όμμασι. Για μια ακόμα φορά Γκολέμη επιβεβαιώνεσαι... Έξι κοπέλες ήταν στο ρόστερ. Απ' αυτές οι τρεις ήταν όλη την ώρα καβατζωμένες από 60άρηδες κοιλαράδες πυρφόρους - χορηγούς τους οποίους τους "έγδυναν" παραγγέλνοντας τη μία σαμπάνια μετά την άλλη και οι λεγάμενες είχαν ένα αποκρουστικό υφάκι και σκατοτουπέ, ενδεικτικά αναφέρω ότι καθόμουν κοντά στο WC και κανα δυο απ' αυτές πέρασαν δίπλα μου στο δίωρο που καθόμουν για να πάνε τουαλέτα και δε γύρισαν καν να με κοιτάξουν προσβλέποντας στο να τις κεράσω εγώ πιο μετά, τέτοιο άδειασμα δεν έχω ξανανιώσει... Όσο για τις άλλες τρεις που ήταν ελεύθερες ήταν παντελώς αδιάφορες και δεν άξιζε τον κόπο για κανένα λόγο να ασχοληθείς μαζί τους. Πάντως σε γενικές γραμμές δεν έιδα και καμιά εκρηκτική παρουσία, ακόμα κι αυτές που ήταν κερασμένες όλη την ώρα από τους πυρφόρους δεν ήταν τίποτα μουνάρες, τζάμπα κόπος να πάει κανείς σ' αυτό το μαγαζί ειδικά αν δε μένει εκεί κοντά. Για όσους μένουν Ν. Ιωνία, Καλογρέζα ή και Γαλάτσι δεν ειναι άσχημα να πάνε ένα ή και περισσότερα βράδια να πιουν ένα ποτό και να ανταλλάξουν κανα τηλέφωνο με την ελπίδα ότι θα σπρώξουν κάποια στιγμή, να ξεκινήσει όμως κάποιος από εμάς εδώ που ψάχνουμε πολύ συγκεκριμένες καταστάσεις σε κωλόμπαρα και να κουβαληθεί στη Ν. Ιωνία για το "Delirium", για κανένα λόγο!
- Εγγρ.
- 7 Σεπ 2005
- Μηνύματα
- 22.058
- Κριτικές
- 499
- Like
- 43.582
- Πόντοι
- 45.097
στην Φιλωνος στον Πειραια υπαρχει κωλομπαρο μυστες του νηματος?
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Στην Φιλωνος στον Πειραια υπαρχει κωλομπαρο μυστες του νηματος?
Αν εννοείς κωλόμπαρο που να γαμάς στα σίγουρα υπάρχει ο "Σκορπιός" απλά δε θυμάμαι αν είναι στη Φίλωνος ή στην πρώτη παράλληλο τη Νοταρά. Αν εννοείς κωλόμπαρα γενικά επίσης η απάντηση είναι "ναι", έχουν μείνει κάποια σε λειτουργία
bill noxas
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Νοε 2010
- Μηνύματα
- 973
- Like
- 268
- Πόντοι
- 26
Φιλωνος εχει τρια και άλλα τεσσερα τουλαχιστον στην Νοταρα.Στην κατηγορια Κωλόμπαρα που γαμάς ομως ανηκει μονο ο Σκορπιος στη Νοταρα.στην Φιλωνος στον Πειραια υπαρχει κωλομπαρο μυστες του νηματος?
bill noxas
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Νοε 2010
- Μηνύματα
- 973
- Like
- 268
- Πόντοι
- 26
Στη Νοταρα ειναι συναγωνιστηΑν εννοείς κωλόμπαρο που να γαμάς στα σίγουρα υπάρχει ο "Σκορπιός" απλά δε θυμάμαι αν είναι στη Φίλωνος ή στην πρώτη παράλληλο τη Νοταρά. Αν εννοείς κωλόμπαρα γενικά επίσης η απάντηση είναι "ναι", έχουν μείνει κάποια σε λειτουργία
- Εγγρ.
- 7 Σεπ 2005
- Μηνύματα
- 22.058
- Κριτικές
- 499
- Like
- 43.582
- Πόντοι
- 45.097
ευχαριστω πολυ και τους δυο!
θα επανελθω !
θα επανελθω !
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Στη Νοταρα ειναι συναγωνιστη
Ευχαριστώ!
ευχαριστω πολυ και τους δυο!
θα επανελθω !![]()
Τίποτα να 'σαι καλά!
Golemis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Ιουν 2008
- Μηνύματα
- 2.786
- Κριτικές
- 9
- Like
- 1.875
- Πόντοι
- 216
ευχαριστω πολυ και τους δυο!
θα επανελθω !![]()
Παιδια μεγαλες πιενες το νημα αφου μας συμβουλευεται και ο μοντερατορας
bill noxas
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Νοε 2010
- Μηνύματα
- 973
- Like
- 268
- Πόντοι
- 26
Συναγωνιστη, ειναι απο τα λιγα νηματα στο φορουμ, που δεν πεφτει βρισιμο, τρολαρισμα και σπονσοριλικι.Αυτο εκτιμαται απο τους γνωστες ;)Παιδια μεγαλες πιενες το νημα αφου μας συμβουλευεται και ο μοντερατορας
Giannis_127
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 21 Ιαν 2008
- Μηνύματα
- 659
- Κριτικές
- 9
- Like
- 1.174
- Πόντοι
- 206
Κι επίσης και ο μοντερατορας (όπως τον αναφέρεις) εχει καποιες αρμοδιότητες στο σάιτ... Δεν γνωρίζει τα πάντα...
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Συναγωνιστη, ειναι απο τα λιγα νηματα στο φορουμ, που δεν πεφτει βρισιμο, τρολαρισμα και σπονσοριλικι.Αυτο εκτιμαται απο τους γνωστες ;)![]()
Η αλήθεια είναι όμως ότι ενημερώνουμε και συχνά και το παλεύουμε γενικά, είναι ένα υγιές νήμα το οποίο παλιότερα κατά καιρούς ήταν σχεδόν ανενεργό
bill noxas
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Νοε 2010
- Μηνύματα
- 973
- Like
- 268
- Πόντοι
- 26
Η αλήθεια είναι όμως ότι ενημερώνουμε και συχνά και το παλεύουμε γενικά, είναι ένα υγιές νήμα το οποίο παλιότερα κατά καιρούς ήταν σχεδόν ανενεργό
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 12
- Εμφανίσεις
- 3K
- Απαντήσεις
- 39
- Εμφανίσεις
- 11K
- Απαντήσεις
- 12
- Εμφανίσεις
- 7K