Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
σιχαθηκε τα γραφεια για αυτο ρε ;)ενα πραδειγμα εφερα και κρεμαστηκες απο αυτο ... εσυ φιλε μου χαρτι εχεις 18αρα ψωλη εχεις απο γραφεια ψωνιζεις γιατι ψαχνεις να γαμησεις στο μαμπα???

σιχαθηκε τα γραφεια για αυτο ρε ;)![]()
ύστερα λενε γιατι δεν τους καθονται η γιατι τους μπλοκαρουν τα νουμερα του τηλεφωνου
![]()
![]()
φιλαρακι τι ψαχνετε τωραβλεπω ο τυπος 32 κριτικες 5 ανεξαρτητες 27 γραφεια... δεν θα εχει φαει και 20 με 30 φολες που δεν γραφει κριτικες απο 100 ευρω σου λεω η καθε μια κοντα στα 6500 και λιγα λεω... και το κακο μαμπα ανεβαζει τις τιμες στα γραφεια...

σωστοςφιλαρακι τι ψαχνετε τωραεδω τα γραφεια ριχνουν δίχτυα εδω μεσα να ψαρεψουν κανα πελατη ;) οσον αφορα τι κανει ο φιλος μας no comments
![]()
φιλαρακι παντα φραφω κριτικες και για πολλες ανεξαρτητες που εχω παρει και απο γραφεια ψωνιζω τωρα τελευταια γιατι μπορει να δινω 100 και 140 αλλα αυτο που ψωνιζω το αξιζει και με το παραπανω..οσο για το μαμπα που λες επειδη ειμαι χρονια μελος παρακολουθω τα παντα και γραφω πριν πολλα χρονια ειχα ψωνισει απο εδω ασε που πολλα τουρακια εχουνε εδω προφιλ..αλλα οχι να δινουμε 100και120 γα τα μπαζα του μαμπα ενω με 14 γαματε μουνες απο γραφεια και αλλες ανεξαρτητες αυτο λεω...ημαρτον...σιχαθηκε τα γραφεια για αυτο ρε ;)![]()
ύστερα λενε γιατι δεν τους καθονται η γιατι τους μπλοκαρουν τα νουμερα του τηλεφωνου
![]()
![]()
οσο για τις κριτικες μου φιλε και εσυ παλιο μελος εισαι αλλα βλεπω μονο 8 να εχεις..τι εγινε δε γραφεις εσυ εδω μεσα...αστο ο καθενας κανει οτι θελει και τα δινει οπου θελει αλλα μετα μην κλαιγεσται οτι βγαινει η καθεμια και ζηταει οτι θελει γιατι οι περισσοτεροι εδω μεσα εχετε κανει τα μπαζα μουναρες..αυτα απο μενα..αντε καλα γαμησιαβλεπω ο τυπος 32 κριτικες 5 ανεξαρτητες 27 γραφεια... δεν θα εχει φαει και 20 με 30 φολες που δεν γραφει κριτικες απο 100 ευρω σου λεω η καθε μια κοντα στα 6500 και λιγα λεω... και το κακο μαμπα ανεβαζει τις τιμες στα γραφεια...
οσο για τις κριτικες μου φιλε και εσυ παλιο μελος εισαι αλλα βλεπω μονο 8 να εχεις..τι εγινε δε γραφεις εσυ εδω μεσα...αστο ο καθενας κανει οτι θελει και τα δινει οπου θελει αλλα μετα μην κλαιγεσται οτι βγαινει η καθεμια και ζηταει οτι θελει γιατι οι περισσοτεροι εδω μεσα εχετε κανει τα μπαζα μουναρες..αυτα απο μενα..αντε καλα γαμησια
εδω ειναι το λαθος σου και στ λεω φιλικα..δεν την λεω σε κανεναν τι θα κανει και που θα ξοδεψει τα λεφτα του αλλα μην λετε οτι ειναι ακριβη η μια και η αλλη οταν πατε και δινεται 100και200 για σαυρες αυτο σου λεω..ελευθερη αγορα εχουμε οσαθελει ζηταει η καθεμια στο χερι μας ειναι να τα δινουμε εκει που αξιζουνε..πχ πας να φας μια μπριζολα και σου λεει την εχω 13 ευρω και πιο διπλο την πουλαει ο αλλος με 10 ακριβως την ιδια ε σε αυτον με το δεκαρικο θα παω αυτο σου λεω...φιλε μου δεν γραφω γιατι δεν ψωνιζω απο γραφεια. οσοι με ξερουν και διαβαζουν αυτα που γραφω για κοπελες ειναι 100% αληθεια μεσα στα θρεντ τις καθε μιας και εδω στο μαμπα. οτι θες να κανεις αυτο που σου λεμε ολοι ειναι οτι δεν ανεβαζει τις τιμες το μαμπα στα γραφεια αυτο που λες δεν στεκει και ακομα μην την λες σε ανθρωπους για αυτα που ξοδευουν αν δεν θες να πουν και αυτοι για σενα... οταν η τιμη δεν μου κανει δεν αγοραζω φιλε.
αυτο λεω ρε παιχτη και παισανε εδω μεσα καπιοι να με φανε.....δινουνε 100και200 για 40ρες και 50ρες χοντρες και μετα ειναι οι ιδιοι που λενε ειναι ακριβα..ρε πλακα μας κανουν????Ναι , Οκ , ελεύθερη αγορά έχουμε άλλα κάποιες έχουν ξεφύγει στις τιμές και αυτό γιατί εμείς το επιτρέπουμε. Πρόσφατη συζήτηση με κοπέλα που είχε προφίλ στο μαμπα αλλά ήταν και σε γραφείο ταυτόχρονα , στο μαμπα μου ζητούσε πιο πολλά από το γραφείο. Αν είναι δυνατόν. Είναι όπου σε πιάσουν αλλά αν τα δίνουμε λογικό να το συνεχίζουν
εδω ειναι το λαθος σου και στ λεω φιλικα..δεν την λεω σε κανεναν τι θα κανει και που θα ξοδεψει τα λεφτα του αλλα μην λετε οτι ειναι ακριβη η μια και η αλλη οταν πατε και δινεται 100και200 για σαυρες αυτο σου λεω..ελευθερη αγορα εχουμε οσαθελει ζηταει η καθεμια στο χερι μας ειναι να τα δινουμε εκει που αξιζουνε..πχ πας να φας μια μπριζολα και σου λεει την εχω 13 ευρω και πιο διπλο την πουλαει ο αλλος με 10 ακριβως την ιδια ε σε αυτον με το δεκαρικο θα παω αυτο σου λεω...
φιλικη κουβεντα ειναι φιλε εγω προσωπικα λεω και τα καλα και τα κακα τωρα ολα τα αλλα ειναι λογια να αγαπιομαστε..τεσπα δε βγαζουμε ακρη..αν βλεπεις αυτη την φιλικη κουβεντα σαν πεσιμο που να γραψεις κακη κριτικη για καμια απο αυτες που αναφερεις να δεις τι εχει να γινει..
Για τά γούστα μου δεν.Παιδιά καλησπέρα. Επειδή δεν έχω Mamba παίζει κάνα τηλεφωνακι για αυτό το milf που έχουν γραφτεί καλά πράγματα?
Ευχαριστώ για κάθε πληροφορία