Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
τυπε εσυ με αυτόν το καημο (=ασιατικο μουνι) θα πας, μου φαινεται... :S :'(Γιατι μονο φατε ματια ψαρια;
Δε μπορω να χωνεψω οτι στη μππουρδελοχωρα μας δεν υπαρχουν ασιατισες πουτανες.τυπε εσυ με αυτόν το καημο (=ασιατικο μουνι) θα πας, μου φαινεται... :S :'(
Δε μπορω να χωνεψω οτι στη μππουρδελοχωρα μας δεν υπαρχουν ασιατισες πουτανες.
Παντως οι κινεζες ειναι αρκετα κλειστες, δεν ανοιγονται ευκολα.
ειναι ακαρδες και υπολογιστριεςυπουλες ειναι τυπε
Απο που το έβγαλες αυτό το συμπέρασμα;Παντως οι κινεζες ειναι αρκετα κλειστες, δεν ανοιγονται ευκολα.
τι λες ρε ποια ξεραιλα?Γιατι ρε γαμωτο να μην εχουμε κι εμεις αρκετες ασιατισες σε αυτη τη χωρα;;;;
Τοση ξεραϊλα πια;
τι λες ρε ποια ξεραιλα?
καταρχήν ολες οι τσιγγάνες είναι ασιατισες εξ ινδιας και δεν διαφερουν σε τιποτα εμφανισιακά και νοοτραπια από τις παριες των ινδιων. οι περισσοτερες πουτανες αρα και οι περισσοτερες γυναικες που εχω γαμησει τέτοιες είναι καθαρόαιμες ή ημιαιμες.
δευτερον οι "ελληνιδες" αρκετες είναι προσφυγοπούλες από μικρα ασια - ποντο. ασιατισσες δηλαδή και πολλες από αυτές φαινεται ότι εχουν ριζες αρμενο-χεταιο-κατι τελος παντων πιο σκουρο από τις ευρωπαιες ελληνιδες ΚΑΙ ΣΕ ΗΘΗ. πχ οσες τέτοιες ειχα ολες διναν κωλο, δεν νομιζω να είναι τυχαιο.
στην ελλαδα να ψάχνεις για ευρωπαια, ψηλη ξανθια καταλαβαίνω. να ψάχνεις πχ για ασιατισσα με τετοια προσφορα από δικες μας ή γυφτισες ε δεν σε καταλαβαίνω πραγματικα.
Εσύ δεν γαμάς ούτε με αίτηση σε μπουρδέλο!!!Ρε φιλε,
ουτε να παρω σβαρνα τα τσαντηρια γινεται, μπας και βρω το κελεπουρι ασιατισα-που ειναι μεν γυφτισα-αλλα εχει καταγωγη απο ασια,
ουτε να κανω τεστ dna στις ελληνιδες, να δω αν ο προπαππους τους ηταν απο τον ποντο...
Να μιλαμε ρεαλιστικα δηλαδη.
Οταν λεω ασιατισα, εννοω τις σημερινες σχιστοματες!
Οχι ινδες, και τουρκογυφτισσες!
Οτι θες απο νοτιοανατολικη ασια και κινα. Αυτες λεω ασιατισσες.
Ε τετοιες, ειναι λιγες στην Ελλαδα, και πολυ δυσκολα προσβασιμες.
Αν καποιος ξερει κατι καλυτερο ας το πει.
από γουικι:Στο ελλάντα βαφτίζουμε το κρέας ψάρι,
Και τις γύφτισες ασιάτισες