troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
αστα...μας τα ειπαν και αλλες και ειδαμε πιμι με μπομπονιερα νιμου :Sνιμου δουλευα :S :S :S
οσο για το αλλο ε ενταξει μια φασινα,ενα σκουπισματακι,ενα πλυντηριο,ενα ξεσκονισμα,ενα σιδερο (μεχρι και τσακιση σε τζιν) ειναι νορμαλ![]()
![]()
οσο για τα αλλα...βαζεις λουλακι στα λευκα και τι κανεις για το γαργιασμα στα ασπρορουχα τυπε? :S
:S :S :S