Επισκέπτης
οχι η Ευα30
Ναι οκ αυτο το καταλαβαμε.
Δλδ η μονη πληροφορια γιαυτη την Ευα ειναι οτι ΔΕΝ ειναι η Ευα30 και σφαζονται για χαρη της στις Ανεξαρτητες? Μονο αυτο εχω εισπραξει ως τωρα. Α και οτι ζηταγε 70
οχι η Ευα30
Δε θα βγει κανας πούστης να πει οτι τη πήρε τσάμπα τη Αντριανουλα μας-σας-τους να πέσει κλάμα;

σε λιγο ακομη ειναι νωρις ;)Δε θα βγει κανας πούστης να πει οτι τη πήρε τσάμπα τη Αντριανουλα μας-σας-τους να πέσει κλάμα;
Ακόμα ασχολείσε εσύ???? Έχεις πει πολλάκις φορές ότι ΔΕΝ ψωνίζεις πλέον από αυτό το "μαγαζί", ότι ΔΕΝ ασχολείσε πλέον, ότι ΘΑ μας αφήσεις εξού και οι μαζεμένες κριτικές... αλλά ακόμα εδώ σε βλέπω να σχολιάζεις σε κάθε ποστ.Αμα η πουτανα δημιουργει "ομαδες" ειναι απο αυτες που λεω για φτυσιμο. τελος παντων δικη μου αποψη αυτη. Αλλοι σκεφτονται αλλιως
1) Τόσο μυαλό ρε φίλε, καμιά φορά ζουλάει την κεφάλα μου και την ξύνω. Άσε να ξύσουμε και λίγο το κεφάλι μας γιατί όλο τα αρχίδια μας ξύνουμε.Γιατι ξυνεις την κεφαλα σου? Τι δεν καταλαβες?
Ακόμα ασχολείσε εσύ???? Έχεις πει πολλάκις φορές ότι ΔΕΝ ψωνίζεις πλέον από αυτό το "μαγαζί", ότι ΔΕΝ ασχολείσε πλέον, ότι ΘΑ μας αφήσεις εξού και οι μαζεμένες κριτικές... αλλά ακόμα εδώ σε βλέπω να σχολιάζεις σε κάθε ποστ.
Αφού δεν "ψωνίζεις", αφού δεν ενδιαφέρεσε, γιατί χαλάς την ζαχαρένια σου???
1) Τόσο μυαλό ρε φίλε, καμιά φορά ζουλάει την κεφάλα μου και την ξύνω. Άσε να ξύσουμε και λίγο το κεφάλι μας γιατί όλο τα αρχίδια μας ξύνουμε.
2) Σου απάντησα στην προηγούμενη παράγραφω. Φάσκεις και αντιφάσκεις.
Μου απαγορευεις την παρουσια μου εδω δλδ?
Εχω πει ξανα (βρεστο αφου εισαι καλος στις παραθεσεις) οτι εδω ειμαι για τον χαβαλε.
Και θα γραφω οτι θελω και οσο θελω. ΑΛΛΑ οτι δεν ψωνιζω ειναι γεγονος. Αποδειξε μου οτι δεν ειναι ετσι.
Η τελευταια μου βολτα ηταν με izabella στις 8/6 ...βλεπεις δεν γραφω ενδεικτικες ημερομηνιες εγω...αλλα ακριβεις.. το ιδιο και στις κριτικες.
ΤΕΛΟΣ
Με την αδεια σας μπορω να γραφω λιγο ακομα????
ΠΟΤΕ δεν σου απαγόρευσα να γράφεις. ΠΟΤΕ. Οπότε ΜΗΝ βάζεις λόγια που δεν έχω πει. ΕΣΥ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΤΑ ΛΕΣ.
Εσύ βγαίνεις δεξιά και αριστερά και λες ότι κάνεις την πλακίτσα σου και ψωνίζεις από εδώ. ΕΣΥ ΛΕΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ
δεξιά και αριστερά ότι μας αφήνεις αλλά ακόμα εδώ είσαι.
Και αφού δεν ψωνίζεις από εδώ μέσα, πως και πήρες Ιζαμπέλα???? Ειδικά την Ιζαμπέλα που ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΕ του Zadren.
Βρες ημερομηνια που πηρα ιζαμπελα...
Η τελευταια μου βολτα ηταν με izabella στις 8/6 ...βλεπεις δεν γραφω ενδεικτικες ημερομηνιες εγω...αλλα ακριβεις.. το ιδιο και στις κριτικες.
και βρες ημερομηνια που δηλωσα οτι δεν θα ξαναψωνισω.
ΑΛΛΑ οτι δεν ψωνιζω ειναι γεγονος. Αποδειξε μου οτι δεν ειναι ετσι.
Αραγε... αξιζει τον κοπο να της γραψω κι αυτηνης μια κριτικουλα πριν σας εγκαταλειψω?
Εντάξει παιδιά μη τσαντιζεστε. Έδω ισχύει το "όπου σε πιάσει". Μερικους σας έπιανε εκεί,μερικούς εδω.Εχει συμβεί σε όλους μας κ μένα ανεξαιρέτως


φιλαρακι εγω αυτο που εγραψα ειναι90 lepta 100 euro δεν με εδιωξε η δεν την εδιωξα εληξε το ματς ....τωρα ποσα παιρνη και σε ποιους δεν γνωριζωKαλησπερα, επειδη διαλογιζομουν απο το πρωι που εγραψα για την αντριαννα-κοσλοντουι,δεν προλαβα να διαβασω τι γραφτηκε στο νημα,ουτε να απαντησω στα πμ που ζητουν το τηλ της..
Λοιπον η αντριαννα μαλλον προσχωρησε στο νεο-πασοκ,οποτε το τηλ της θα εμφανιστει καποια στιγμη με τιμες νεο-πασοκ, οποτε μαλλον δεν μπορω να βοηθησω κανεναν..
![]()