Απ' αυτή που δεν βρίσκει άντρα, φυσικά!Αντε ρε συ να ξαναζεσταθουμε λιγο. Απο που αρχιζω λεγε!.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Απ' αυτή που δεν βρίσκει άντρα, φυσικά!Αντε ρε συ να ξαναζεσταθουμε λιγο. Απο που αρχιζω λεγε!.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Μια δοκιμη και θα παρεις την απαντηση που ζητας μωρακι μου. ;) ;) ;)δλδ δεν καταλαβα ποιος ειναι ο πιο αντρας εδω? :o
συμφωνωωωωωωετσι λεω εσυ? ;)
Ο Λίλας ...δλδ δεν καταλαβα ποιος ειναι ο πιο αντρας εδω? :o

χμμμμ...Μια δοκιμη και θα παρεις την απαντηση που ζητας μωρακι μου. ;) ;) ;)
Τάλω, σωθήκαμε ρε, ήρθανε τα ΛΟΚ !!!Μια δοκιμη και θα παρεις την απαντηση που ζητας μωρακι μου. ;) ;) ;)

Υπαρχει ηδη μια παρεμφερη που τρεχει αστερι μου. Εχεις ψηφησει?να το κανουμε ψηφοφορια αυτο γκειτ???
Ξυάντε, ξυάντε, που θάλεγε κι ο Μπουλβρε κομάντο...αστες..αυτές νομίζουν ότι μας δουλεύουν.....ου γαρ είδασι τι ποιούσι........![]()
![]()
![]()
![]()

αυτές νομίζουν ότι μας δουλεύουν.....ου γαρ είδασι τι ποιούσι........

Στο χμμμμ εισαι ακομα? Δεν κανουμε τιποτα ετσι.χμμμμ...![]()
ναι αστερι μου ψηφισαΥπαρχει ηδη μια παρεμφερη που τρεχει αστερι μου. Εχεις ψηφησει?![]()
![]()
www.bourdela.tv/component/option,com_smf/Itemid,250/topic,43173.0]http://www.bourdela.tv/component/option,com_smf/Itemid,250/topic,43173.0[/url]
Κοίτα τώρα ...δλδ δεν καταλαβα ποιος ειναι ο πιο αντρας εδω? :o
δε φταιω εγω η προσπαθεια δεν ηταν επαρκης... ;)Στο χμμμμ εισαι ακομα? Δεν κανουμε τιποτα ετσι.![]()
![]()
![]()
Δεν προσπαθησα για τιποτα μωρακι μου. Λαθος διαγνωση. Ξαναπροσπαθησε. Εχεις αλλη μια ευκαιρια. Μετα καιγεσαι.δε φταιω εγω η προσπαθεια δεν ηταν επαρκης... ;)
"Άρχεσθαι μαθών, άρχειν επιστείς"Κοίτα τώρα ...
Το παιχνιδάκι του διαίρει και βασίλευε , το μάθαμε πριν γεννηθείς !
Μην επιχειρήσεις να το παίξεις ΚΑΙ << εδώ >>
Άμα γουστάρεις , βέβαια , μιά δοκιμή θα σε βοηθήσει , να έχεις τα στοιχεία που θέλεις γιά την έρευνα σου !
Μπραβο κοριτσι μου. Καλα εκανες. Ελπιζω να μην μετανοιωσεις για την ψηφο σου βεβαια. ;) ;) ;)ναι αστερι μου ψηφισα![]()
![]()
:-*
οχι βεβαια..... ;) ;) ;)Μπραβο κοριτσι μου. Καλα εκανες. Ελπιζω να μην μετανοιωσεις για την ψηφο σου βεβαια. ;) ;) ;)