Το καβλι απο το ανθρωπακι της Μισελεν θα παρει τυπε....ΣΑΣ ΟΥΡΩ ΡΕ ΝΙΑΜΟΥ!!! :2on1: οταν ουρεις σηκωνεις και το ποδι? :think: :think: :think: