Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
τον χειμώνα πήρε μόνο έναν επιθετικό το Μπαστακο και αυτός τιμωρήθηκε με 3 αγωνιστικές και έτσι έπαιζε μόνο με έναν ...τι να κάνεις το ξέραμε μεσοεπιθετικά το θέμα , αλλά εκεί θέλει φράγκα που μάλλον δεν υπήρχαν, μην ξαναχρεωθούμε τρελά ...άσε που ο χρεωκοπημένος οικονομικά ΟΦΗ βρήκε λεφτά να πληρώσει τον Βουο , τέσπα είδα τα τελευταία του ματς και είχε μεγάλη ρέντα , ότι ήθελε του έβγαινε και στα καλύτερα λεπτά ...έτσι είναι το ποδόσφαιροτελος 2-0 ο ΟΦΗ
στο δευτερο ημιχρονο κακος ο ΑΡΗΣ
αν και ο μαλακας ο διαιτητης ακυρωσε κανονικο γκολ του ΑΡΗ
ΕΠιθετικα ο Αρης ειναι πολυ αδυναμος
ο ΟΦΗ δικαια θα παρει το πρωταθλημα
εχει σκοραρει 60 γκολ και ο Αρης 43
αυτο τα λεει ολα.
κοιτα εγω το εγραψα και παραπανωτον χειμώνα πήρε μόνο έναν επιθετικό το Μπαστακο και αυτός τιμωρήθηκε με 3 αγωνιστικές και έτσι έπαιζε μόνο με έναν ...τι να κάνεις το ξέραμε μεσοεπιθετικά το θέμα , αλλά εκεί θέλει φράγκα που μάλλον δεν υπήρχαν, μην ξαναχρεωθούμε τρελά ...άσε που ο χρεωκοπημένος οικονομικά ΟΦΗ βρήκε λεφτά να πληρώσει τον Βουο , τέσπα είδα τα τελευταία του ματς και είχε μεγάλη ρέντα , ότι ήθελε του έβγαινε και στα καλύτερα λεπτά ...έτσι είναι το ποδόσφαιρο
Ερώτηση απλή. Έχεις την εντύπωση ότι θα τα χώσει στον Άρη;ΞΕΡΟΧΥΝΩ...
Ερώτηση απλή. Έχεις την εντύπωση ότι θα τα χώσει στον Άρη;
Ερώτηση απλή. Έχεις την εντύπωση ότι θα τα χώσει στον Άρη;
Ανάλογα το "ορισμένα". Γιατί ορισμένα είναι και τα 300χιλιάρικα... Απλά λέω πως καλύτερα είναι να κρατάς μικρό καλάθι. Εξάλλου θα έχει ο Άρης μεγαλύτερο κέρδος με στοχευμένες μεταγραφές και να επενδύσει στον όποιο κορμό υπάρχει ή ότι καλύτερο έχει από τις ακαδημίες παρά να αρχίσει να σκορπάει λεφτά σε μεταγραφές εντυπωσιασμού. Πάντως αν θέλετε μπορούμε να σας δώσουμε Μοράν, Αϊντάρεβιτς και Μασούντ δανεικούς (οπότε κλείσατε από κέντρο)Εδω τα εχωνε στη Βεροια,γιατι να μην δε χωσει και στον Αρη ορισμενα..![]()
βρε αντε γαμησου που θα παρω δανεικους απο σεναΑνάλογα το "ορισμένα". Γιατί ορισμένα είναι και τα 300χιλιάρικα... Απλά λέω πως καλύτερα είναι να κρατάς μικρό καλάθι. Εξάλλου θα έχει ο Άρης μεγαλύτερο κέρδος με στοχευμένες μεταγραφές και να επενδύσει στον όποιο κορμό υπάρχει ή ότι καλύτερο έχει από τις ακαδημίες παρά να αρχίσει να σκορπάει λεφτά σε μεταγραφές εντυπωσιασμού. Πάντως αν θέλετε μπορούμε να σας δώσουμε Μοράν, Αϊντάρεβιτς και Μασούντ δανεικούς (οπότε κλείσατε από κέντρο)
.βρε αντε γαμησου που θα παρω δανεικους απο σενα
θα σε γαμησω το μουνι σου μεσα στο χαριλαου βρε σκυλα
γαμω την προσφυγια σας
η γρηγορια μλκ μου ονειρευεται να σας κανει παραρτημα! Μην ενδωσετε στον πειρασμο μλκες!βρε αντε γαμησου που θα παρω δανεικους απο σενα
θα σε γαμησω το μουνι σου μεσα στο χαριλαου βρε σκυλα
γαμω την προσφυγια σας
Τον λιγουρεύεσαι; Τον ζαχαρώσνεις;η γρηγορια μλκ μου ονειρευεται να σας κανει παραρτημα! Μην ενδωσετε στον πειρασμο μλκες!![]()
Πάλι δε σε γάμησε χθες ο λοχας σου και τρίβεσαι στη γκλίτσα του τσοπάνι;η γρηγορια απο τις πολλες πιπες εχει χαζεψει
τωρα που ηρθε το καλοκαιρι περιμενει στο νησι τους τουριστες να τον γαμανε
εισαι μλκ ή τον παριστανεις?
Εδω τα εχωνε στη Βεροια,γιατι να μην δε χωσει και στον Αρη ορισμενα..![]()

η γρηγορια απο τις πολλες πιπες εχει χαζεψειη γρηγορια μλκ μου ονειρευεται να σας κανει παραρτημα! Μην ενδωσετε στον πειρασμο μλκες!![]()
Γι αυτό είπα αποφάγια μας ρε στόκε. Ότι αφήσαμε εμείς στη Β Εθνική και στην αρχή της Α τα μάζεψες εσύ. Και που είσαι πουτανοπουστρα; Πλατέλας και Ανάκογλου έχουν συμβόλαια για κάτι χρόνια ακόμα.αυτοι δανεικοι ειναι ρε αρχιδι ξυρισμενο;;
για την Β' καλοι ητανε
ετοιμασου για πρωκτικα
δεν γλυτωνεις πουτανα
απο το χαριλαου δεν περνας
εδω θα μαστε
αυτοι δανεικοι ειναι ρε αρχιδι ξυρισμενο;;.
Ρε απολιφαδι, πουτανοπουστρα. Ήδη έχεις μαζέψει τα αποφάγια μας ρε. Πλατέλας, Ανάκογλου. Έλα με το γκόλο να με γαμήσεις. Έλα και θα σε ανοίξω από πίσω
Σας σκίζω τον πάτο τσάμπα, μην ανησυχείς. Δε θα πληρώσεις τίποτα. Μόνο που θα σας πηδήξω ασάλιωτα οπότε να κάνετε μια προθέρμανση με τον πούτσο του λόχα του Γαμαϊκανου, μην σας έρθει απότομα το σκίσιμορε μλκ ξερεις την ταριφα του? Κ σε ποιο νησι ειναι? Ειναι ερωτηματα που καινε καποιων Μαο Μαο!![]()
![]()