Σωστοοοος.Δεν ξέρω πόσα παίρνει η Βερ. τη μέρα, αλλά ξέρω άλλες που υπολείπονται σε εμφάνιση που παίρνουν 1.000
Και μια που ξέρω πολύ καλά παίρνει 1.500 τη μέρα κι έχει γυρίσει τον κόσμο με τις "συνοδείες". Και 2.500 στο Dubai για overnight επίσης. Βέβαια η "συνοδεία" δεν είναι σχεδόν ποτέ τόσο ειδυλλιακή όσο μας δείχνουν στις φωτός τους στο φου/μπου. Διότι μια φορά που είχα πει σ' αυτήν που λέω πως την ζηλεύω για τα ταξίδια της μου είχε απαντήσει με αφοπλιστική ειλικρίνεια "Μην με ζηλεύεις καθόλου! Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο μαλάκες είναι αυτοί που πληρώνουν μια γυναίκα 1.500 τη μέρα για να τους συνοδεύει..."
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Βερονικα 20
- Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 12K
- Εμφανίσεις 1M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
gianevan
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 15 Φεβ 2009
- Μηνύματα
- 17.106
- Like
- 5.812
- Πόντοι
- 1.206
Σωστός.
Μάλιστα κάποια στιγμή,σε διάφορες συζητήσεις που είχαν γίνει (ακόμη και πολύ πρόσφατα) για την νομιμοποίηση της πορνείας στην Ελλάδα,το μοντέλο της Σουηδίας είχε προταθεί προς εφαρμογή.
Ναι, μην χάσουμε!
Ισχύει και στην Γαλλία πάνω κάτω το ίδιο. Μάλιστα οι ίδιες αυτές Σουηδογαλλίδες λεσβίες φεμινίστριες που είχαν περάσει τους νόμους τις χώρες τους προσπάθησαν να τον περάσουν και σε όλη την Ε.Ε., σαν κοινοτική οδηγία, αλλά πέσανε πάνω στον Βόλφγκανγκ που είπε το μεγαλειώδες. "Μην ακούω μαλακίες! Φόρους να πληρώνουν κι ας κάνουν ότι θέλουν!"
ppgiorgos
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Οκτ 2011
- Μηνύματα
- 389
- Κριτικές
- 7
- Like
- 332
- Πόντοι
- 281
"Μην με ζηλεύεις καθόλου! Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο μαλάκες είναι αυτοί που πληρώνουν μια γυναίκα 1.500 τη μέρα για να τους συνοδεύει..."
Αν μιλάμε για την Μίνα μου το έχει πει και εμένα.
Και έχω κράξει επανειλημμένως εδώ τους χουβαρντάδες που έγραφαν τρελά ποσά.
Όχι απλώς μαλάκες, χοντρομαλάκες πρέπει να είναι.
nickos99
Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Οκτ 2010
- Μηνύματα
- 1.169
- Κριτικές
- 14
- Like
- 187
- Πόντοι
- 26
gianevan
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 15 Φεβ 2009
- Μηνύματα
- 17.106
- Like
- 5.812
- Πόντοι
- 1.206
Ρε Γιωργάκη δεν μου απάντησες στο π.μ. που σου έστειλα όταν μου έγραψες
"αν σου στειλω φωτο απο το ραντεβου θα ζητησεις δημοσια συγνωμη χωρις να δωσεις πουθενα την φωτο?"
Κι είπες κι εσύ να τον δώσεις δημόσια πως κυκλοφορεί την φωτό, που στο είπε εμπιστευτικά!
Την πήρες τουλάχιστον την φωτό ή μισές δουλειές κάνατε;
ppgiorgos
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Οκτ 2011
- Μηνύματα
- 389
- Κριτικές
- 7
- Like
- 332
- Πόντοι
- 281
Ρε Γιωργάκη δεν μου απάντησες στο π.μ. που σου έστειλα όταν μου έγραψες
"αν σου στειλω φωτο απο το ραντεβου θα ζητησεις δημοσια συγνωμη χωρις να δωσεις πουθενα την φωτο?"
Σιγά μην σου δώσω φωτο αφού έγραψες ότι είσαι μεγάλος καψούρης.
Τρελούς ψάχνεις ρε τύπε ?
gianevan
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 15 Φεβ 2009
- Μηνύματα
- 17.106
- Like
- 5.812
- Πόντοι
- 1.206
Αυτό κατάλαβες πως ήταν το πρόβλημα; Να σου πω ικανό σε έχω...μια φωτο παραπάνω δεν κανει την διαφορά στη συλλογη μου...
Boldoras
Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Δεκ 2010
- Μηνύματα
- 334
- Κριτικές
- 1
- Like
- 63
- Πόντοι
- 1
Αυτό κατάλαβες πως ήταν το πρόβλημα; Να σου πω ικανό σε έχω...
τσιου
ppgiorgos
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Οκτ 2011
- Μηνύματα
- 389
- Κριτικές
- 7
- Like
- 332
- Πόντοι
- 281
δεν σε έλεγα αυτό μονο?
σε ρωτούσα γιατί δεν εχεις πει ποτέ μια καλή κουβέντα για οποιαδήποτε κοπέλα?
και γιατί έχεις τετοια εμμονή και μίσος για την βερόνικα?
Όταν κάποιος γράφει ότι είναι μεγάλος καψούρης με μια πουτάνα σημαίνει ότι δεν έχει καθαρό μυαλό για συζήτηση και δεν μπορεί να δει την αλήθεια.
Ήταν άσκοπη συζήτηση το πμ πήγε κατευθείαν στα αζήτητα.
gianevan
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 15 Φεβ 2009
- Μηνύματα
- 17.106
- Like
- 5.812
- Πόντοι
- 1.206
Όταν κάποιος γράφει ότι είναι μεγάλος καψούρης με μια πουτάνα σημαίνει ότι δεν έχει καθαρό μυαλό για συζήτηση και δεν μπορεί να δει την αλήθεια.
Ήταν άσκοπη συζήτηση το πμ πήγε κατευθείαν στα αζήτητα.
Τύπε είπε και το "μεγάλος" ή μόνο καψούρης είπε και το μεγάλος το έβαλες εσύ για να τον εκθέσεις;
Boldoras
Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Δεκ 2010
- Μηνύματα
- 334
- Κριτικές
- 1
- Like
- 63
- Πόντοι
- 1
Τύπε είπε και το "μεγάλος" ή μόνο καψούρης είπε και το μεγάλος το έβαλες εσύ για να τον εκθέσεις;![]()
![]()
γραψε καμια κριτική να γελάσουμε, και ασε με εμένα...
ppgiorgos
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Οκτ 2011
- Μηνύματα
- 389
- Κριτικές
- 7
- Like
- 332
- Πόντοι
- 281
Τύπε είπε και το "μεγάλος" ή μόνο καψούρης είπε και το μεγάλος το έβαλες εσύ για να τον εκθέσεις;![]()
![]()
Αμ το είπε γιατρέ το είπε!
gianevan
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 15 Φεβ 2009
- Μηνύματα
- 17.106
- Like
- 5.812
- Πόντοι
- 1.206
γραψε καμια κριτική να γελάσουμε, και ασε με εμένα...
Εγώ φταίω που πήγα να σε υπερασπιστώ ρε τύπε...
gianevan
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 15 Φεβ 2009
- Μηνύματα
- 17.106
- Like
- 5.812
- Πόντοι
- 1.206
Αμ το είπε γιατρέ το είπε!
Κάθε θρεντ πρέπει να έχει το διασκεδαστή του.
Της Εύας έχει τον Σοχοβιζ, ας πούμε...
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 229
- Εμφανίσεις
- 23K
Stories
Νέο! Δείτε τα όλα τα escorts στον κατάλογο