man.... ποια ειναι ?Μονο ένα λαθος έχεις κάνει συναθλητή τσικα !!!! Απο Αγία Πετρούπολη είναι το τεμάχιο !!!!!!!!!![]()
![]()
....
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
man.... ποια ειναι ?Μονο ένα λαθος έχεις κάνει συναθλητή τσικα !!!! Απο Αγία Πετρούπολη είναι το τεμάχιο !!!!!!!!!![]()
![]()
....
Η εν λόγω κυρία ζητάει 100 προς μοσχάτο συνάντηση , την γνωρίζουμε ?
¨Έπεσε αναδουλειά και από 150 πήγε στα 100....
Έχει περάσει δοκιμαστικά ? Γιατί κώλο δε δίνει και τελείωμα στο σώμα λέει .
100 μου είπε και μένα αλλά δεν δίνει κώλο οπότε της έριξα άκυροΈχει περάσει δοκιμαστικά ? Γιατί κώλο δε δίνει και τελείωμα στο σώμα λέει .
Η εν λόγω κυρία ζητάει 100 προς μοσχάτο συνάντηση , την γνωρίζουμε ?
Το ίδιο θα πώ κι εγώ. Νισάφι πιά μ΄αυτή.....καθε 3 σελιδες κσι καποιος ρωταει για αυτη...

Αν δεν την έχει πάρει κανείς να πάω εγώ να ησυχάσουμεΤο ίδιο θα πώ κι εγώ. Νισάφι πιά μ΄αυτή.....![]()

Αν δεν την έχει πάρει κανείς να πάω εγώ να ησυχάσουμε![]()
![]()
![]()
Έχει περάσει δοκιμαστικά ? Γιατί κώλο δε δίνει και τελείωμα στο σώμα λέει .
... αλλο να τα βλεπεις στα βινδεα gari , κι αλλο να τα δεις live τι πρωταθλητισμο κανει η μωρακλα , πραγματικα καυλωνει και γουσταρει φουλ ξεσκισμα η τυπισσα , ευγε στην κοριτσαρα που ηρθε Αθηνα και στο Thodiablo που την ξετρυπωσε πρωτος![]()
![]()
![]()
Ορεστη οντως απο εσενα ειδα τον κοριτσαρο αλλα δεν δεχεται μηνυματα!Εγώ την ξετρυπωσα ! Οι άλλοι είπαν ότι είναι πορνοστάρ.. χαχαχα.
ευκαιρια να συνεχιστει η αναδουλεια να πεσει κι αλλο....¨Έπεσε αναδουλειά και από 150 πήγε στα 100....
Ε μα!!! Θελει 100 χωρις cim και cifευκαιρια να συνεχιστει η αναδουλεια να πεσει κι αλλο....
Τουλαχιστον ας εκανε τα αλλα...ουτε κωλο![]()
![]()
120 μου ειχε πει εμενα! Δεν δοκιμασα στα 100 ισως το σκεφτω και εξαρταται το προγραμμα...Η εν λόγω κορασίδα ζητάει 130€/1h , έχει δοκιμάσει κανένας παιχτης?
αν αυτη ειναι 22,εγω ειμαι ο δαλαι λαμα....Η εν λόγω κορασίδα ζητάει 130€/1h , έχει δοκιμάσει κανένας παιχτης?

