Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
τον ιουλιο? μηπως πιο προσφατα μου εστειλες 3 μηνυματα?στο ενα μαλιστα ηθελες να μ μιλησεις υποτιθεται για ΄''δουλεια'' αλλα δεν ηθελες να τα λες απο εδω
ριξε μια ματισ στα μηνυματα σου και στην μνημη σου λοιπον
ποτε δεν σου απαντησα σε κανενα εξαλλου σε  ατομα που ψαχνουν να οφελειθουν απο μενα με τον χ ψ τροπο δεν λεω ουτε καλημερα

Ποιο πρόσφατα αγαπητή μου... το μόνο μήνυμα που σου έστειλα ήταν η παρουσίαση που σου έκανα για το SINNERS πάρτυ την
οποία και την έκανα ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΜΗΔΕΝΟΣ ΕΞΑΙΡΟΥΜΕΝΗΣ και επίσης σε προσκάλεσα στο πάρτυ όπως
επίσης κάλεσα ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΜΗΔΕΝΟΣ ΕΞΑΙΡΟΥΜΕΝΗΣ.  ;)
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
ποιος σου ειπε κατι τετοιο  :uglystupid:? παρεχω μια υπηρεσια αν ηθελα γκομενο η free fuck εδω νομιζεις θα τον εψαχνα? :idiot:  οπως εσεις επιλεγετε ετσι κ εγω επιλεγω και πανω απολα βαζω την ευγενεια την συμπεριφορα και να περναω καλα , δεν χαλαω την ζαχαρενια μου για κανενα ποσο .αυτο ειπα λοιπον αν δεν καταλαβαινεις ελληνικα να στο μεταφρασουμε στα αγγλικα γτ πριν εδειξες να τα ομιλεις απταιστα
 

Kavlarxis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2007
Μηνύματα
2.437
Κριτικές
4
Like
1.673
Πόντοι
216
Ποιο πρόσφατα αγαπητή μου... το μόνο μήνυμα που σου έστειλα ήταν η παρουσίαση που σου έκανα για το SINNERS πάρτυ την
οποία και την έκανα ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΜΗΔΕΝΟΣ ΕΞΑΙΡΟΥΜΕΝΗΣ και επίσης σε προσκάλεσα στο πάρτυ όπως
επίσης κάλεσα ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΜΗΔΕΝΟΣ ΕΞΑΙΡΟΥΜΕΝΗΣ.   ;)


Τύπε πολύ το κουράζεις με το κορίτσι μας..... Δεν πρόκειται να βγεί άκρη...!!!

Άλλωστε σταμάτησε  :2funny: :2funny: :2funny:
 

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
ποιος σου ειπε κατι τετοιο  :uglystupid:? παρεχω μια υπηρεσια αν ηθελα γκομενο η free fuck εδω νομιζεις θα τον εψαχνα? :idiot:  οπως εσεις επιλεγετε ετσι κ εγω επιλεγω και πανω απολα βαζω την ευγενεια την συμπεριφορα και να περναω καλα , δεν χαλαω την ζαχαρενια μου για κανενα ποσο .αυτο ειπα λοιπον αν δεν καταλαβαινεις ελληνικα να στο μεταφρασουμε στα αγγλικα γτ πριν εδειξες να τα ομιλεις απταιστα

What??
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121

The_Greek
Ειδήμων
****
Offline Offline

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 753



Προφίλ Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
petshop...
« Εστάλη στον/στην: βερονικα στις: 09/02/17, 20:08 »
Απάντηση με παράθεσηΠαράθεση ΑπάντησηΑπάντηση Διαγραφή μηνύματοςΔιαγραφή
Γράφεις εχθές.... "ατομα που εχουν petshop ψαχνω να τους ρωτησω κατι  , οχι ζωακι".

Για πες.... εάν μπορώ να βοηθήσω σε κάτι πες μου.
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.495
Πόντοι
36.317
Εγω που δεν ειμαι ωραιος
ουτε φιτ
ουτε λεφτας
αλλα καλο παιντι εχω ελπιδες :grin:
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121

The_Greek
Ειδήμων
****
Offline Offline

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 753



Προφίλ Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
(Χωρίς τίτλο)
« Εστάλη στον/στην: βερονικα στις: 09/02/17, 19:07 »
Απάντηση με παράθεσηΠαράθεση ΑπάντησηΑπάντηση Διαγραφή μηνύματοςΔιαγραφή
Καλησπέρα Βερόνικα...  Wink

Δεν γνωριζόμαστε... αν και είμαι από τα όντως καλά "παιδιά" εδώ μέσα.  Grin

Λοιπόν, έχουμε και λέμε...

Από το καλοκαίρι ήθελα να σε δω... θα μου πεις γιατί δεν με είδες. Αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.

  Θα ήθελα να μιλήσουμε για κάποια "δουλειά", αλλά ΔΕΝ θα ήθελα σε καμία περίπτωση να σε ενοχλώ.
    Οπότε εάν θες μου λες πότε να σε πάρω τηλέφωνο να τα πουμε και να καταλάβεις περι τήνος πρόκειτε η δουλειά.
 

grant1

Μέλος
Εγγρ.
19 Νοε 2014
Μηνύματα
602
Like
8
Πόντοι
6
Καλησπέρα τα παιδιά.Σε αυτο το θρεντ της Μονικας ειναι που γαμας εδω μέσα τελικά ?? πολύ κίνηση βλέπω  :knockinb:
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
ποιος σου ειπε κατι τετοιο  :uglystupid:? παρεχω μια υπηρεσια αν ηθελα γκομενο η free fuck εδω νομιζεις θα τον εψαχνα? :idiot:  οπως εσεις επιλεγετε ετσι κ εγω επιλεγω και πανω απολα βαζω την ευγενεια την συμπεριφορα και να περναω καλα , δεν χαλαω την ζαχαρενια μου για κανενα ποσο .αυτο ειπα λοιπον αν δεν καταλαβαινεις ελληνικα να στο μεταφρασουμε στα αγγλικα γτ πριν εδειξες να τα ομιλεις απταιστα
Eδω θα βρείς τα καλύτερα και ομορφότερα αγόρια της Ελλάδος.  ;)
 

gk1981

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Δεκ 2016
Μηνύματα
1.010
Κριτικές
14
Like
510
Πόντοι
326
Παντως για να λεμε την πασα αληθεια οταν ζητησα απο την Βερονικα το τηλ της μου το εστειλε και μου εξηγησε με αρκετη ευγενεια στο μυν της (δεν ξερω αν ειναι τυποποιημενο) ολα της το προγραμμα-τιμη. κλπ. δεν ξερω αν θα την επελεγα μονο και μονο γιατι εγω σκεφτομαι λιγο διαφορετικα δλδ: 80*3=240 οποτε 3 cg κια μια πιτσα.......καθεις εχει την αποψη του!
 

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
The_Greek
Ειδήμων
****
Offline Offline

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 753



Προφίλ Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
petshop...
« Εστάλη στον/στην: βερονικα στις: 09/02/17, 20:08 »
Απάντηση με παράθεσηΠαράθεση ΑπάντησηΑπάντηση Διαγραφή μηνύματοςΔιαγραφή
Γράφεις εχθές.... "ατομα που εχουν petshop ψαχνω να τους ρωτησω κατι  , οχι ζωακι".

Για πες.... εάν μπορώ να βοηθήσω σε κάτι πες μου.



Νά σε ρωτήσω καλέ μου, καλή μου ... τώρα εγώ τι πρέπει να κάνω???
Να πάω στο μπαμπάκα μου και να του κλάψω???   :grin: :grin: :grin:

Πρώτα από όλα... ρόμπα γίνεσαι από μόνος σου (γμτ όλο μου ξεφεύγει), μόνη σου εννοώ... που βγάζεις τα προσωπικά δεδομένα
του καθένα, έστω κι εάν αυτά ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ τίποτα να κρύψουν. Και απλή καλημέρα να ήταν, και πάλι αρκεί.

Δεύτερον...
Σου έγραψα πμ στο μήνυμα που είχες βάλει (παραθέτω παρακάτω) ως "ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΚΑΛΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ", μπας και
πάρω κανένα FREE μιας και δεν ενδιαφέρεσαι για τα φράγκα.  :grin: :grin: :grin: :grin:

ατομα που εχουν petshop ψαχνω να τους ρωτησω κατι  ;) , οχι ζωακι


Τα συμπεράσματα δικά σας.   :hi:
 

gk1981

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Δεκ 2016
Μηνύματα
1.010
Κριτικές
14
Like
510
Πόντοι
326
αγαπητε Ελληνα αν ομως ελεγε ναι τι θα γινοταν?????θα βγαζαμε να μετρουσαμε τις καλοσυνες μας????? :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:  :P :P :P :P :P :P :P
 

TheScorpio

Μέλος
Εγγρ.
15 Απρ 2009
Μηνύματα
1.359
Κριτικές
8
Like
332
Πόντοι
36
Νά σε ρωτήσω καλέ μου, καλή μου ... τώρα εγώ τι πρέπει να κάνω???
Να πάω στο μπαμπάκα μου και να του κλάψω???  :grin: :grin: :grin:

Πρώτα από όλα... ρόμπα γίνεσαι από μόνος σου (γμτ όλο μου ξεφεύγει), μόνη σου εννοώ... που βγάζεις τα προσωπικά δεδομένα
του καθένα, έστω κι εάν αυτά ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ τίποτα να κρύψουν. Και απλή καλημέρα να ήταν, και πάλι αρκεί.

Δεύτερον...
Σου έγραψα πμ στο μήνυμα που είχες βάλει (παραθέτω παρακάτω) ως "ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΚΑΛΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ", μπας και
πάρω κανένα FREE μιας και δεν ενδιαφέρεσαι για τα φράγκα.  :grin: :grin: :grin: :grin:


Τα συμπεράσματα δικά σας.  :hi:

Φίλε δεν μου έχει μείνει άντερο από το γέλιο.....
Αν πάθω τίποτα θα σου στείλω το λογαριασμό του Υγεία.

Αλλά μπορώ να πω ότι αυτές οι προσκλήσεις σου στα πιπινακια για το party αν μη τι άλλο είχαν φοβερή επιτυχία.....

Πάλι καλά που ήταν ο Παπάς και έσωσε την παρτίδα.
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom