giatioxi
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2016
- Μηνύματα
- 10.004
- Κριτικές
- 1
- Like
- 384
- Πόντοι
- 186
![]()
![]()
[move]![]()
![]()
![]()
![]()
[/move]
Τύπε πως τα βλέπεις εδώ, λες να γίνει καμιά ανατροπή την Δευτέρα να μείνουμε πάλι μαλάκες
![]()
![]()
[move]![]()
![]()
![]()
![]()
[/move]
Θα σε αναφέρω στο συντονιστή.
:S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S
τυπε για χαβαλε λεω να τα κανω πουτανα![]()
![]()
![]()
να κανω 3-4 κλωνους και να μπαινω ταυτοχρονα![]()
![]()
![]()
![]()
τυπε πρεπει να ειμαι ο μονος που εχει κλωνο :S :S :S
τυπε πρεπει να ειμαι ο μονος που εχει κλωνο :S :S :S
Τύπε πως τα βλέπεις εδώ, λες να γίνει καμιά ανατροπή την Δευτέρα να μείνουμε πάλι μαλάκες:S :S :S

τυπε για χαβαλε λεω να τα κανω πουτανα![]()
![]()
![]()
να κανω 3-4 κλωνους και να μπαινω ταυτοχρονα![]()
![]()
![]()
![]()
Οι πιό πολλοί αυτό δεν κάνουν:S :S :S
τυπε οι δυο διαγωνιζωμενοι χυστες ειναι ενταξει τυποι,και δεν ψηφισα καν![]()
![]()
εγω περιμενω να ξεκινησει οΜαλακας2Αλεκος2![]()
![]()
![]()
![]()
Τύπε κάνε και διάλογο μεταξύ τους. Να τσακώνονται κι έτσι.

Τύπε κάνε και διάλογο μεταξύ τους. Να τσακώνονται κι έτσι.


Τύπε, άσχετο, όταν λες "πολύ σκληρός χύστης" εννοείς οτι χύνεις παγάκια;
εισαι κλωνος η εχεις κλωνο μαν?![]()
![]()
![]()
![]()
ξεροχυνω τυπε![]()
![]()
![]()
τυπε θα θολωσω τα νερα ετσι οτι δεν ειμαι εγω![]()
![]()
![]()
τυπε εγω θα κανω καμια εκατοστη,και θα παω σε ενα καταστημα γερμανος,να δοκιμαζω δηθεν τα τηλεφωνα![]()
![]()
και θα μπαινω στο μπου απο καθε τηλεφωνο με αλλο κλωνο :S :S :S

τυπε εγω θα κανω καμια εκατοστη,και θα παω σε ενα καταστημα γερμανος,να δοκιμαζω δηθεν τα τηλεφωνα![]()
![]()
και θα μπαινω στο μπου απο καθε τηλεφωνο με αλλο κλωνο :S :S :S

εισαι κλωνος η εχεις κλωνο μαν?![]()
![]()
![]()
![]()
εισαι κλωνος η εχεις κλωνο μαν?![]()
![]()
![]()
![]()

Θα σε τσακώσουν για ιντερνετοκλοπή.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ξεροχυνω τυπε![]()
![]()
![]()
τυπε θα θολωσω τα νερα ετσι οτι δεν ειμαι εγω![]()
![]()
![]()
[/move]