Επισκέπτης
Δέσποτα,φώτησε τη Δωροθέα να βάλει λίγο μυαλό γιατί ήδη έχω αποταμιεύσει μερικά φράγκα (δολλάρια), επιθυμώ φθινοπωρινή επάνοδον εις το μεγαλό χωριό (χμ εδώ η ημερομηνία θα εξαρτηθεί από τις επιτυχίες στο Τσάμπιονς Αγγλίας) και να την πάρω αγκαλίτσα
αν και μου μιλάει αραιά και που στην Οχιά :- κι αυτό με λυπεί Υ.Γ.
Θα σε ενημερώσω πάντως 1 εβδομάδα ενωρίτερα μπας και σε βγάλει ο δρόμος να πάμε και στη φίλη Φυλής για κανένα ακάπ


