Νέα

Πουτάνες Θεσσαλονίκη (πιάτσες, τραβέλια, πουτάνες)

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα algi
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 25K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Ετικέτες
    θεσσαλονίκη
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (2 μέλη και 4 επισκέπτες)

ΑΝΤΩΝΗΣΑΝΤΩΝ19

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Δεκ 2015
Μηνύματα
934
Κριτικές
20
Like
1.375
Πόντοι
1.076
δηλαδη ???? τι εννοεις "για μεταφορα" ???
τις παιρνουν τα αφετικα η οι οδηγοι γεια να τις πανε στα κωλομπαρα στις γυρω πολεις απο την θεσσαλονικη.εκει ειναι το ραντεβου τους γυρω στις 9.
 

peterman569

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2016
Μηνύματα
60
Κριτικές
3
Like
94
Πόντοι
0
Περασμα σημερα στην πιατσα γυρω στις 10 και πετυχα μια Μαρια προςωπικα τη βλεπω πρωτη φορα 22χρ απο Αλβανια. Εμφανησιακα ψηλη αδυνατη ξανθια με ενα σουπερ κοντο σορτσακι και ψηλοτακουνα. Εμφανηση πουτανακι που βγαινει για ποτο. 20 πιπα 30 σεξ και εφορτωθει για μια γρηγορη πιπα. Χαμενος χρονος και χρημα. Εμφανιση υπηρεσιες 1-0 εκτος απ τη βιασυνη να σε ξεπεταξει κανει και αθλια πιπα. Τι ηθελα και περασα απ την πιατσα τσαμπα αμαρτησα.... η κοπελα φορτωθηκε απο Γιαννιτσων λιγο πριν τη στροφη για κτελ....
 

mpouxos

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2014
Μηνύματα
8.641
Κριτικές
173
Like
10.090
Πόντοι
16.746
Περασμα σημερα στην πιατσα γυρω στις 10 και πετυχα μια Μαρια προςωπικα τη βλεπω πρωτη φορα 22χρ απο Αλβανια. Εμφανησιακα ψηλη αδυνατη ξανθια με ενα σουπερ κοντο σορτσακι και ψηλοτακουνα. Εμφανηση πουτανακι που βγαινει για ποτο. 20 πιπα 30 σεξ και εφορτωθει για μια γρηγορη πιπα. Χαμενος χρονος και χρημα. Εμφανιση υπηρεσιες 1-0 εκτος απ τη βιασυνη να σε ξεπεταξει κανει και αθλια πιπα. Τι ηθελα και περασα απ την πιατσα τσαμπα αμαρτησα.... η κοπελα φορτωθηκε απο Γιαννιτσων λιγο πριν τη στροφη για κτελ....
την ειδα κι εγω στο περιπτερο! Μαλλον ξεμεινε απο καποτουλες το μωρο! :boobies: :grin:
 

peterman569

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2016
Μηνύματα
60
Κριτικές
3
Like
94
Πόντοι
0
την ειδα κι εγω στο περιπτερο! Μαλλον ξεμεινε απο καποτουλες το μωρο! :boobies: :grin:

Αν κρινω αντικειμενικα απο την εμφανιση δε θα κλεινει μπουτι η συγκεκριμενη. Τωρα σα πρωτοεμφανιζομενη θα δοκιμαστει απο πολλους απλα προσωπικα δε θα την ξανατιμησω... μου πε και το κουλο για ξενοδοχειο 80 το μισαωρο 150 η ωρα... τυφλα να χουν τα σιτιτουρια........
 

analiaris

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιαν 2017
Μηνύματα
28
Κριτικές
1
Like
18
Πόντοι
0
Πηρα χθες την Τζενυ και εγω για πιπα στο 10ρικο.Ποσο καυλωτικη κωλαρα και τρελιαρικο πουτανε στιλακι.. Αν δεν ετρεχε απο πισω της αυτος ο ενοχλητικος τυπος θα της κατεθετα καθημερινα αλλα ετσι ξενερωνεις
 

tonymontana23

Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2012
Μηνύματα
86
Like
16
Πόντοι
0
Πηρα κ γω χθες την Τζενη με ενα 20αρικο,πλ καλο μωρό με κωλαρα,,ο νταβάς γκόμενος της ενοχλητική παρουσία!!εν τω μεταξύ δεν το ευχαριστήθηκα καθόλου γιατί συνέχεια έλεγε μν μπει ολο μεςα και μονο αυτή να ειναι απο πανω για να μν βγει η κάποτα και τέτοιες μαλακιες..τουλάχιστον προσφέρθηκε κ μου έδωσε το κινητό της κ μου ειπε οτι κανει παρτουζες με φίλη της σε ξενοδοχείο η σε σπιτι..μολις την παρω θα ενημερώσω!
 

black adder

Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2012
Μηνύματα
895
Like
756
Πόντοι
86
Χθες κατά τις 10:00 έκανα 2 γύρες δεν είχε και τίποτα ιδιαίτερο,
Φόρτωσα την ξανθιά από  Αλβανία με όνομα Μαρία κατά τα λεγόμενά της.
20€ ήθελα για πίπα, 15€ πήρε και θεωρώ πως ήταν πολλά. Βιαστική και καθόλου καλή αν και η ίδια από εμφάνιση και σώμα είναι καλή.   

Την Μαρία την φόρτωσα και εγώ την προηγούμενη Κυριακή.
Αλβανιδα μου είπε, από το Ελμπασαν. Δουλεύει τα πρωινά σε μασαζτσαδικο μου είπε.
Απο τη μια πρόσχαρη, ευχαριστη, και ομιλητική, χαζη και διεκπεραιωτικη από την άλλη.
-Πες μου της λέω, πίπα σεξ 30 μου λέει, άντε 25, κάτω από 20 δεν μπορώ να παω ομως  :2funny:, χωρίς να έχω ξεκινήσει εγω εντωμεταξύ κανα παζάρι, αυτή έλεγε τις τιμές και τις παζαρευε μονη της.
Στις εξετάσεις της πιπας βγηκε μετεξεταστέα, δεν έπιασε ούτε την βάση, πίπα βιαστικια με πολυ χέρι, απλός την έδιωξα κια πήγα φόρτωσα μετά την Στελιτσα που ήταν στην Οικονόμου για να ρεφάρω.
Πάντως έχει ωραίο κορμί και ίσως δοκιμαστή στα κοντά σε κάνα χοτελι, μήπως σε φουλ πρόγραμμα έχει άλλη συμπεριφορά.
 

gagarin

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Αυγ 2007
Μηνύματα
3.125
Κριτικές
10
Like
13.021
Πόντοι
8.295
Παρασκευη βραδυ μπροστα στο shell ηταν ενα ξανθο, δεν ξερω αν ειναι αυτη που λετε η Μαρια κτλ.
Αν, λεω αν την εχει φορτωσει κανεις και προσεξε να εχει καποιο τικ με τα ματια της, τοτε στο δρομο εξω το παιζει Τσεχα φοιτητρια με erasmus (η οπως το λενε πλεον).
Παντως στη μιση ωρα που εκοβα βολτες ηταν η μονη που φορτωθηκε 3 φορες.
Κατα τα αλλα απεναντι απο το περιπτερο ενα κοντο ξανθο νανακι και μια που εδινε κωλο με 30 (δεν ξερω αν αυτη ειναι η βεσκα η οχι) καθολου ομορφο.
Προς το εμπορικο αθλιοτητες.
 
  • Like
Αντιδράσεις: inko

thiseas

Ανώτερος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
1.369
Κριτικές
42
Like
1.415
Πόντοι
6.835
Παρασκευη βραδυ μπροστα στο shell ηταν ενα ξανθο, δεν ξερω αν ειναι αυτη που λετε η Μαρια κτλ.
Αν, λεω αν την εχει φορτωσει κανεις και προσεξε να εχει καποιο τικ με τα ματια της, τοτε στο δρομο εξω το παιζει Τσεχα φοιτητρια με erasmus (η οπως το λενε πλεον).
Παντως στη μιση ωρα που εκοβα βολτες ηταν η μονη που φορτωθηκε 3 φορες.
Κατα τα αλλα απεναντι απο το περιπτερο ενα κοντο ξανθο νανακι και μια που εδινε κωλο με 30 (δεν ξερω αν αυτη ειναι η βεσκα η οχι) καθολου ομορφο.
Προς το εμπορικο αθλιοτητες.
Αυτη στο shell πρεπει να ειναι η Ευα ανακαλυψη του Φακιρη, που μετα βρηκε τη Γιαννιτσων και παιζει μπαλα.
 

nikmech

Μέλος
Εγγρ.
4 Δεκ 2005
Μηνύματα
835
Κριτικές
1
Like
640
Πόντοι
86
Ώστε έτσι δένει το γλυκό ! Μήπως αυτή η Eva έχει κινητό που τελειώνει σε 824. Μου πάσαρε το τηλ. συναγωνιστής. Για αυτό όταν την λέω για να βρεθούμε για ένα ποτάκι κατ.΄ αρχάς μου λέει : "Do you know where the raileay station is ?"
 

black adder

Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2012
Μηνύματα
895
Like
756
Πόντοι
86
Πέρασμα χθες κατά τις 23:30
Αγίων Πάντων, η Μαρία η Αλβανιδα και 2 γυφτοβουλγαρακια
Πρην την Χαλκιδος η Στελλιτσα και Χαλκιδος η βουλγαρα η Αναστασία και το ρουμανακι η Σύλβια
Στην Κωλλετη βουλγαρικο καρέ από ξεπετες
Στον ΟΠΑΠ από τρανς η Βικτόρια, η Ρια, η Νικόλ, μια γεμάτη ξανθιά που δεν ξέρω πως την λενε και από πίσω η Νανα η κυπρια και μια που δεν θυμάμαι πως την λενε, αλλά νομίζει ότι όποιος την πάρει θέλει να τον γαμισει.
Επιστροφή γιαννιτσων από Μαζαράκη και απέναντι μπροστά στο παλιό Σολ το γκρεμλιν παρέα με την Ηρα, που βαδίζει στα βήματα της.
Λόγο πιο κάτω ο Αντωνάκης να κάνει παρουσίαση σε πελάτη την Τζένη, τον έχω πει 3 φορές τον μαλακα οτι ζημια κάνει που κάθεται δίπλα της και την παίρνει παντού από πίσω, αλλά εκεί αυτός, Μαλακας.
Κοντά στην Δάφνης ένα ξανθό γυφτοβουλγαρακι και λίγο πιο κάτω και ένα μελαχρινό.
Μετά την διχάλα, κλασικά η Τζένη η τουρκαλα.
Βγήκα μοναστηριού και μπροστά στον Κουμακη η Βαρβαρα η μιλφ που λέει οτι είναι από Κοζάνη και λίγο πιο κάτω ακόμα ένα γυφτοβουλγαρακι.
Στο κοκκινο η μιλφ βουλγαρα με το κοντό μαύρο μαλι, και διασταύρωση με Κωλέττη 2 βουλγαρακια ακόμα.
Στην σταση με Χαλκιδος ακόμα 2 βουλγαρακια και φτάνοντας ξανά στην Αγίων Πάντων μπροστά στο Ροτόντα η Ρίτα και εκεί έληξε η γύρα.
Είχα καιρό να την πάρω οποτε δεν το σκέφτηκα καθόλου και την φόρτωσα κατευθείαν.
Η αλήθεια είναι ότι μου είχε λήψει η πίπα της.
Πηγαίνοντας για την καβαντζα περάσαμε πάλι από Κωλέττη και μόλις είχε βγει και η κατσαρίδα.
Είχε καλη κίνηση τελικά χθες, θύμιζε λίγο παλιότερες καλές εποχές.
 

mpouxos

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2014
Μηνύματα
8.641
Κριτικές
173
Like
10.090
Πόντοι
16.746
Πέρασμα χθες κατά τις 23:30
Αγίων Πάντων, η Μαρία η Αλβανιδα και 2 γυφτοβουλγαρακια
Πρην την Χαλκιδος η Στελλιτσα και Χαλκιδος η βουλγαρα η Αναστασία και το ρουμανακι η Σύλβια
Στην Κωλλετη βουλγαρικο καρέ από ξεπετες
Στον ΟΠΑΠ από τρανς η Βικτόρια, η Ρια, η Νικόλ, μια γεμάτη ξανθιά που δεν ξέρω πως την λενε και από πίσω η Νανα η κυπρια και μια που δεν θυμάμαι πως την λενε, αλλά νομίζει ότι όποιος την πάρει θέλει να τον γαμισει.
Επιστροφή γιαννιτσων από Μαζαράκη και απέναντι μπροστά στο παλιό Σολ το γκρεμλιν παρέα με την Ηρα, που βαδίζει στα βήματα της.
Λόγο πιο κάτω ο Αντωνάκης να κάνει παρουσίαση σε πελάτη την Τζένη, τον έχω πει 3 φορές τον μαλακα οτι ζημια κάνει που κάθεται δίπλα της και την παίρνει παντού από πίσω, αλλά εκεί αυτός, Μαλακας.
Κοντά στην Δάφνης ένα ξανθό γυφτοβουλγαρακι και λίγο πιο κάτω και ένα μελαχρινό.
Μετά την διχάλα, κλασικά η Τζένη η τουρκαλα.
Βγήκα μοναστηριού και μπροστά στον Κουμακη η Βαρβαρα η μιλφ που λέει οτι είναι από Κοζάνη και λίγο πιο κάτω ακόμα ένα γυφτοβουλγαρακι.
Στο κοκκινο η μιλφ βουλγαρα με το κοντό μαύρο μαλι, και διασταύρωση με Κωλέττη 2 βουλγαρακια ακόμα.
Στην σταση με Χαλκιδος ακόμα 2 βουλγαρακια και φτάνοντας ξανά στην Αγίων Πάντων μπροστά στο Ροτόντα η Ρίτα και εκεί έληξε η γύρα.
Είχα καιρό να την πάρω οποτε δεν το σκέφτηκα καθόλου και την φόρτωσα κατευθείαν.
Η αλήθεια είναι ότι μου είχε λήψει η πίπα της.
Πηγαίνοντας για την καβαντζα περάσαμε πάλι από Κωλέττη και μόλις είχε βγει και η κατσαρίδα.
Είχε καλη κίνηση τελικά χθες, θύμιζε λίγο παλιότερες καλές εποχές.
:rockon:
κι εσυ θυμισες τις παλιες σου καλες εποχες! :kneel:
 

black adder

Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2012
Μηνύματα
895
Like
756
Πόντοι
86
:rockon:
κι εσυ θυμισες τις παλιες σου καλες εποχες! :kneel:

Black is back φίλε.
Μου πήρε 4 μήνες να την κάνω να πιστεύει ότι πλέον πάω μόνο με αυτήν και την γυναίκα μου.
Πάντως σήμερα έχει σειρά αυτή.
 

kostas123098

Μέλος
Εγγρ.
18 Απρ 2011
Μηνύματα
26
Κριτικές
3
Like
0
Πόντοι
0
καλησπερα παιδια... ειχα καιρο να εμφανιστω γιαννιτσων και προ μιας εβδομαδας φορτωσα την ηρα την οποια εβλεπα για πρωτη φορα...20αρικο τα παντα ολα...εκεινη την μερα εδειχνε νηφαλια...απλα διαβασα πιο πανω τον black adder και πιστευω οτι πιαστηκα αδιαβαστος...black τι ακριβως εννοεις οτι βαδιζει στα χναρια του γκρεμλιν?
 

black adder

Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2012
Μηνύματα
895
Like
756
Πόντοι
86
καλησπερα παιδια... ειχα καιρο να εμφανιστω γιαννιτσων και προ μιας εβδομαδας φορτωσα την ηρα την οποια εβλεπα για πρωτη φορα...20αρικο τα παντα ολα...εκεινη την μερα εδειχνε νηφαλια...απλα διαβασα πιο πανω τον black adder και πιστευω οτι πιαστηκα αδιαβαστος...black τι ακριβως εννοεις οτι βαδιζει στα χναρια του γκρεμλιν?

Ότι από την πρέζα σε λίγο δεν θα μπορεί να περπατήσει.
Είδη γέρνει από την μια πλευρά όπως το γκρεμλιν.
Και όπως είπες φίλε, κάνει τα πάντα ολα, προκειμένου να πάρει την δόση της.
 

sos1908

Μέλος
Εγγρ.
1 Απρ 2015
Μηνύματα
443
Κριτικές
4
Like
309
Πόντοι
21
Χθεσινό πέρασμα απο πιάτσα κατά τις 10.30
Γιαννιτσών με αγίων πάντων μια χοντρή γυφτοτσιγγανοβουλγάρα
Λίγο πιο κάτω στο στενό γιαννιτσών με χαλκίδος ήταν ένα παρεάκι απο 4-5 βουλγάρες μόνο η μια εμφανισιακά κάτι έλεγε που ήταν κοκκινομάλλα και έτεινε προς milf.
Στο φανάρι στη γιαννιτσών με κωλλέτη μόνο 1 ήταν η οποία ήταν και το καλύτερο μουνί στη πιάτσα μικρή σε ηλικία έχει αναφερθεί εδώ μέσα αλλά δε θυμάμαι όνομα.Φορτώθηκε με το που την είδα απο άλλο αυτοκίνητο,
Επι μοναστηρίου είδα μόνο ένα ξανθό μιλφ με άσπρο φόρεμα και τακούνια και μια μαύρη κρυμμένη σε μια στάση.
Κατσαρίδα δε ήταν ακόμα στο πόστο της.
Αυτά καλά γλέντια!
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
καλημέρα η μελαχροινη , σχετικα γεματη νταρντανα, μετριου αναστήματος που βγαινει τελευταια χρονια γιαννιτσων, καλοντυμενη, βαμμενη, πχ χθες φορουσε μαθρα τακουνια και συχναζει εκει με τις βουλγαρογυφτισες, χθες μου ζητησε 15 για πιπα με προφ, ποια είναι δυστυχως δεν ρωτησα, εχει ακουστει για αυτήν εδώ αν παιρνει καλες πιπες κλπ αν εχει τιποτα αν είναι πρεζου? όταν σταματησα μου φανηκε καπως αραια τα δοντια της στου κοπτηρες και κολοσα
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
ξεχασα φοραει συνηθως μαυρα για να κοβει τα κιλα και μινι
 

sos1908

Μέλος
Εγγρ.
1 Απρ 2015
Μηνύματα
443
Κριτικές
4
Like
309
Πόντοι
21
Χθεσινοβραδινή τσάρκα πάλι σχετικά νωρις γύρω στις 9.30.
λίγα πράγματα εκείνη τη ώρα πέρνανε πόστα..
Το πιο αξιολόγο ήταν η Ήρα που μόλις είχε βγει.
 

DSL-THESS

Μέλος
Εγγρ.
22 Νοε 2014
Μηνύματα
16
Like
0
Πόντοι
0
Γενικά σας παρακολουθώ χρόνια. Τα ονοματα δεν τα ξερω εκτος πο τη κατσαριδα (μεγαλη φιρμα αυτη  2funny ). Γενικα επειδή τυχαίνει να περνάω τακτικα απο εκεί σχεδον καθε μερα τα βλεπω όλα τα κοριτσια. Δεν ειμαι δυστυχως ιδιαιτερα πουτανιαρης αν και με εξιταρει το θεμα. Τον τελευταιο καιρο περνάω και έχει τυχει να δω μια η οποια με κουφανε. Τοσο εντυπωσιακη που εχω δει να γινεται και πανζουρλισμος με αμαξια και να εχει κινηση. Την εχω δει απεναντι απο το shell καθε φορα. Σημερα φορουσε ψηλες γοβες και ενα σορτς και εχει μαλι σχετικα κοντο καστανο με ξανθιες ανταυγιες. Συνηθως βλεπω 10-15 κοριτσια οι περισσοτερες εκ των οποιων ειναι κουβαδες (χωρις παρεξηγηση). Ρουμανες βουλγαρες αλβανιδες γυφτισες και αργα βγαινουν και οι μαυρες. Οι πιο καλες κατα την γνωμη μου εκτος απο αυτην που προανεφερα ειναι μια ξανθια και μια μελαχρινη που τις εχω πετυχει και στο περιπτερο και μιλουσαν απταιστα ελληνικα αν και δεν τις κανεις για ελληνιδες. Μικρες αδυνατες που παν πακετο και παντα με εναν μαλακα τυπο μαζι. Νομιζω λιγο πολυ αυτες αξιζουν συν κανα 2 αλλες που δεν μπορω να τις περιγραψω γιατι δεν ειναι σε σταθερο σημειο..αλλα αυτη που ειναι στο shell ΤΙ ΜΟΥΝΙΙΙΙΙΙ!!!!! Ποια ειναι? Μπορειτε να πειτε μερικες πληροφοριες? Ευχαριστω
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom