Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
καληνύχτα τζενακι θέλω ραντεβουδακιΚαληνύχτα γκαβλακια μου.
καληνύχτα τζενακι θέλω ραντεβουδακι
Καλημερα..πως θα μπορουσαμε να κλεισουμε ενα ραντεβου?
Καλημέρα κορμάρα μου!!!.Μέλι έχει η Θεσσαλονίκη?.Έλα και λίγο στην Αθήνα.Να έχεις μια πολύ όμορφη μέρα.
αχ αυτα τα ποδια σου..
και οχι μονο!
Καλησπέρα μωρό μου όμορφο
Που θα είσαι 23-24/5?
μεχρι και το βραδυ?Καλησπέρα μωρό Θεσσαλονίκη μέχρι 1 Ιουνίου.
Τζένη, έχω πάθει πλάκα με αυτή τη φώτο που έχεις βάλει. Είμαι επαρχία αλλά αρχές Ιουνίου θα βρεθώ για λίγες ώρες Αθήνα. Θα είσαι εκεί;Καλημέρα μωράκια μου.....
Τζένη, έχω πάθει πλάκα με αυτή τη φώτο που έχεις βάλει. Είμαι επαρχία αλλά αρχές Ιουνίου θα βρεθώ για λίγες ώρες Αθήνα. Θα είσαι εκεί;
Θα προσπαθήσω για τις 4. Θα σου στείλω μύνημα.Καλησπέρα μωρό Απο 2 εως 6 διαθέσιμη στην Αθήνα.

Θα προσπαθήσω για τις 4. Θα σου στείλω μύνημα.![]()
Εχεις pm καυλα!
χαχχαχα ρε κωλόγερε, μόνο και μόνο που σε είπε μωρό, πρέπει να της πάρεις λουλουδιαΘα προσπαθήσω για τις 4. Θα σου στείλω μύνημα.![]()
