SatoshiNakamoto
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 10 Οκτ 2015
- Μηνύματα
- 10.248
- Κριτικές
- 35
- Like
- 6.371
- Πόντοι
- 6.796
Ampelales - 45 (2.3%)



46 εχεις τωραAmpelales - 45 (2.3%)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Σαν το πυρετό όλο ανεβαίνεις.Ampelales - 45 (2.3%)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ψιλο ξεφτυλα
ουτε 300 δεν ψηφισαν :thubsdown:
Ενας λογος που ξεκινησαμε νωριτερα είναι για να ψηφίσουν περισσότεροι.
Αλλα και σε παλιοτερους διαγωνισμους, δεν ξεπεράστηκαν οι 700 με 800 ψήφοι.
Στέκα αυτον τον kostasasximos86 πως τον παρέλειψες από τη λίστα;
Σε κέρασε κανένα σούσι απο e-food ή σε πήγε βόλτα με το learjet του;
Τον εχω σημειωσει τυπε, αλλά δεν θα κανω προσθηκη μονο ενας...αν μαζευτουν μερικοι ακόμα καλοι πακτες θα μπει.
Στέκα αυτον τον kostasasximos86 πως τον παρέλειψες από τη λίστα;
Σε κέρασε κανένα σούσι απο e-food ή σε πήγε βόλτα με το learjet του;
Τον εχω σημειωσει τυπε, αλλά δεν θα κανω προσθηκη μονο ενας...αν μαζευτουν μερικοι ακόμα καλοι πακτες θα μπει.
θα μας βαλεις να ξανα αλλαζουμε...Τον εχω σημειωσει τυπε, αλλά δεν θα κανω προσθηκη μονο ενας...αν μαζευτουν μερικοι ακόμα καλοι πακτες θα μπει.

Ενας λογος που ξεκινησαμε νωριτερα είναι για να ψηφίσουν περισσότεροι.
Αλλα και σε παλιοτερους διαγωνισμους, δεν ξεπεράστηκαν οι 700 με 800 ψήφοι.

Δλδ θα μπουνε και τυποι με... wild card???
αστο στεκα
αποτυχια πληρης
με δεξιο προεδρο -μπουεφα πως το λες - τι περιμενεις επιτυχια;
ειναι σαν τις εκλογες της νδ το 16![]()
![]()
![]()
![]()

Τόν είχα βάλει στον μίστερ φιδέμπορας αλλά δεν την τιμήσατε την ψηφοφορία.Στέκα αυτον τον kostasasximos86 πως τον παρέλειψες από τη λίστα;
Σε κέρασε κανένα σούσι απο e-food ή σε πήγε βόλτα με το learjet του;

Τόν είχα βάλει στον μίστερ φιδέμπορας αλλά δεν την τιμήσατε την ψηφοφορία.![]()
ναι εχεις υψηλα καθηκονταΤζωνυ εσενα σε αφηνω στον Λιλα, δεν θα ασχοληθω μαζί σου![]()
![]()
![]()
![]()
