Διαγραμμένο μέλος 143532
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 5.177
- Like
- 15.461
Έλα να πάμε παρέα αγάπη μου.Τρελανε μας Τζεναρα ....![]()
![]()
![]()
Έλα να πάμε παρέα αγάπη μου.Τρελανε μας Τζεναρα ....![]()
![]()
![]()
Εσυ διατάσεις μωρό και εγώ υπακούωΣωματαρα.. γεια σου τζενακι.. βαλε μας ρε αστερι και αυτη απο το αβαταρ !!![]()

πως σε βρισκουμε μωρακι?Πάω παραλία σήμερα![]()
![]()
![]()
Έχεις πμ μωράκι.πως σε βρισκουμε μωρακι?
πάρε κ λάδι μωρό μήν σε πιάσει ο ήλιος εεεεε ρε πουτσαρα που θέλεις αλλα αλλα λέωΠάω παραλία σήμερα![]()
![]()
![]()

Όπως λένε χαχαχα.....πάρε κ λάδι μωρό μήν σε πιάσει ο ήλιος εεεεε ρε πουτσαρα που θέλεις αλλα αλλα λέω![]()
![]()
![]()
ακριβώς εσύ τι λάδι θες μωρό μ κριτής Καλαμάτας ποιό σου αρέσει ποιό πολύΌπως λένε χαχαχα.....
εσυ τι να δωσεις τσατσαραπάρε κ λάδι μωρό μήν σε πιάσει ο ήλιος εεεεε ρε πουτσαρα που θέλεις αλλα αλλα λέω![]()
![]()
![]()
θα την χτενισης

εγώ Σούλη λίγο λάδι θέλω να βάλω στήν κολάρα της γιατί είμαι παππούς κ δεν εχω αντοχή τα άλλα κάντα εσύ που είσαι κ τζοβενο..εσυ τι να δωσεις τσατσαρα![]()
![]()
θα την χτενισης
![]()
![]()
![]()
μυτιληνης ρε ταγαρι ειναι της μοδαςακριβώς εσύ τι λάδι θες μωρό μ κριτής Καλαμάτας ποιό σου αρέσει ποιό πολύ
ε ναι ρε γεροξουραεγώ Σούλη λίγο λάδι θέλω να βάλω στήν κολάρα της γιατί είμαι παππούς κ δεν εχω αντοχή τα άλλα κάντα εσύ που είσαι κ τζοβενο..
εσενα δεν κανει κουκου το πουλακι σου ετσι και αλλιως

ένας είναι ο τρόπος σύνταξη τέλος.... Χα χα χαε ναι ρε γεροξουραεσενα δεν κανει κουκου το πουλακι σου ετσι και αλλιως
![]()
![]()
![]()
ρε εδω πεθανε ο γερο μητσοτακης και εσυ ζης ακομηένας είναι ο τρόπος σύνταξη τέλος.... Χα χα χα

Καληνυχτα καυλαΚαλό βράδυ μωράκια μου....Ονειρα γλυκά.
Καλό βράδυ μωράκια μου....Ονειρα γλυκά.
αμαν πρωινιατικα!!!!Καλημέρα πω πω τι βλέπω πολύ όμορφη μέρα σήμερα.

αμαν ρε κοριτσι μας τυφλωσες πρωι πρωιΚαλημέρα πω πω τι βλέπω πολύ όμορφη μέρα σήμερα.