Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

napoleonV1

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
9 Αυγ 2016
Μηνύματα
1.879
Κριτικές
69
Like
8.022
Πόντοι
24.436
Παίδες, δεν ανοίγετε καλύτερα κανα θρεντάκι σχετικό να τα λέτε εκεί με ησυχία
για να μην σπαμάρετε άλλο το νήμα της κοπέλας;
αφού η κοπέλα μας τελείωσε γιατί δεν το κλείνουμε;
 

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.918
Κριτικές
8
Like
616
Πόντοι
326
μαγκες νομιζω σιγα σιγα πρεπει να τελιωσουνε τα off topic και να αποφανθουμε τελικα αν τα boeing 747-ERR εχουνε καλυτερο διαμορφωτικο χαρακτηρα απο τα Airbus 380 χααχχαχ
 

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.380
Πόντοι
28.786
Αλλα αμα το εχει η κουτρα σου να κατεβαζει ψιρες ...

Θα καταληξεις στο "κλασικο" μοτιβο !!! :grin: :grin: :grin:
 

Συνημμένα

  • london woma dog fg-168x150.png
    london woma dog fg-168x150.png
    48,2 KB · Εμφανίσεις: 45

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.380
Πόντοι
28.786
Σέρνει πολλούς η Βερονικα λες παίχτη ?

Φοβου τους αγάμητους φιλε !!!

Ολο το κοσμο γυρισα τη μουνοδουλιαση που μας δερνει στην Ελλαδα πουθενα δεν την ειδα.

Πιστευω οτι η χωρα μας αποτελει παραδεισο για τις πουτανες.

Προτεινω την μετονομοσια της χωρας σε Πιρφορισταν !! :grin: :grin:
 

napoleonV1

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
9 Αυγ 2016
Μηνύματα
1.879
Κριτικές
69
Like
8.022
Πόντοι
24.436
34 μέλη και 36 επισκέπτες ίσως έχουν διαφορετική γνώμη...
Δε νομίζω πιο πολύ καυλάντισμα γίνεται εδω. Δλδ όλα αυτά τα μέλη και οι επισκέπτες περιμένουν να φωτίσει την τύπισα το άγιο πνεύμα και να αρχίσει ξανα τη βίζιτα; Αν αυτό γίνει σε 2 χρόνια; Η ίδια δε λέει να μην την ενοχλούμε και ότι σταμάτησε; ας μείνει ένα απλό μέλος όπως οι άλλες γυναίκες του φόρουμ.
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
προσοχη δεν μιλαω για σερβις

εσυ για παραδειγμα εγραψες για την eua30 οτι εχει τρομερο σερβις

δεν εχω δοκιμασει αλλα δεν διαφωνω με τα λεγομενα σου.

εγω μιλαω κυριως για εμφανιση και πιπινια μεχρι 25 χρονων.

οι πραγματικα καλες παιρνουνε στην ξεφτιλα 200-300 ευρω την ωρα.

και πανε μεχρι 500αρια.

τσεκαρε για παραδειγμα νημα εδω μεσα με την μαρινα σαζη και ρωτα αν την πηρε κανεις με λιγοτερα απο 300

και θα σου φτιαξω εικονα εγω...και αγαλμα αν θες

οπως και αλλες τοσες

απλα καμια δεν παιρνει κατω απο 300 (επιμενω απο τις ΚΑΛΕΣ)

οχι τις μετριες με απλα απιστευτα καλο σερβις
Αληθεύει για Σαζη τύπε!!!
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Φοβου τους αγάμητους φιλε !!!

Ολο το κοσμο γυρισα τη μουνοδουλιαση που μας δερνει στην Ελλαδα πουθενα δεν την ειδα.

Πιστευω οτι η χωρα μας αποτελει παραδεισο για τις πουτανες.

Προτεινω την μετονομοσια της χωρας σε Πιρφορισταν !! :grin: :grin:



Να γραφτούν κριτικές για όλους να τους μαντρωσουμε κάπου.
 

fredm5

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2012
Μηνύματα
562
Κριτικές
8
Like
364
Πόντοι
286
Περίμενε ρε παίχτη τώρα άρχισε να γραφει τα απομνημονευματα της.  :rockon:




Να περιμένουμε μια αντίθετη κριτική?
Αγενής ήρθε χωρίς σοκολατακια, ειχε στραβη πουτσα, δεν μου εκανε γλυφομουνι.
Τσιγκουνης 2 ωρες μαζι και δεν κερασε τιποτα.
Αργει να χυσει και με ξεθεωσε.
Χτυπουσε το τηλεφωνο μου για ραντεβου και δεν με αφηνε να το σηκωσω.  :2funny:
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Περίμενε ρε παίχτη τώρα άρχισε να γραφει τα απομνημονευματα της.  :rockon:



Δεν μπορεί να γράψει άλλη κάηκε με την πρώτη λογω του στυλ που έγραψε.
Αν όντως σταμάτησε και θέλει να ξαναγυρίσει μια κει είναι μικρή θα έχει πρόβλημα αν γράψει για κάποιον κάτι λιγότερο από αυτά που έγραψε για τον πρώτο.
Για αυτό άφησε και αυτό το αόριστο στο top 5 οι άλλοι 499 αν είχε 500 πελάτες είναι στο τοπ 5!! ;)
 

mr.madman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2011
Μηνύματα
2.179
Κριτικές
9
Like
740
Πόντοι
316
Εμένα πάντως αν μου γράψει άσχημη κριτική κοπέλα θα έχει να κάνει με τον νταβα (δικιά μου)  :grin:

 

Συνημμένα

  • maliotravigma.jpg
    maliotravigma.jpg
    33,5 KB · Εμφανίσεις: 37

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Δεν μπορεί να γράψει άλλη κάηκε με την πρώτη λογω του στυλ που έγραψε.
Αν όντως σταμάτησε και θέλει να ξαναγυρίσει μια κει είναι μικρή θα έχει πρόβλημα αν γράψει για κάποιον κάτι λιγότερο από αυτά που έγραψε για τον πρώτο.
Για αυτό άφησε και αυτό το αόριστο στο top 5 οι άλλοι 499 αν είχε 500 πελάτες είναι στο τοπ 5!! ;)



Λογικός όντως ο συλλογισμος σου.
Αποθέωσε αυτόν που για δικους της λόγους ήθελε και που του έφαγε πολύ μαρούλι και έχει και τους άλλους στο παραμύθι.  :kneel:
Τελικά οι πουτάνες το έχουν μελετήσει το μάρκετινγκ.
 

Muratti_ambassador

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Οκτ 2015
Μηνύματα
876
Κριτικές
9
Like
144
Πόντοι
286
Εχει γαμησει κανεις Johannesburg :think: :think:
Παω αυριο

Ναι ευκολακι ειναι και σχετικά φθηνά.. Κυρίως έγχρωμες με πολύ καλό σώμα σε οποίο μπαρ και να πας αμέσως καταλαβαίνεις και διαπραγματεύεσαι ;)

Γενικά προσοχή όμως η πόλη δεν ειναι safe πάντα taxi όχι βόλτες και προσοχή γενικά έχει αρκετά μεγάλο ποσοστά hiv κλπ κλπ
 

Muratti_ambassador

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Οκτ 2015
Μηνύματα
876
Κριτικές
9
Like
144
Πόντοι
286
Μέχρι κι εγώ έγραψα τελικά σε αυτό το νήμα ;)
 

ACHILEAS77

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Αυγ 2008
Μηνύματα
3.793
Κριτικές
51
Like
1.671
Πόντοι
6.325
1,65....1,15......
ΑΝ γυρισει θα την παρω...'
να φυγει η περιεργεια...+ εμενα προσωπικα μου αρεσει.
 

giannis98765

Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2016
Μηνύματα
88
Like
20
Πόντοι
0
Πριν κάποιο καιρό είχα γράψει οτι αυτό εδώ το site μετατρέπεται σιγά σιγά αλλά σταθερά σε όπλο των εκδιδόμενων και όχι τον πελατών όπως πιστεύω οτι ήταν αρχικά ο σκοπός του.
Βλέποντας την υπόθεση "Βερόνικα" καθώς και την τελευταία εξέλιξη με την αξιολόξηγη των πελατών, μπορεί να καταλάβει εύκαλα κανείς οτι μπορεί (δυστυχώς) να είχα δίκιο.
Καλημέρα.
For the record, έχω πάρει Βερόνικα αρκετές φορές και την θεωρώ γαμάτη. Αλλά την προτιμούσα παλιά (2014) που ήταν εντελώς μόνη της και κάπως ψαρωμένη.
 

bagg.

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
223
Κριτικές
3
Like
79
Πόντοι
1
Πριν κάποιο καιρό είχα γράψει οτι αυτό εδώ το site μετατρέπεται σιγά σιγά αλλά σταθερά σε όπλο των εκδιδόμενων και όχι τον πελατών όπως πιστεύω οτι ήταν αρχικά ο σκοπός του.
Βλέποντας την υπόθεση "Βερόνικα" καθώς και την τελευταία εξέλιξη με την αξιολόξηγη των πελατών, μπορεί να καταλάβει εύκαλα κανείς οτι μπορεί (δυστυχώς) να είχα δίκιο.
Καλημέρα.
For the record, έχω πάρει Βερόνικα αρκετές φορές και την θεωρώ γαμάτη. Αλλά την προτιμούσα παλιά (2014) που ήταν εντελώς μόνη της και κάπως ψαρωμένη.


Τι 2014 ρε φίλε 17 χρονών την έπαιρνες ? :think:
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom