Πέρασμα χθες κατά τις 23:30
Αγίων Πάντων, η Μαρία η Αλβανιδα και 2 γυφτοβουλγαρακια
Πρην την Χαλκιδος η Στελλιτσα και Χαλκιδος η βουλγαρα η Αναστασία και το ρουμανακι η Σύλβια
Στην Κωλλετη βουλγαρικο καρέ από ξεπετες
Στον ΟΠΑΠ από τρανς η Βικτόρια, η Ρια, η Νικόλ, μια γεμάτη ξανθιά που δεν ξέρω πως την λενε και από πίσω η Νανα η κυπρια και μια που δεν θυμάμαι πως την λενε, αλλά νομίζει ότι όποιος την πάρει θέλει να τον γαμισει.
Επιστροφή γιαννιτσων από Μαζαράκη και απέναντι μπροστά στο παλιό Σολ το γκρεμλιν παρέα με την Ηρα, που βαδίζει στα βήματα της.
Λόγο πιο κάτω ο Αντωνάκης να κάνει παρουσίαση σε πελάτη την Τζένη, τον έχω πει 3 φορές τον μαλακα οτι ζημια κάνει που κάθεται δίπλα της και την παίρνει παντού από πίσω, αλλά εκεί αυτός, Μαλακας.
Κοντά στην Δάφνης ένα ξανθό γυφτοβουλγαρακι και λίγο πιο κάτω και ένα μελαχρινό.
Μετά την διχάλα, κλασικά η Τζένη η τουρκαλα.
Βγήκα μοναστηριού και μπροστά στον Κουμακη η Βαρβαρα η μιλφ που λέει οτι είναι από Κοζάνη και λίγο πιο κάτω ακόμα ένα γυφτοβουλγαρακι.
Στο κοκκινο η μιλφ βουλγαρα με το κοντό μαύρο μαλι, και διασταύρωση με Κωλέττη 2 βουλγαρακια ακόμα.
Στην σταση με Χαλκιδος ακόμα 2 βουλγαρακια και φτάνοντας ξανά στην Αγίων Πάντων μπροστά στο Ροτόντα η Ρίτα και εκεί έληξε η γύρα.
Είχα καιρό να την πάρω οποτε δεν το σκέφτηκα καθόλου και την φόρτωσα κατευθείαν.
Η αλήθεια είναι ότι μου είχε λήψει η πίπα της.
Πηγαίνοντας για την καβαντζα περάσαμε πάλι από Κωλέττη και μόλις είχε βγει και η κατσαρίδα.
Είχε καλη κίνηση τελικά χθες, θύμιζε λίγο παλιότερες καλές εποχές.