quaresma17.6
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 26 Μαΐ 2017
- Μηνύματα
- 1.583
- Κριτικές
- 50
- Like
- 9.441
- Πόντοι
- 12.436
Ποιες είναι αυτές ρε παιδιά;Συμφωνώ μαζί σου. Προχθές ήθελα να γαμησω μια εκ των σταθερών μου επιλογών και συνάδελφος την είχε κλείσει για μια ώρα
Ποιες είναι αυτές ρε παιδιά;Συμφωνώ μαζί σου. Προχθές ήθελα να γαμησω μια εκ των σταθερών μου επιλογών και συνάδελφος την είχε κλείσει για μια ώρα
Αφού είναι ο πιο φτηνός τρόπος να γαμήσεις με σχετική άνεση χρόνου δεν είναι μεμπτό.Πού συνέβη αυτό συναγωνιστή;Την προηγούμενη φορά που πήγα στη Νατάσα στο Κολωνού 53 την είχαν κλείσει για μισάωρο.Καλημέρα αυτό το σκηνικό με τα μισάωρο που κλείνουν κάποιοι τις κοπέλες στο Μεταξουργείο σφετερισμός τελείως εντάξει αφού επιτρέπεται και το δέχονται οι κοπέλες οκ αλλά για εμάς τους υπόλοιπους που πάμε να κάνουμε τη δουλειά μας και να φύγουμε είναι εμπόδιο άντε γεια
Καλημέρα αυτό το σκηνικό με τα μισάωρο που κλείνουν κάποιοι τις κοπέλες στο Μεταξουργείο σφετερισμός τελείως εντάξει αφού επιτρέπεται και το δέχονται οι κοπέλες οκ αλλά για εμάς τους υπόλοιπους που πάμε να κάνουμε τη δουλειά μας και να φύγουμε είναι εμπόδιο άντε γεια
30 ΜετάξιΠόσο κοστίζει το μισαωρο πρόγραμμα και είναι τόσο δημοφιλές

Η μαγκιά είναι πάντως να σε γουστάρει η κοπέλα και να γαμησεις παραπάνω από 10 λεπτά δίχως βιασύνη και με την τιμή του δεκάλεπτουΑναρωτιέμαι αν όντως τηρείται το υποτιθέμενο μισάωρο. Γιατί και το κανονικό 12λεπτο ή 10λεπτο πολλές φορές γίνεται 6λεπτο - 8λεπτο...![]()

30 Μετάξι
60 φυλής
Οποίος θέλει ας πει κοπέλες που να το αξιζουν.![]()
Kαταθεση και απο εμενα προ ολιγου στην ψηλεγκω καυλιαρα Ντιανα στο κολ 11 οροφος...
Μαζι της ηταν η τσουπωτουλα ξανθια Χριστινα με το γλυκο προσωπακι...
Λυπαμαι πελωρια που δε γυρισα σε περισσοτερα σπιτακια... θα επανορθωσω ομως..
Το μεταξουργειο στα καλυτερα του :S :S :S![]()
οχι φιλε μ λειπει για 5 μερεςξέρουμε αν εργάζεται η βερόνικα;;
![]()
![]()
Σωστός. Και εκτός αυτού,ωραιά δίνεις 60 ευρώ για μισή ώρα.Αν χύσεις στα 10 λεπτά,τι γίνεται,δεν θα φύγει η κοπέλα;για εμενα δεν αξιζει και θα πω το γιατι ...
με 30 ευρω στο μεταξι ... και να ειμαι μεσα ενα βρωμερο δωματιο που εχουν μπει νωριτερα 100000 πακιστανοι δεν καθομαι
με 60 ευρω στη φυλης απ εξω απο το δωματιο 50 ατομα να περιμενουν ... δινω αλλα 20 και παιρνω σπιτι ενα σουπερ Call girl και περναω πολυ καλυτερα 1 ωρα
ακου εκει 60ευρω για μιση ωρα φυλης ... χαχαχα
Ε εντάξει ρε φίλε αν ο άλλος τα σκάσει για να κάτσει περισσότερη ώρα στο δωμάτιο καλά κάνει στο κάτω κάτω...Συμφωνώ μαζί σου. Προχθές ήθελα να γαμησω μια εκ των σταθερών μου επιλογών και συνάδελφος την είχε κλείσει για μια ώρα
