Ευτυχώς δεν επέβαλα τη μπούργκα σε καμιά γυναίκα ποτέ. Πού να τους φτάσω. Για τέτοια κουλτούρα μιλάμε. Ψηλός, μαλλιαρός και με ραβδώσεις στους κοιλιακούς είμαι.
μη μη λες αλλα μουσκεμα μας εκανες,βραδυατικο
Ευτυχώς δεν επέβαλα τη μπούργκα σε καμιά γυναίκα ποτέ. Πού να τους φτάσω. Για τέτοια κουλτούρα μιλάμε. Ψηλός, μαλλιαρός και με ραβδώσεις στους κοιλιακούς είμαι.
κατι σαν τον ζεμπρο διλαδι,αφρικανε μου εσι!!!!!!!!!!!!!Ευτυχώς δεν επέβαλα τη μπούργκα σε καμιά γυναίκα ποτέ. Πού να τους φτάσω. Για τέτοια κουλτούρα μιλάμε. Ψηλός, μαλλιαρός και με ραβδώσεις στους κοιλιακούς είμαι.
Ευτυχώς δεν επέβαλα τη μπούργκα σε καμιά γυναίκα ποτέ. Πού να τους φτάσω. Για τέτοια κουλτούρα μιλάμε. Ψηλός, μαλλιαρός και με ραβδώσεις στους κοιλιακούς είμαι.
ποια μπουργκα βρε πανασχετε ελληναρα? φορα το σταυρουδακι σου πανε αναψε και κανα κερακι και πηδα την κουκλιτσα σου και ξεφορτωσου μας.......αμορφωτε ημιμαθη.......που πας να πουλησεις και πνευμα.......τραβα στη στανη σου απο κει που κατεβηκες.....
το ψηλος ειναι το μονο που με συγκινει......τα υπολοιπα πιθανον να τα εκτιμησουν οι μανταμιτσες της στεπας.......(με τα εξοδα πληρωμενα ισως να τα εκτιμουσα και εγω βεβαια)

εδω υπαρχει ερωτας λεμεεεεεεε![]()
διλαδισ γιαφτο το γινεκακι μου μου λει να παο να κανο χαλαρουαοχι ρε.......ειναι πιθηκι δε διαβαζεις? δε μπορω την τριχα αηδιαζω.....αμα θελω τριχα παω με ενα carebear αρκουδακι της αγαπης που ειναι και πιο ομορφο.......
διλαδισ γιαφτο το γινεκακι μου μου λει να παο να κανο χαλαρουα
διλαδισ γιαφτο το γινεκακι μου μου λει να παο να κανο χαλαρουα
αφου κανετε παρεα με το σπαιντερ μαν τι περιμενετε,ενο πιδα αφινι ιστοβοθρε μην μας αναστατωνειςςςςςς,ειμαστε κι αραχνιασμενες (οπως λενε μερικοι)
εγο δεν εχο πια παπαρακια ασχολουμε με παπακια ,τα περνο μαζι μου οταν κανο μπανιοαμα σου λεει να κανεις χαλαου και στα παπαρακια να το ελεγξεις το θεμα μην τυχον και θελει να σε κανει καστρατο....
πουλι για σεκουστι ειναι σεκογιας?
πουλι για σεκουσ
ποια μπουργκα βρε πανασχετε ελληναρα? φορα το σταυρουδακι σου πανε αναψε και κανα κερακι και πηδα την κουκλιτσα σου και ξεφορτωσου μας.......αμορφωτε ημιμαθη.......που πας να πουλησεις και πνευμα.......τραβα στη στανη σου απο κει που κατεβηκες.....
το ψηλος ειναι το μονο που με συγκινει......τα υπολοιπα πιθανον να τα εκτιμησουν οι μανταμιτσες της στεπας.......(με τα εξοδα πληρωμενα ισως να τα εκτιμουσα και εγω βεβαια)
οχι καμια σχεσι.γεματο χιμουσ ινε ο σεκογιασ και χοντροσστεγνους που λεμε?
τα ξερισ πολι καλα τα μοαμεθανικα,μιποσ ισε μουφτισ???Άντε με την Τουρκιά σου λοιπόν ΠΟΥΤΑΝΑΡΑ. Τα πάντα μπορείς να "εκτιμήσεις" (λες κι έχει κανείς ανάγκη απ' αυτο) αρκει να σε πληρώσουν. Αυτή ειναι η διαφορά μας. Και μην ξεχάσεις ε?? Την Παρασκευή να βρίσκεσαι σε κανα τζαμί να προσευχηθείς 5 φορές. Ξυπόλητη. Αλλάχ, Αλλάχ.
βαλε ουχου!!!!!!!κολαζομαι λεμεεεεεεε![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ο ανατολ δεν ειναι εδω; :'( :'( :'( κριμα φευγω....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()