Νέα

Survivor Ελλάδα 2017

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Ποιος θα ειναι ο μεγαλος νικητης;

  • Αγγελοπουλος

    Ψήφοι: 2 66,7%
  • Μαριος Πριαμος

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Παναρας ο μονος που γουσταρουμε!

    Ψήφοι: 1 33,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    3

Επισκέπτης
Στη σκηνη που ειχαν ξαπλωσει διπλα διπλα ο Γκμοχ και η αβυζη πουτανα ηταν σαν ειχε παει για μπανιο ο Γκμοχ με τη φαλαινα πεθερα της.... :vomit:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.722
Like
57.522
Πόντοι
12.756
Τυπε σορυ που θα το πω αλλα στα αρχιδια μου ο ποδολαγνος...εγω σιχαινομαι το Κυπριο πουστρακι γιατι ειναι ο ορισμος της νυφιτσας ολο ειρωνεια και λογια πισω απο τη πλατη και μπροστα γαργαρα και κωλοτουμπα.
έτσι αδελφέ και λίγα λέμε  :S :S :S
 

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.967
Κριτικές
49
Like
26.343
Πόντοι
24.596
προβλεπεται να φυγει διακορευμενος ο Ρανταπλαν..εκει που παει να μπλεξει.. Μετα θα γερνει κ' θα ψελνει..  :S
-Ο πετσετας 4000 απ ολα.. ολο υπονοουμενα πεταει .. για τον Βοσκο με τον Χραν Γιουσουφ..  :rolleyes:
και επισημως δηλαδη τυπε επιβεβαιωνεται το ειδυλλιο γιδοβοσκου dr alban και ψευτοχιπστερ τοξικομανη αποτυχημενου ηθοποιου :S :S :S
 

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.004
Κριτικές
1
Like
384
Πόντοι
186

jumaru

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Φεβ 2017
Μηνύματα
3.116
Κριτικές
5
Like
129
Πόντοι
296
Τυπε σορυ που θα το πω αλλα στα αρχιδια μου ο ποδολαγνος...εγω σιχαινομαι το Κυπριο πουστρακι γιατι ειναι ο ορισμος της νυφιτσας ολο ειρωνεια και λογια πισω απο τη πλατη και μπροστα γαργαρα και κωλοτουμπα.
τυπε δεν ειπα οτι ειναι ή δεν ειναι ο κυπριος σου ειπα οτι κατι τετοια ελεγε και αυτος με τον ιδιο τροπο γραψιματος :hi:
 

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.967
Κριτικές
49
Like
26.343
Πόντοι
24.596

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.967
Κριτικές
49
Like
26.343
Πόντοι
24.596

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.967
Κριτικές
49
Like
26.343
Πόντοι
24.596
θα φορτισει και τα δονηταρια που γαμαει dr alban και πιρφοροπιρελι η σιχαμενη πεθαμενατζου dyke :S :S :S
 

Επισκέπτης
τυπε αυτο το αφησαμε πισω μας ολοι μην το συνεχιζεις το παιχνιδι αλλαξε

Τυπε για σενα θα το γυρισουμε πισω...στο μεταξυ θα τους δωσει ρευμα για επαθλο ο μαλακας ο μπαρμπαΓιωργος για να φορτισει τον δονητη-καρυδα η αβυζη πατσαβουρα.
 

STELIOS77

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Δεκ 2005
Μηνύματα
6.881
Κριτικές
28
Like
2.872
Πόντοι
6.265
Πυρφορισα στο πλανο που εδειχνε πατουσακια ευριδικης
:wanker: :wanker: :wanker:


ακομα δεν το ανεβασε κανεις? :tickedoff:
 

jumaru

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Φεβ 2017
Μηνύματα
3.116
Κριτικές
5
Like
129
Πόντοι
296
μηνυμα στην αβυζη απο βασσαλο θελω πιο σκληρα πραγματα ;)
 

ririkonav

Ανώτατος
Εγγρ.
2 Απρ 2007
Μηνύματα
6.140
Κριτικές
49
Like
7.103
Πόντοι
11.445
της γουρουνας δεν της λειπει το φαγητο λεει , αφου την ταιζει η παραγωγη ειναι μια χαρα αυτη  :2funny:
 

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.967
Κριτικές
49
Like
26.343
Πόντοι
24.596

Συνημμένα

  • dyke.jpg
    dyke.jpg
    11,6 KB · Εμφανίσεις: 23

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom