Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
Αυτό μανάρι είναι το μαρτυριο της σταγονας. Μας τα πετάς ολα λίγο λίγο.
Χαχαχ έτσι ώστε να σας τρέλανω.
Αυτό μανάρι είναι το μαρτυριο της σταγονας. Μας τα πετάς ολα λίγο λίγο.
Καλησπέρα Τζένη. Θα ήθελα να μου στείλεις πμ σχετικά με πρόγραμμα,τιμές.και αν έρχεσαι Πάτρα Ευχαριστώ πολύ. Φιλιά
Σούπερ λέμε........
Καλημέρα κούκλα και καλή εβδομάδα![]()
καλημερα![]()
![]()
![]()
καλημερα ομορφη καλη εβδομαδα να εχεις.