Νέα

Τζένη Λατίνα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα gregory35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

sohoviz

Σεβαστός
Εγγρ.
1 Μαρ 2009
Μηνύματα
3.449
Κριτικές
13
Like
1.436
Πόντοι
1.096
Καλημέρα Καλημέρα να έχετε μια όμορφη μέρα φιλάκια πολλά και παντού.
να πω κ εγω μια καλημέρα στο μωρό φωτό δεν έχει σήμερα εε αλλά ξέχασα σήμερα δεν είχαμε σεισμό.. Χα χα
 

Polaris

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2017
Μηνύματα
21
Κριτικές
1
Like
31
Πόντοι
0
Καλημερα κουκλα!ενα τηλ κ προγραμματακι;;;
 

Manost

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Οκτ 2017
Μηνύματα
613
Κριτικές
4
Like
1.418
Πόντοι
486
Καλημέρα κι απο εδω Jennifer, τι κανεις???? Πρωινα μπορεις? Ερχομαι Αθηνα για δουλειες οποτε οι ωρες που μπορω ειναι συνηθως πρωινες, εως τις 13:00. ΦΙλακια πολλά κουκλί! :rose: :rose: :rose: :rose:
 
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
5.177
Like
15.461
να πω κ εγω μια καλημέρα στο μωρό φωτό δεν έχει σήμερα εε αλλά ξέχασα σήμερα δεν είχαμε σεισμό.. Χα χα
Καλημέρα και σε σένα είδες καλά λες δεν πειράζει καλύτερα, να ξεκουραστείτε λίγο  χαχαχα.
 
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
5.177
Like
15.461
Καλημέρα κι απο εδω Jennifer, τι κανεις???? Πρωινα μπορεις? Ερχομαι Αθηνα για δουλειες οποτε οι ωρες που μπορω ειναι συνηθως πρωινες, εως τις 13:00. ΦΙλακια πολλά κουκλί! :rose: :rose: :rose: :rose:
Καλημέρα μωρό και βέβαια μπορώ απλά μια μέρα πριν αν είναι μου κλείνεις ραντεβού  για να ξερεις και εσύ πως είναι από χρόνο φιλάκια πολλά.
 

Manost

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Οκτ 2017
Μηνύματα
613
Κριτικές
4
Like
1.418
Πόντοι
486
Καλημέρα μωρό και βέβαια μπορώ απλά μια μέρα πριν αν είναι μου κλείνεις ραντεβού  για να ξερεις και εσύ πως είναι από χρόνο φιλάκια πολλά.

Οκ κουκλίτσα, θα σε επικοινωνήσουμε μια μερα πριν. Φιλακια πολλά καλη συνεχεια!
 

PAPASTAUS

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Σεπ 2005
Μηνύματα
188
Κριτικές
8
Like
452
Πόντοι
281
Εχεις pm  μωρό...
 

TASSOS karipidis

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Δεκ 2013
Μηνύματα
33.376
Κριτικές
24
Like
39.175
Πόντοι
8.646
να πω κ εγω μια καλημέρα στο μωρό φωτό δεν έχει σήμερα εε αλλά ξέχασα σήμερα δεν είχαμε σεισμό.. Χα χα
αν θελεις ντε και καλα να κουνηθεις ελα να σε παω στις κουνιες  :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :bounce-glasses: :bounce-glasses: :bounce-glasses:
 

fly1111

Μέλος
Εγγρ.
20 Αυγ 2010
Μηνύματα
16
Like
2
Πόντοι
0
καλημερα!θα μπορουσα και εγω να εχω pm?
 

babis84

Σεβαστός
Εγγρ.
29 Δεκ 2017
Μηνύματα
623
Κριτικές
27
Like
1.940
Πόντοι
1.076
καλημερα Τζενη,δεν μπορω να στειλω πμ.ενα τροπο επικοινωνιας για τα περαιτερω?
 

jwh11111

Μέλος
Εγγρ.
8 Σεπ 2005
Μηνύματα
10
Like
10
Πόντοι
0
Το τηλέφωνο που τελειώνει σε 69 ισχύει ακόμα;
 

sohoviz

Σεβαστός
Εγγρ.
1 Μαρ 2009
Μηνύματα
3.449
Κριτικές
13
Like
1.436
Πόντοι
1.096
Καλησπέρα στο κορίτσι που χάθηκες εσύ μωρό εεε  :knockinb: :knockinb: :knockinb: :knockinb:
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom