Επισκέπτης
Στη σκηνη που ειχαν ξαπλωσει διπλα διπλα ο Γκμοχ και η αβυζη πουτανα ηταν σαν ειχε παει για μπανιο ο Γκμοχ με τη φαλαινα πεθερα της.... 


έτσι αδελφέ και λίγα λέμε :S :S :SΤυπε σορυ που θα το πω αλλα στα αρχιδια μου ο ποδολαγνος...εγω σιχαινομαι το Κυπριο πουστρακι γιατι ειναι ο ορισμος της νυφιτσας ολο ειρωνεια και λογια πισω απο τη πλατη και μπροστα γαργαρα και κωλοτουμπα.
και επισημως δηλαδη τυπε επιβεβαιωνεται το ειδυλλιο γιδοβοσκου dr alban και ψευτοχιπστερ τοξικομανη αποτυχημενου ηθοποιου :S :S :Sπροβλεπεται να φυγει διακορευμενος ο Ρανταπλαν..εκει που παει να μπλεξει.. Μετα θα γερνει κ' θα ψελνει.. :S
-Ο πετσετας 4000 απ ολα.. ολο υπονοουμενα πεταει .. για τον Βοσκο με τον Χραν Γιουσουφ..![]()
οχι ρε τυπε,ειπα να κατσω να φαω στις διαφημισεις,δεν κρατιοσουν,ε; :S :S :S
τυπε σορρυ που θα το πω αλλα με τον τροπο που κραζεις τον κυπριο θυμιζεις εντονα ποδολαγνο![]()

τυπε δεν ειπα οτι ειναι ή δεν ειναι ο κυπριος σου ειπα οτι κατι τετοια ελεγε και αυτος με τον ιδιο τροπο γραψιματοςΤυπε σορυ που θα το πω αλλα στα αρχιδια μου ο ποδολαγνος...εγω σιχαινομαι το Κυπριο πουστρακι γιατι ειναι ο ορισμος της νυφιτσας ολο ειρωνεια και λογια πισω απο τη πλατη και μπροστα γαργαρα και κωλοτουμπα.

ναι αλλα δεν ειναι θερμοκηπιου; :S :S :SΚυκλοφορούν καλά καρπούζια και τώρα μου είπε ένας μανάβης. Ειναι καλη σοδεια. Πήρα ένα και όντως ήταν καλό.
όχι καλό είναι θέλει ακόμα λίγο για την εποχή του αλλά έχω βρει μια γάτα και παίρνουμε καλά κομάτια. :S :S :S θα βάλω και λίγο κερασακια και πεπονακι να γίνει δουλειά.

τυπε δεν ειπα οτι ειναι ή δεν ειναι ο κυπριος σου ειπα οτι κατι τετοια ελεγε και αυτος με τον ιδιο τροπο γραψιματος![]()

Πως να κρατηθώ ρε man δεν βλέπεις πως έχει γίνει;; Στο τέλος θα σκάσει κ θα σβήσει τον αγιο δομίνικο από τον χάρτη :S :S :S

Λες? Δεν το έχω σκεφτεί. Θα τον ρωτήσω και θα σου πω.ναι αλλα δεν ειναι θερμοκηπιου; :S :S :S
τυπε αυτο το αφησαμε πισω μας ολοι μην το συνεχιζεις το παιχνιδι αλλαξεΤυπε σε βλεπω να πηγαινεις υπογειο ξανα....![]()
τυπε αυτο το αφησαμε πισω μας ολοι μην το συνεχιζεις το παιχνιδι αλλαξε
τον εχει ετοιμο τυπε :- :S :S :Sμηνυμα στην αβυζη απο βασσαλο θελω πιο σκληρα πραγματα ;)