Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
ρώτησε από που είμαι. είπα αθήνα. ρώτησε από που ειμσι εθνικότητα είπα έλληνας. με μπλόκαρε.
τα είπα τα ανάλογα. ψάχνει τον πρίγκιπα τον λονδρέζο στο mamba μη χεσωΒρε σαλτα κ γαμησου πες της
καριολες
τα είπα τα ανάλογα. ψάχνει τον πρίγκιπα τον λονδρέζο στο mamba μη χεσω

Ουτε για 40 με αυτα που λεςΜάλλον πρόκειται για άλλη μία που θέλει να μας κλέψει το 80αρι. Γίνομαι συγκεκριμένος: Φωτογραφία με την οποία επιχειρεί εντέχνως να κρύψει τις πατσιές της. Δεν φιλάει, δεν κάνει ελεύθερο στοματικό, δεν δίνει λοκο. Δηλαδή ίσα ίσα να σου τον ακουμπήσει (μα πόσο τιμητικό), να σου βάλει κουκούλα και να φύγει από το δωμάτιο. Φαντάζομαι τα λεφτά τα έχει ήδη αρπάξει. Βρε ουστ

η επικοινωνία με Νικόλ, φίλη Σβετλάνας πως γίνεται;
έχει δικό της account στο mamba, αγγελία ή μόνο μέσω σβετ;
ευχαριστώ.![]()
οτι θελεται θα πρεπει παντα να συνενοηστε μονο μεσω της Σβετας, αυτη θα σας ενημερωνει και για ολα, ολα τα αλλα ειναι ραδιο αρβήλα θαθελα ναπω οτι τα κορίτσια ειναι επιφυλακτικα και εχουν καποια ζωη που για μενα κακώς αναφερωνται εδω και γίνωνται βουκινο λαθος μεγα και θαθελα πολυ να παρακαλέσω να το σεβαστήταιη επικοινωνία με Νικόλ, φίλη Σβετλάνας πως γίνεται;
έχει δικό της account στο mamba, αγγελία ή μόνο μέσω σβετ;
ευχαριστώ.![]()
ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ..οτι θελεται θα πρεπει παντα να συνενοηστε μονο μεσω της Σβετας, αυτη θα σας ενημερωνει και για ολα, ολα τα αλλα ειναι ραδιο αρβήλα θαθελα ναπω οτι τα κορίτσια ειναι επιφυλακτικα και εχουν καποια ζωη που για μενα κακώς αναφερωνται εδω και γίνωνται βουκινο λαθος μεγα και θαθελα πολυ να παρακαλέσω να το σεβαστήται
ναι ρε φιλε δημιουργήται προβλημα με την οικογενεια τους, αν υπαρχει και φυσικα ουτε νημα εχουν ουτε γραμμενες στο Μαμπα ειναι αρα θελουν καποιο κυκλο για να υπαρχει εμπιστοσυνη και εμπιστοσύνη εχουν σε λίγα ατομα, οποτε αν κρίνει η Σβετα ολα καλα εγω απλα την γνωμη μου ειπα και λυπάμαι για ορισμενα γραφόμενα φωτο και σχετικαΕχεις δικιο φιλε,λαθος που αναφερουμε ονοματα απο την στιγμη που δεν εχουμε την συγκαταθεση τους.απο την πλευρα μου δεν ξαναγραφω ονομα.
οκ οτι νομιζεις φιλε μου εγω ειπα μονο την αποωή μου μεγαλοι ανθρωποι ειμαστε και ο καθενας κανει οτι πιστεύειΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ..
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ..
ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΕΜΑΧΙΑ..
ΖΩΑ ΛΕΜΕ..
κ εγω την δικη μου..οκ οτι νομιζεις φιλε μου εγω ειπα μονο την αποωή μου μεγαλοι ανθρωποι ειμαστε και ο καθενας κανει οτι πιστεύει
Ρε φιλαράκο δε σε ξέρω, δε με ξέρεις αλλά με κουράζει αφάνταστα να είσαι σε όλα τα νήματα με πουτάνες και να τα γεμίζεις "σάλια". Πουτάνες είναι, τη δουλειά τους κάνουν και ξέρουν πολύ καλά πώς να προστατευτούν. Πάψε να πετάγεσαι σε όλα τα πουτανονήματα σαν την τσουτσού.οτι θελεται θα πρεπει παντα να συνενοηστε μονο μεσω της Σβετας, αυτη θα σας ενημερωνει και για ολα, ολα τα αλλα ειναι ραδιο αρβήλα θαθελα ναπω οτι τα κορίτσια ειναι επιφυλακτικα και εχουν καποια ζωη που για μενα κακώς αναφερωνται εδω και γίνωνται βουκινο λαθος μεγα και θαθελα πολυ να παρακαλέσω να το σεβαστήται
ποτε προλαβα και σε κουρασα με 45 μυνηματα που εχεις μεχρι τωρα περιεργο που με [παρακολουθεις οκ πουτανες ειναι καλα να περασεις δεν λεω τιποτα αλλα πες μου που να τις δω και εγω την νικολ και την αλληΡε φιλαράκο δε σε ξέρω, δε με ξέρεις αλλά με κουράζει αφάνταστα να είσαι σε όλα τα νήματα με πουτάνες και να τα γεμίζεις "σάλια". Πουτάνες είναι, τη δουλειά τους κάνουν και ξέρουν πολύ καλά πώς να προστατευτούν. Πάψε να πετάγεσαι σε όλα τα πουτανονήματα σαν την τσουτσού.
Παρ' ότι το κείμενο σου είναι δυσνόητο, θα κάνω μια προσπάθεια μήπως και πάψεις αυτή την τακτική που έχεις:ποτε προλαβα και σε κουρασα με 45 μυνηματα που εχεις μεχρι τωρα περιεργο που με [παρακολουθεις οκ πουτανες ειναι καλα να περασεις δεν λεω τιποτα αλλα πες μου που να τις δω και εγω την νικολ και την αλλη
σφαξιμο με το μπαμπακι..Παρ' ότι το κείμενο σου είναι δυσνόητο, θα κάνω μια προσπάθεια μήπως και πάψεις αυτή την τακτική που έχεις:
1. Το ότι έχω 45 μηνύματα δεν σημαίνει ότι δεν παρακολουθώ το σάιτ. Απλά δεν σχολιάζω κάθε λίγο και λιγάκι μέχρι και το αν κατούρησαν οι πουτάνες.
2. Κάθε νήμα για πουτάνα που έχει ανοιχτεί, εσύ κυρίως (και ένας-δύο ακόμη) το έχεις γεμίσει με εμετικά μηνύματα και γλειψίματα για την πουτάνα. Διαφήμιση κάνουν, πάρτο είδηση!!!
3. Εδώ είμαστε για να ενημερωνόμαστε και να ανταλλάσσουμε πληροφορίες για τις πουτάνες. Δεν είμαστε για να τις διαφημίζουμε, γιατί σε αντίθετη περίπτωση είμαστε ή προμότορες ή απλά μαλάκες.
4. Η κάθε κοπέλα ή κυρία εδώ μέσα κάνει τη δουλειά της και καλά κάνει! Χέστηκε για τον καθένα από εμάς. Το μόνο που τις νοιάζει είναι το χρήμα και να κάνουν διαφήμιση. Εμείς πρέπει απλά να κοιτάμε να πάρουμε απ αυτές καλές υπηρεσίες σε λογικές τιμές.
5. Αν δεν έχεις πολλά ενδιαφέροντα στη ζωή σου προσπάθησε να αποκτήσεις. Πχ. τάιζε γατούλες στη γειτονιά, πέρνα γριούλες στο απέναντι πεζοδρόμιο, μάθε ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ κλπ
Καλή συνέχεια
Βουτηγμενο όμως σε ιωδιο !σφαξιμο με το μπαμπακι..