Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

erikos_E

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Φεβ 2014
Μηνύματα
5.695
Κριτικές
19
Like
6.899
Πόντοι
2.646
γτ ρε φιλε με παρακολουθεις μηπως και με φωτογραφιζεις κιολας ?τι μας λες??
με την ωρα σε πληρωνουν η με την καθε παπαρια που λες αυτο να μας πεις εδω ειναι το ζουμι
εχεις πει κατα καιρους σε 3α ατομα τις απειρες παπαριες για μενα τοσο χαλια παει το γραφειο σου αραγε
Δεν ψαρωνω αυτα να τα πεις αλλου εγω ξερω
δεν σε αφορα τι κανω εσενα κ κανεναν σας
ουτε χρειαζμαι κανεναν μαλακα αντρα περναω τελεια και ετσι θα συνεχισω
κλαψε τωρα στην γωνια σου και λεγε τις φαντασιες σου ,δεν εχετε με κατι ενδιαφερον νασχοληθειτε και σας τρωει ο κωλος σας μερικους.
ποιος ασχολειται μαζι σου τοσες κοπελες υπαρχουν ενεργες εδω τι κανεις καθε τοσο εσυ και 2-3 βαλτοι μπαχαλακηδες αραγε ?
γαμα και λιγο γτ μονο αυτο δεν κανεις
δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανένας. Η συζητηση μαζι της εχει ένα επίπεδο
 

tasouras21

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Σεπ 2013
Μηνύματα
697
Κριτικές
17
Like
1.393
Πόντοι
1.606
Αν προσέξεις καθαρά έγραψα αρχικά ότι πριν ακόμα σταματήσεις κυκλοφορουσες με κάποιον.
Δεν μίλησα για τώρα και κανείς δεν ασχολείται, αυτός που ρώτησε ήταν πάντα στον κύκλο της επιρροής σου.
Βρε φιλε μου εγω ρωτησα για πλακα!!!τρολαρα!!!ποιος κυκλος επιρροης??επειδη την συμπαθουσα και την συμπαθω ακομα τι παει να πει οτι ειμαστε κολλητοι???μην λεμε οτι θελουμε!!!εγω εκανα πλακα και ρωτησα για να τρολαρω εννοειται δεν με νοιαζει τι κανει τι η βερ...μακαρι να ειναι καλα και να περναει καλα...αν εχει γκομενο η δεν εχει εννοειται δεν μας πεφτει λογος και γενικα δεν μας πεφτει λογος τι κανει..αυτα
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
αφορμες ψαχνετε καθε τοσο οι μπαχαλακηδες , μην ασχολειστε απλα τοσα νηματα ενεργα υπαρχουν πειτε  τα αλλου



 

SatoshiNakamoto

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.248
Κριτικές
35
Like
6.371
Πόντοι
6.796
Τί αλλα παιδιά;


  :coffee:
 

Συνημμένα

  • EspressoI.jpg
    EspressoI.jpg
    244,5 KB · Εμφανίσεις: 41

pilofori

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Ιουλ 2006
Μηνύματα
9.612
Κριτικές
19
Like
11.249
Πόντοι
9.095
Η διπλανή της Αλεξάνδρου ειναι;Το γατάκι δεν ειναι αυτο;
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.126
Κριτικές
16
Like
19.150
Πόντοι
9.345

erikos_E

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Φεβ 2014
Μηνύματα
5.695
Κριτικές
19
Like
6.899
Πόντοι
2.646
όμως στα αλλα νηματα δεν μας απανταει κανεις  :'( :'(
Ενώ εδώ - πρέπει να το παραδεχτούμε- ολο και κατι μαθαίνεις. π.χ. πως διαχειρίζεσαι μια περίοδο εντασης με την Ινδονησια !
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
και σου ξαναλεω που ηταν που μας ειδες
?αλλα δεν απαντας



Εγω σε ειδα με τον γκομενο που εκανε τον οδηγο σου οταν εκανες το ραντεβου για το οποιο σου εγραψαν και κριτικη μετα που υποτειθετε οτι σταματησες, αλλα unofficial οπως σωστα εγραψε ο ελληνας κανεις ραντεβου και μετα μας πουλας παραμυθι.
Δικαιωμα σου ειναι να κανεις οτι θελεις και να επιλεγεις τους πελατες σου αλλα οταν προσπαθεις να ριχνεις σταχτη στα ματια θα το γραφουμε.

 

SatoshiNakamoto

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.248
Κριτικές
35
Like
6.371
Πόντοι
6.796
Εγω σε ειδα με τον γκομενο που εκανε τον οδηγο σου οταν εκανες το ραντεβου για το οποιο σου εγραψαν και κριτικη μετα που υποτειθετε οτι σταματησες, αλλα unofficial οπως σωστα εγραψε ο ελληνας κανεις ραντεβου και μετα μας πουλας παραμυθι.
Δικαιωμα σου ειναι να κανεις οτι θελεις και να επιλεγεις τους πελατες σου αλλα οταν προσπαθεις να ριχνεις σταχτη στα ματια θα το γραφουμε.

Μηπως ειχε προσλάβει οδηγο τύπε?
 

SatoshiNakamoto

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.248
Κριτικές
35
Like
6.371
Πόντοι
6.796
Ναι ο οδηγος την φιλαει οταν φτανουν. Αντε μωρο μου λεει πανε να βγαλεις λεφτα τα εξοδα τρεχουν.  :2funny:

Δε παιζει μετά απο ραντεβού κάποια να κατεβαινει και να σκάει φιλάκι σε γκομενο απο κάτω.. έλεος δε γινονται αυτα..

και πες οτι ok εχει γκομενο καποια, σκηνες ζηλειας θα κανουμε; υπηρεσιες αγοράζουμε δε τα έχουμε με τις κοπέλες του επεγγέλματος.. αν εχει γκομενο καποια προβλημα του
 

yorkie

Global Πορνορεπόρτερ
Εγγρ.
11 Απρ 2012
Μηνύματα
2.764
Κριτικές
228
Like
18.840
Πόντοι
35.668
τυπε εσυ εισαι που κοσμογυρισμενος, την περπατησες την Βερονικα?
Όχι φίλε μου,άλλος θα την πήγε στην ΣΟΥηδική Αραβία,από εκεί όπου γράφουνε οι κοπέλες(στα σουηδικά να υποθέσουμε;  :think: ) κριτικές για τους πελάτες στα μπουρδελοφόρουμ.
 

fredm5

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2012
Μηνύματα
562
Κριτικές
8
Like
364
Πόντοι
286
Δε παιζει μετά απο ραντεβού κάποια να κατεβαινει και να σκάει φιλάκι σε γκομενο απο κάτω.. έλεος δε γινονται αυτα..

και πες οτι ok εχει γκομενο καποια, σκηνες ζηλειας θα κανουμε; υπηρεσιες αγοράζουμε δε τα έχουμε με τις κοπέλες του επεγγέλματος.. αν εχει γκομενο καποια προβλημα του




πλακα ηταν ρε φιλος επειδη ο αλλος εγραψε γκομενος, δεν την ξερω καν την κοπελα.
 

fatsaaaaa

Μέλος
Εγγρ.
14 Φεβ 2010
Μηνύματα
17
Like
8
Πόντοι
0
Υπάρχει κάποιος τρόπος επικοινωνίας με την κοπέλα ???
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom