Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
Δεν ξέρω πόσα παίρνει η Βερ. τη μέρα, αλλά ξέρω άλλες που υπολείπονται σε εμφάνιση που παίρνουν 1.000
Και μια που ξέρω πολύ καλά παίρνει 1.500 τη μέρα κι έχει γυρίσει τον κόσμο με τις "συνοδείες". Και 2.500 στο Dubai για overnight επίσης. Βέβαια η "συνοδεία" δεν είναι σχεδόν ποτέ τόσο ειδυλλιακή όσο μας δείχνουν στις φωτός τους στο φου/μπου. Διότι μια φορά που είχα πει σ' αυτήν που λέω πως την ζηλεύω για τα ταξίδια της μου είχε απαντήσει με αφοπλιστική ειλικρίνεια "Μην με ζηλεύεις καθόλου! Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο μαλάκες είναι αυτοί που πληρώνουν μια γυναίκα 1.500 τη μέρα για να τους συνοδεύει..."
Σωστοοοος.
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Σωστός.
Μάλιστα κάποια στιγμή,σε διάφορες συζητήσεις που είχαν γίνει (ακόμη και πολύ πρόσφατα) για την νομιμοποίηση της πορνείας στην Ελλάδα,το μοντέλο της Σουηδίας είχε προταθεί προς εφαρμογή.

Ναι, μην χάσουμε!
Ισχύει και στην Γαλλία πάνω κάτω το ίδιο. Μάλιστα οι ίδιες αυτές Σουηδογαλλίδες λεσβίες φεμινίστριες που είχαν περάσει τους νόμους τις χώρες τους προσπάθησαν να τον περάσουν και σε όλη την Ε.Ε., σαν κοινοτική οδηγία, αλλά πέσανε πάνω στον Βόλφγκανγκ που είπε το μεγαλειώδες. "Μην ακούω μαλακίες! Φόρους να πληρώνουν κι ας κάνουν ότι θέλουν!"
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
 "Μην με ζηλεύεις καθόλου! Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο μαλάκες είναι αυτοί που πληρώνουν μια γυναίκα 1.500 τη μέρα για να τους συνοδεύει..."



Αν μιλάμε για την Μίνα μου το έχει πει και εμένα.
Και έχω κράξει επανειλημμένως εδώ τους χουβαρντάδες που έγραφαν τρελά ποσά.
Όχι απλώς μαλάκες, χοντρομαλάκες πρέπει να είναι.
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Μάλλον εννοεί ότι διαφωνεί με τον γιατρό και με σένα και σύντομα θα είναι εδώ να κάνει ραντεβού για κάτω από 200.
 

Boldoras

Μέλος
Εγγρ.
4 Δεκ 2010
Μηνύματα
334
Κριτικές
1
Like
63
Πόντοι
1
Ρε Γιωργάκη δεν μου απάντησες στο π.μ. που σου έστειλα όταν μου έγραψες

"αν σου στειλω φωτο απο το ραντεβου θα ζητησεις δημοσια συγνωμη χωρις να δωσεις πουθενα την φωτο?"
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Ρε Γιωργάκη δεν μου απάντησες στο π.μ. που σου έστειλα όταν μου έγραψες

"αν σου στειλω φωτο απο το ραντεβου θα ζητησεις δημοσια συγνωμη χωρις να δωσεις πουθενα την φωτο?"

Κι είπες κι εσύ να τον δώσεις δημόσια πως κυκλοφορεί την φωτό, που στο είπε εμπιστευτικά!

Την πήρες τουλάχιστον την φωτό ή μισές δουλειές κάνατε;
 

Boldoras

Μέλος
Εγγρ.
4 Δεκ 2010
Μηνύματα
334
Κριτικές
1
Like
63
Πόντοι
1
μια φωτο παραπάνω δεν κανει την διαφορά στη συλλογη μου...
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Ρε Γιωργάκη δεν μου απάντησες στο π.μ. που σου έστειλα όταν μου έγραψες

"αν σου στειλω φωτο απο το ραντεβου θα ζητησεις δημοσια συγνωμη χωρις να δωσεις πουθενα την φωτο?"


Σιγά μην σου δώσω φωτο αφού έγραψες ότι είσαι μεγάλος καψούρης.
Τρελούς ψάχνεις ρε τύπε ?
 

Boldoras

Μέλος
Εγγρ.
4 Δεκ 2010
Μηνύματα
334
Κριτικές
1
Like
63
Πόντοι
1
δεν σε έλεγα αυτό μονο?
σε ρωτούσα γιατί δεν εχεις πει ποτέ μια καλή κουβέντα για οποιαδήποτε κοπέλα?
και γιατί έχεις τετοια εμμονή και μίσος για την βερόνικα?
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
δεν σε έλεγα αυτό μονο?
σε ρωτούσα γιατί δεν εχεις πει ποτέ μια καλή κουβέντα για οποιαδήποτε κοπέλα?
και γιατί έχεις τετοια εμμονή και μίσος για την βερόνικα?


Όταν κάποιος γράφει ότι είναι μεγάλος καψούρης με μια πουτάνα σημαίνει ότι δεν έχει καθαρό μυαλό για συζήτηση και δεν μπορεί να δει την αλήθεια.
Ήταν άσκοπη συζήτηση το πμ πήγε κατευθείαν στα αζήτητα.
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Όταν κάποιος γράφει ότι είναι μεγάλος καψούρης με μια πουτάνα σημαίνει ότι δεν έχει καθαρό μυαλό για συζήτηση και δεν μπορεί να δει την αλήθεια.
Ήταν άσκοπη συζήτηση το πμ πήγε κατευθείαν στα αζήτητα.

Τύπε είπε και το "μεγάλος" ή μόνο καψούρης είπε και το μεγάλος το έβαλες εσύ για να τον εκθέσεις; :grin: :grin:
 

Boldoras

Μέλος
Εγγρ.
4 Δεκ 2010
Μηνύματα
334
Κριτικές
1
Like
63
Πόντοι
1
αποφευγεις να απαντησεις ...
και πισω απο το ppgiorgos τι βρίσκεται?
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom