Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ακριβώς ...Οπότε τεσταρεις στην ίδια πίστα![]()
είμαι ο μπαγάσας συν καριόλης μαζί δύο σε ένα σαν το σαμπουανΑφού είσαι δεν είσαι;![]()
Πιο πολύ γαλάκτωμα θα έλεγα μετά την πράξηείμαι ο μπαγάσας συν καριόλης μαζί δύο σε ένα σαν το σαμπουαν

χαχαχαχαΠιο πολύ γαλάκτωμα θα έλεγα μετά την πράξη![]()
παιχτη καταρχην να σου πω οτι εγω ακομη δεν εχω συνευρεθει με την κυρια ;) θα γινει στο κοντινο μαλλονΤελοςπάντων , θα την δοκιμάσω μόνος μου και θα την κρίνω αφού οι περισσότεροι όντως λένε καλά λόγια. Αλλά θέλω να πω κάτι σημαντικό σε αυτό το σημείο. Αν βρέθηκαν κάποιοι έστω και 2 , οι οποίοι είπαν άλλα λόγια , δεν σημαίνει ντε και καλά ότι είναι βαλτοί ή το κάνουν γιατί εξυπηρετούν κάποια συμφέροντα για άλλους ή γιατί μισούν την κοπέλα. Μπορεί όντως να έχουν δίκιο σε αυτά που λένε, να μην ήταν τόσο καλή η κοπέλα την τάδε μέρα, γιατί άνθρωπος είναι και μπορεί να είχε κάποιο θέμα, ή απλώς να μην ταιριάξανε. Όλα είναι πιθανά. Αλλά μην βιαζόμαστε να βγάλουμε συμπεράσματα ότι όποιος πει κάτι αρνητικό κόντρα σε όλους είναι βαλτός. Όλα στο παιχνίδι είναι. Αυτό γενικά το λέω, επειδή το παρατηρώ και σε άλλες ανεξάρτητες ότι συμβαίνει και καλό είναι να αποφεύγεται. Η επειδή έχει γράψει 5 μηνύματα, ή επειδή δεν είναι ενεργό μέλος πολύ καιρό. Μην είμαστε τόσο καχύποποπτοι με όποιον λέει κάτι άλλο απο εμάς, να είμαστε δεκτικοί σε όλα, αρκεί φυσικα να στέκουν έτσι. Δεν χρειάζεται να φτάνουν μερικοί να λένε ψέματα ότι όλα είναι όπως τα είπαν και οι άλλοι , γιατί φοβούνται μην τους βρίσουν οι υπόλοιποι που έχουν μια άλλη γνώμη. Αυτό.
αυτο με εξοργισε και ορμηξα
οποτε δεν ειμαστε χαζοι και ουτε υπερασπιζόμαστε μονο τα κοριτσια ;) και για το τελος να μην ανοιξουμε παλι μια διαχρονικη κουβεντα περι κλώνων

αυτά κανείς και έχεις κάψει καρδιές(κοτσιδακιας,περούκες,κτλ κτλ)....ο Ζορό των απροστάτευτων..παιχτη καταρχην να σου πω οτι εγω ακομη δεν εχω συνευρεθει με την κυρια ;) θα γινει στο κοντινο μαλλοντο προβλημα ξερεις πιο ειναι οτι μπορεις σαφως να εχεις αντιθετη αποψη εννοειται ;) και να μην εχεις περασει καλα λογω διαφορων συγκυριών ... ομως ο τροπος που το εξωτερικεύεις ολο αυτο δειχνει οτι γινεται κακόβουλα :- οσον αφορα το κομματι επιθεσεων μελων σε αλλους και οτι φοβουνται να γραψουν την αντιθετη αποψη αυτο δεν ευσταθει ειναι γελοίο ;) σε πληροφορώ σε αλλο νημα προσπαθησε η ιδια(ος) να υποδειξει σε συναγωνιστη το πως θα γραφει και τι στο νημα της
![]()
αυτο με εξοργισε και ορμηξα
οποτε δεν ειμαστε χαζοι και ουτε υπερασπιζόμαστε μονο τα κοριτσια ;) και για το τελος να μην ανοιξουμε παλι μια διαχρονικη κουβεντα περι κλώνων
![]()
![]()

καλως τον ανσασερακιααυτά κανείς και έχεις κάψει καρδιές(κοτσιδακιας,περούκες,κτλ κτλ)....ο Ζορό των απροστάτευτων..![]()
![]()
αλλος κανει μυστικες συναντησεις ;) και στα χοτελια μπαινει φρεε

ο έχων δύο ασανσέρ δίνει το ένα.ειναι καλός πελάτης,και τώρα είμαι μπλοκ.καλως τον ανσασερακια![]()
καλημερα
αλλος κανει μυστικες συναντησεις ;) και στα χοτελια μπαινει φρεε
![]()
![]()

Μα είναι δυνατόν σχεδόν αντιγραφή!!!
Είναι σήμα κατατεθέν.....προσοχή στις απομιμήσειςΑυτή η φουστιτσα είναι όλα τα λεφτά
κι ο αξιοπιστος συναγωνιστης μας Gari μας την εμαθε με 50..Πραγματι ειναι ολα σχετικα και φυσικα οσο θελουν πουλανεΣτα 80 ευρώ είναι για μένα από τις καλύτερες επιλογές σε αυτή τη τιμή. Αν ήθελε επερνε και παραπάνω χαλαρά 130 και μου είχε πει παλιά δούλευε σε γραφειο
εννοειτεκι ο αξιοπιστος συναγωνιστης μας Gari μας την εμαθε με 50..Πραγματι ειναι ολα σχετικα και φυσικα οσο θελουν πουλανε

Ναι φίλε, δουλεύει κανονικάΕπεστρεψε η Μαρια?
