Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Γεια σας μωρακια ζητώ συγγνώμη σε όσους με έχουν πάρει και δεν εχω απαντήσει καλό απόγευμα
Μλπέξαμε δεν θα πει τίποταΩχ μπλέξαμε...
![]()


αυτό το πράγμα που βάζετε το πουλί σας στην φώτο ρε παίδες δεν το καταλαβαίνω![]()
εμείς δηλαδή που τον έχουμε και 10άρι ολόκληρο τι να κάνουμε δηλαδή? T-shirt? :S :S![]()

Κάτι θα κάνουμε γι αυτό.![]()

και τι καταλαβαίνουν φίλε με τα μπαστούνια τους? βάζουν το μισό μέσα και το υπόλοιπο μένει έξω στο κρύο![]()
![]()
Για να νιώθουμε μειονεκτικά το κάνουν οι παλιοκουφάλες...


και τι καταλαβαίνουν φίλε με τα μπαστούνια τους? βάζουν το μισό μέσα και το υπόλοιπο μένει έξω στο κρύο![]()
για να μην συζητήσουμε ότι στο πρωκτικό τρώνε πόρτα συνέχεια![]()
![]()

Εγώ που τον έχω 3 πόντους και ρουθούνι να ζητήσω δε λένε όχικαι τι καταλαβαίνουν φίλε με τα μπαστούνια τους? βάζουν το μισό μέσα και το υπόλοιπο μένει έξω στο κρύο![]()
για να μην συζητήσουμε ότι στο πρωκτικό τρώνε πόρτα συνέχεια![]()
![]()

θα της σκίσω το στρινγκ με το ένα δόντι χαχαχαχαχαχαχ
Εγώ που τον έχω 3 πόντους και ρουθούνι να ζητήσω δε λένε όχι![]()
θα της σκίσω το στρινγκ με το ένα δόντι χαχαχαχαχαχαχ
Ευτυχωs οχι. Μιλα μαζι τηs στο τηλεφ. κανα 5λεπτο και θα καταλαβειs. τα ιδια λεφτα παs 1,5 ωρα σε μασατζιδικο και περναs 100 φορεs καλυτερα
δυνατο σημειο σου ο κολος...αλλα και το βυζι σου δεν παει πισω.... !! Ριξε ένα τωρα που κανει πολλυ ζεστη.. 
Σιδεράς είναι ο πατέρας σου?Γεια σας μωρακια ζητώ συγγνώμη σε όσους με έχουν πάρει και δεν εχω απαντήσει καλό απόγευμα