Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ωραίος!Για οσκαρ είναι
Άσχετο. Μου αρέσει αυτό που έχεις βάλει σαν μότο κάτω από τα σχόλιά σου. Πιασαρικο!Ότι και να πεις λίγα είναι
Τι μου θυμησες, με αυτα που γραφτηκαν πιο πισω..Δεν υπήρχε λόγος να κρατήσω τη σλουρπ για λίγους ή για την πάρτη μου.
Εγώ γαμάω μέχρι 3 φορές ανα τεμάχιο και πάω στο επόμενο.
Άσε που το τεμάχιο είναι dava friendly. Θυμάμαι που μου παραπονέθηκε ότι σε πολλά ραντεβού δεν την πλήρωναν και της έλεγαν θα στα δώσω την άλλη φορά.
Του αγίου πούτσου δηλαδή, σιγά μην της τα δίνανε και σε άτοκες δόσεις.
Οπότε καταλαβαίνεις τι έχει γίνει και γίνεται. Από να την γαμάνε τσάμπα και με άτοκες δόσεις, πήγε το εισιτήριο στα 80 και σιγούρεψε το 50αρικο για την πάρτη της.
Τα υπόλοιπα πάνε σε έξοδα παραστάσεως και φιλανθρωπίες.


Άσχετο. Μου αρέσει αυτό που έχεις βάλει σαν μότο κάτω από τα σχόλιά σου. Πιασαρικο!

άκου 4 φορέςΤι μου θυμησες, με αυτα που γραφτηκαν πιο πισω..
Μαρια σλουρπ στο 50ρικο, ωραιες εποχες..
Οπως τοτε οπως παλια....![]()
![]()
Δηλαδη εγω που την πηρα 4 φορες την παντρευτηκα..? :S :S :S
![]()
![]()
Εγω ειμαι μπουρδελοερωτυλος εραστης..άκου 4 φορές
περάσατε και βέρες?
εγώ την πήρα 2 φορές στο 50αρικο πριν μπει το καπέλο
στα χωρίσματα είμασταν δηλαδή



Ωραίος. Κι άσε κάποιους να μιλάνε για περσινές ιστορίες!Έχει γίνει στανταρακι πλέον
Τσιμπουκαρα !!! όπως είπα και στην κριτική μού
ναι επιβάλλεται να υπενθυμίζουμε την αναπροσαρμογή της τιμήςΕγω ειμαι μπουρδελοερωτυλος εραστης..
Πηρα την σλουρπ 4 φορες, παντα στο 50αρικο..
Οταν ξαναπηρα τηλ και μου ειπε..
εεε μωρο μου ειμαι στα 80..![]()
εμεινα με τα κρικελια στην τσεπη..
Παμε για αλλα γκαρι.. ;)
απλα πρεπει να αναφερουμε την ιστορια για αυτους που ξεχνουν ευκολα
και για αυτους που δεν ξερουν..![]()
Τοτε ανακαλυψαν ολοι την σλουρπ και αρχισαν τους διθυραμβους για παρτυ της..ναι επιβάλλεται να υπενθυμίζουμε την αναπροσαρμογή της τιμής
που συνέβει ξαφνικά το φετινό Φεβρουάριο

Σούπερ καύλα φιλαράκι. Και κορμάρα!Καυλαααααααα !!!
Καυλαααααααα !!!
οι προμότορες πάνε σαν τη μύγα στο σκατόΤοτε ανακαλυψαν ολοι την σλουρπ και αρχισαν τους διθυραμβους για παρτυ της..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()