adreasfairways
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Ιαν 2017
- Μηνύματα
- 2.438
- Κριτικές
- 2
- Like
- 1.301
- Πόντοι
- 216
καλημερα ωραια μου κυρια!!Καλημέρα Καλημέρα να έχετε μια όμορφη μέρα φιλάκια πολλά και παντού.

καλημερα ωραια μου κυρια!!Καλημέρα Καλημέρα να έχετε μια όμορφη μέρα φιλάκια πολλά και παντού.

Ανδρέα μου καλημέρα τι κάνεις?καλημερα ωραια μου κυρια!!![]()
καλα ειμαι αστερι μου!!Ανδρέα μου καλημέρα τι κάνεις?

να πω κ εγω μια καλημέρα στο μωρό φωτό δεν έχει σήμερα εε αλλά ξέχασα σήμερα δεν είχαμε σεισμό.. Χα χαΚαλημέρα Καλημέρα να έχετε μια όμορφη μέρα φιλάκια πολλά και παντού.
Καλημέρα και σε σένα είδες καλά λες δεν πειράζει καλύτερα, να ξεκουραστείτε λίγο χαχαχα.να πω κ εγω μια καλημέρα στο μωρό φωτό δεν έχει σήμερα εε αλλά ξέχασα σήμερα δεν είχαμε σεισμό.. Χα χα
έχεις πμ μωράκι.Καλημερα κουκλα!ενα τηλ κ προγραμματακι;;;
Καλημέρα μωρό και βέβαια μπορώ απλά μια μέρα πριν αν είναι μου κλείνεις ραντεβού για να ξερεις και εσύ πως είναι από χρόνο φιλάκια πολλά.Καλημέρα κι απο εδω Jennifer, τι κανεις???? Πρωινα μπορεις? Ερχομαι Αθηνα για δουλειες οποτε οι ωρες που μπορω ειναι συνηθως πρωινες, εως τις 13:00. ΦΙλακια πολλά κουκλί!![]()
![]()
![]()
![]()
Καλημέρα μωρό και βέβαια μπορώ απλά μια μέρα πριν αν είναι μου κλείνεις ραντεβού για να ξερεις και εσύ πως είναι από χρόνο φιλάκια πολλά.
Έχεις πμ μωράκι.Εχεις pm μωρό...
αν θελεις ντε και καλα να κουνηθεις ελα να σε παω στις κουνιεςνα πω κ εγω μια καλημέρα στο μωρό φωτό δεν έχει σήμερα εε αλλά ξέχασα σήμερα δεν είχαμε σεισμό.. Χα χα

Έχεις πμ μάτια μουΤο τηλέφωνο που τελειώνει σε 69 ισχύει ακόμα;
Έχεις πμ μωράκικαλημερα!θα μπορουσα και εγω να εχω pm?
Μάτια μου εχεις πμ.καλημερα Τζενη,δεν μπορω να στειλω πμ.ενα τροπο επικοινωνιας για τα περαιτερω?