Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
αμα ισε πιοτικοσ και πασ σε πιοτικο δε πινισ φραπε αλα καπουτσινο χορισ κρεμα και σαντιγιπου σημαινει οτι και το ...πριβε θαναι "ποιοτικο"........να μην κλαιμε και πεταμε και τα ευρα μαs τσαμπα γι αυτο σε ρωταω....
αμα ισε πιοτικοσ και πασ σε πιοτικο δε πινισ φραπε αλα καπουτσινο χορισ κρεμα και σαντιγι
στα απιοτικα πινισ νεσ καφε με καλαμακι και σεικερ με γαλα

το Ροκ ινε μαγαζι για εφορτουσ και λατρισ του φοτο
το παλευουνε.....Μαλιστα......αντιληπτον!!!!!!! Θα κανω μια περαντζαδα σε χρονο ανυποφτο.....να δω αν τα καταφερνουνε και στιs ....γευσειs του φραπε.....Η ολη τεχνη ειναι στο...ανακατεμα
καλο παγομενο λιγα μαγαζια πλεον απιοτικαΜαλιστα......αντιληπτον!!!!!!! Θα κανω μια περαντζαδα σε χρονο ανυποφτο.....να δω αν τα καταφερνουνε και στιs ....γευσειs του φραπε.....Η ολη τεχνη ειναι στο...ανακατεμα
καφε οχι στα πιοτικα μονο σαβανιαΗ ρημαδα η λιτοτηs.........μεχρι εκει χτυπησε.........Να τιs αφησουμε μονεs τουs να τον φτιαχνουν και να τον πινουν.....αλλα βρισκουν και τα κανουν
σου πα κανε ερεβνα αγορασ ο Πουρειζερ και ο Νικ25 πλεον ινε ιδικι!!!!!!!!!!!!!!!Α θελουνε και σαβανια.....μαλιστα......Καλα θα του το πω κι αμα θελει.......Μαλλον θα τα φαω στα...σουβλακια.....Να λειπει το βυσινοζουμο.......
Θα παω για γιουσουρουμ στου Ροκι τοτε.....αμα εχει πασαρελα θα χαζψουμε και λιγο...και βλεπουμε
). Υπομονή έρχεται και η Jessica από Ρωσία με αγάπη σε 2 εβδομάδες. Καλά να περνάτε.
ησουνα ολο το βραδυ και εισαι σιγουρος οτι δεν μιλαει σωστα ο μπιλλαρας;;;;;;Ρε φίλε Billaras, το γαμήσι πάνω στην πίστα πού το είδες??!! Εκτός αν νομίζεις ότι το show με τον μαύρο ήταν αληθινό!!Ασε την ατυχέστατη προβολή από πίσω σκηνών από το "ΠΡΑΣΙΝΟ ΜΙΛΙ" καθώς και τις ηλίθιες ατάκες του dj που θυμίζουν φτηνιάρικο κολόμπαρο...Πολύ καλό μαγαζί σαν χώρος, ωραίο το show στη σκηνή, αλλά τελευταία οι χοροί έγιναν πολύ μάπα και ξεπέτα.Προσωπικά δεν θα ξαναπάω...
Ρε σείς, πείτε και σε μένα τον άσχετο το Αλκατράζ δεν το κλείσανε ?
Από ότι κατάλαβα δεν το κλείσανε. Επειδή 'αναζητούν τον Φούρναρη'
ιδιοκτήτη που έχει και την αλυσίδα φούρνων 'το Χωριάτικο' και είχε
μέχρι και πολυκατοικία που 'φιλοξενούσε' τα κορίτσια και είχε συστήσει
και Μη Κυβερνητική Οργάνωση (που έπερνε και επιχορηγήσεις) για την
'περίθαλψη' των κορασίδων θυμάτων τράφικκιν...χεχεχε
Υ.Γ. Πάντως και οι φούρνοι ανοιχτοί είναι και καλύτερα γιατί κάνουν
ωραία γλυκά ...μουάχαχαχαχα !!!