Νέα

Άρης ο Ένας

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 46K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 9 άτομα (0 μέλη και 9 επισκέπτες)

trelobourdeliaris

Μέλος
Εγγρ.
19 Φεβ 2008
Μηνύματα
204
Like
172
Πόντοι
1
Εντάξει παιδιά δεν πειράζει έχει συμβεί και άλλες φορές νεοφώτιστη ομάδα της Α' Εθνικής να χάνει από ομάδα με την οποία αγωνίζονταν για καιρό μαζί στη Β'
 

ΛΗΞΙΑΡΧΟΣ...

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
2 Μαΐ 2016
Μηνύματα
6.034
Κριτικές
39
Like
15.360
Πόντοι
24.346
Γελάνε και τα γιουβαρλάκια στην κατσαρόλα της μάνας μου, μαζί σας.....
 

Συνημμένα

  • 48429296_1623338731100995_5402128058666713088_n.jpg
    48429296_1623338731100995_5402128058666713088_n.jpg
    16,6 KB · Εμφανίσεις: 41

CLOSER822

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Ιουν 2008
Μηνύματα
26.763
Like
14.016
Πόντοι
2.606
:rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: ασανσερ ο θεος και στο μπασκετ.......αρουλη για σενα η β εθνικη ρωταει και ανησυχει.....που καταντησατε ρε τελεμεδες!
 

Γαμαικανος.

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιουλ 2010
Μηνύματα
7.588
Like
2.454
Πόντοι
506
αντε ΑΡΕΙΑΝΑΡΑ
παει το παραρτημα του ιβαν
ΑΡΗΣ εμπρος ευρωπη ολοταχως
 

mpouxos

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2014
Μηνύματα
8.639
Κριτικές
173
Like
10.076
Πόντοι
16.746
Και τώρα ΕΛΑΤΕ ΠΟΥΤΑΝΕΣ!!! :rockon:

ΠΡΙΝ ΕΡΘΕΤΕ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΣΑΣ!!! :grin:

[move][size=90pt]ΞΕΡΟΕΧΥΣΑΑΑΑ!!![/size][/move]
:wanker: :wanker: :wanker: :wanker: :wanker: :wanker:

 

jimiadis

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2011
Μηνύματα
3.192
Κριτικές
47
Like
3.706
Πόντοι
5.525
Και τώρα ΕΛΑΤΕ ΠΟΥΤΑΝΕΣ!!! :rockon:

ΠΡΙΝ ΕΡΘΕΤΕ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΣΑΣ!!! :grin:

[move][size=90pt]ΞΕΡΟΕΧΥΣΑΑΑΑ!!![/size][/move]
:wanker: :wanker: :wanker: :wanker: :wanker: :wanker:
Εμείς θα ρωτήσουμε....Εσύ όμως δεν πρέπει να Ρωτάς....Κοίτα την πλατουλα σου και μετρα τις τρίχες που εχει και θα καταλάβεις...το ..νακι μου ήσουν και θα είσαι αιωνια.θα ισοφαρίσεις τα πρωταθληματα με τον Άρη φέτος ή πάλι θα κλαις  στο τέλος;
 

travestolagnos

Μέγας
Εγγρ.
6 Οκτ 2011
Μηνύματα
9.412
Κριτικές
25
Like
2.898
Πόντοι
4.637
Καλε μου φιλε ποτε δεν προκειται να σας φτασουμε...Πρεπει να κανουμε τιτανια προσπαθεια να παρουμε πρωταθλημα στην β εθνικη.
Οπως επισης πρεπει να κανουμε τεραστιες προσπαθειες για το ποσες αγωνιστικες ειστε αηττητοι στην ευρωπη. :gay: :gay: :gay:
 

John.Greek

Σπουδαίος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
2.549
Κριτικές
38
Like
2.457
Πόντοι
2.606
Τα γατάκια, πήραν ισοπαλία με οφσάιντ και έχουν μεθύσει.
Για WAR, ούτε κουβέντα....
 

Συνημμένα

  • PAOKpaokπαοκ11071407_569858166451020_1665762674657780937_n.jpg
    PAOKpaokπαοκ11071407_569858166451020_1665762674657780937_n.jpg
    18,6 KB · Εμφανίσεις: 48

urlauber

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Νοε 2015
Μηνύματα
5.029
Κριτικές
1
Like
5.311
Πόντοι
2.356
Δεν εγραφα τοσον καιρο γιατι βαριομουν.
Δεν θυμαμαι αν το ειχα γραψει αλλα οταν μετα απο τις τρεις πρωτες νικες καποιοι μιλουσαν για πρωταθλημα, εγω ελεγα πως θα μιλησω για στοχους μετα τα χριστουγεννα.

Ο στοχος ειναι η ευρωπη.

Δεν ειμαι κανενας προφητης αλλα η ομαδα αρχισε να ρολαρει.

-εκει στην ομαδα συνελθετε, δεν δινουμε συγχαρητηρια στους παικτες για ισοπαλια
- δεν πηγαινουμε να υποδεχτουμε την αποστολη που γυρισε με ισοπαλια.

Αρκετα μικρυνε η ομαδα τοσα χρονια, μην την μικραινετε κι αλλο
 
Εγγρ.
31 Δεκ 2005
Μηνύματα
3.620
Κριτικές
48
Like
2.457
Πόντοι
6.955
Δεν εγραφα τοσον καιρο γιατι βαριομουν.
Δεν θυμαμαι αν το ειχα γραψει αλλα οταν μετα απο τις τρεις πρωτες νικες καποιοι μιλουσαν για πρωταθλημα, εγω ελεγα πως θα μιλησω για στοχους μετα τα χριστουγεννα.

Ο στοχος ειναι η ευρωπη.

Δεν ειμαι κανενας προφητης αλλα η ομαδα αρχισε να ρολαρει.

-εκει στην ομαδα συνελθετε, δεν δινουμε συγχαρητηρια στους παικτες για ισοπαλια
- δεν πηγαινουμε να υποδεχτουμε την αποστολη που γυρισε με ισοπαλια.

Αρκετα μικρυνε η ομαδα τοσα χρονια, μην την μικραινετε κι αλλο
Είσαι ωραίος.
Αν και τελευταία απέχω λόγω Καρυπίδη, μιλάς σωστά.
 

mpouxos

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2014
Μηνύματα
8.639
Κριτικές
173
Like
10.076
Πόντοι
16.746
[move][size=90pt]ΞΕΡΟΕΧΥΣΑΑΑ!!![/size][/move]

Με το ακυρωθεν γκολ(ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΟ)! Έτσι είναι άμα παιρνεις ισοπαλία από τον ΑΗΤΤΗΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ με γκολ οφσάιντ! Θα σας πάει γαμιωντας ΤΩΡΑ!!! :rockon:
 

Ο ΑΡΕΙΑΝΟΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
20 Οκτ 2010
Μηνύματα
7.680
Κριτικές
135
Like
24.983
Πόντοι
30.605
[move][size=90pt]ΞΕΡΟΕΧΥΣΑΑΑ!!![/size][/move]

Με το ακυρωθεν γκολ(ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΟ)! Έτσι είναι άμα παιρνεις ισοπαλία από τον ΑΗΤΤΗΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ με γκολ οφσάιντ! Θα σας πάει γαμιωντας ΤΩΡΑ!!! :rockon:


Δεν μας εδώ σε καθαρότερο πέναλτι αλλά το αφεντικό της χώρας κατάφερε και σκόραρε κόντρα στην ΑΕΚ αλλά κόντρα και στο κατεστημένο!!!
Ο ρωσσοποντιος που έχετε για ιδιοκτήτη θα προσπαθήσει να κάνει τα πάντα με σκοπό να μας πονέσει αλλά η πούτσα που έφαγε από το Αυτοκράτορα τον πονάει και μάλιστα πολύ!!!
 

houdin

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Ιουλ 2017
Μηνύματα
124
Κριτικές
15
Like
702
Πόντοι
991
έχουν σπάσει τα δοκάρια.....! :headbang: :headbang:
 

azazel

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Ιουν 2008
Μηνύματα
10.574
Κριτικές
223
Like
18.757
Πόντοι
39.777
Χανουμακι βρωμερό,που δεν ξέρεις πως έχεις μπαμπά αριανο και πως είσαι μπασταρδο...
 

Συνημμένα

  • FB_IMG_1551554316917.jpg
    FB_IMG_1551554316917.jpg
    39,4 KB · Εμφανίσεις: 38

kostakios

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Σεπ 2014
Μηνύματα
2.625
Κριτικές
31
Like
3.626
Πόντοι
2.826
ΑΡΙΑΝΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑ ρεεεεε
 

azazel

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Ιουν 2008
Μηνύματα
10.574
Κριτικές
223
Like
18.757
Πόντοι
39.777

mpouxos

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2014
Μηνύματα
8.639
Κριτικές
173
Like
10.076
Πόντοι
16.746
Ισοπαλία μάλλον ήρθε για να πανηγυριζετε!!! :tooth: :tooth: :tooth:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom