Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26

Και εγώ τυπέ δεν νομίζω ότι σταμάτησε τα γαμήσια , κάτι παίχτηκε ή απλά μάζεψε "κάποιο" κόσμο και είναι σε κλειστό κύκλο τώρα??? Τι να πεις.. πάμε παρακάτω ! :grin:



Αυτό είναι το πιο πιθανό. Έχει κάνει ένα πελατολόγιο 200 ατόμων,  που μπορούν να της εξασφαλίσουν 15-20 ραντεβού τον μήνα.
Μια χαρά είναι.
Βέβαια αυτό το πελατολόγιο σιγά σιγά θα μειωνεται οι περισσότεροι που ασχολούμαστε με πουτανες πάντα ψάχνουμε κάτι καινούριο.
Οπότε όταν πέσουν οι εισπράξεις θα επανέλθει να αναπληρωσει όσους χάθηκαν.
Το να μην επανέλθει ποτέ είναι απίθανο,  ήταν πολύ αριβίστρια για να αφήσει το πολύ μαρούλι.
Εκτός αν ο γκόμενος που την κυκλοφορεί τώρα την ερωτεύτηκε και αυτός.
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
Για να τελειωνει το θεμα τις υποθεσεις σου κρατα τες για τον εαυτο σου
με κατι καλυτερο δεν εχεις νασχοληθεις?
Δεν προκειται ποτε να ξανανεβασω φωτο η οτιδηποτε τελος ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΩ το ειχα πει  ευχαριστω για την φιλοξενια καλη συνεχεια
το αν θα κανω log in  να μιλαω με καποιες φιλες που εκανα και συμπαθησα πολυ ειναι αλλο θεμα ομως δεν δουλευω
αν στο μελλον ξαναρχισω δεν μπορω να ξερω τι θα φερει ο καιρος ελπιζω πως οχι
περναω φανταστικα και θα σας χαιρεταω απο μακρια
το μελι νομιζεις εχετε ?ο σκοπος αλλωστε ολου αυτου για την καθε κοπελα ειναι η αποσυρση οταν επιτευχθει ο σκοπος-στοχος της
εγω δεν χρειαζομαι κατι παραπανω στη ζωη μου ειμαι πληρης
 

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.967
Κριτικές
49
Like
26.343
Πόντοι
24.596
Για να τελειωνει το θεμα τις υποθεσεις σου κρατα τες για τον εαυτο σου
Δεν προκειται ποτε να ξανανεβασω φωτο η οτιδηποτε τελος ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΩ το ειχα πει  ευχαριστω για την φιλοξενεια καλη συνεχεια
το αν θα κανω log in  να μιλαω με καποιες φιλες που εκανα και συμπαθησα πολυ ειναι αλλο θεμα ομως δεν δουλευω
αν στο μελλον ξαναρχισω δεν μπορω να ξερω τι θα φερει ο καιρος ελπιζω πως οχι
περναω φανταστικα και θα σας χαιρεταω απο μακρια
το μελι νομιζεις εχετε ?ο σκοπος αλλωστε ολου αυτου για την καθε κοπελα ειναι η αποσυρση οταν επιτευχθει ο σκοπος-στοχος της
εγω δεν χρειαζομαι κατι παραπανω στη ζωη μου ειμαι πληρης
απο δω μεσα θα μιλας με τις φιλες σου :think:
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
μην ξυνεις πολυ το κεφαλι σου ειναι για πολυ εξυπνους πολυ δυσκολη προταση οντως
φυσικα εχω κανει τοσο καιρο κ φιλες κ φιλους τα τηλ μ ομως κλεισανε και ετσι πρεπει να γινει
απο εδω που κ που θα λεμε τα νεα μας
ξυσε το κεφαλι σου τωρα
 

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.967
Κριτικές
49
Like
26.343
Πόντοι
24.596
μην ξυνεις πολυ το κεφαλι σου ειναι για πολυ εξυπνους πολυ δυσκολη προταση οντως
φυσικα εχω κανει τοσο καιρο κ φιλες κ φιλους τα τηλ μ ομως κλεισανε και ετσι πρεπει να γινει
απο εδω που κ που θα λεμε τα νεα μας
ξυσε το κεφαλι σου τωρα
:think:
 

ACHILEAS77

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Αυγ 2008
Μηνύματα
3.793
Κριτικές
51
Like
1.671
Πόντοι
6.325
Το αν σταματησες η οχι ειναι δικο σου θεμα.
ΔΕΝ χρειάζεται εξηγηση σε κανεναν.
Ουτε σε fan follower ουτε σε hater.
Ουτε σε καποιον που μπορει να εσκασε κ 2χιλιαρο.
Δεν ανηκεις σε κανεναν...
Ουτε αν εκανες καβατζα η βαρεθηκες δεν πεφτει σε ΚΑΝΕΝΑΝ ΛΟΓΟΣ.
απο την αλλη ομως...
Μην γράφεις μπαινεις για φιλες..φιλους..
Α.φιλοι απο την στιγμη πιυ πλήρωσαν δεν ειναι φιλοι..
Κ φιλες στην ιδια δουλεια δεν μπορουν να γινουν το λογο τον ξερεις εισαι αρκετα εξυπνη.
Ακομη κ καλοί  φιλοι να ηταν..
Μπορεις μεσω skype viber email ktl.
Λογικα θα εχεις κ τα τηλεφωνα...
Οποτε με ενα αλλο νουμερο μιλας ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΕΔΩ.
Και το βασικό πχ φιλία οταν εχει ο ενας επιλογη επικοινωνίας δεν υπαρχει..
Απο την στιγμη που τον βαζεις στον παγο οτι ωρα θες χωρις να μπορει βα σε βρει-   επικοινωνησει μαζι σου.
Αυτα χωρις εμπάθεια καμία. .
Αλλωστε δεν εκραξα ποτε τιμες κτλ..
Αλλα μην γραφεις φιλίες κτλ..
Υποτιμάς την νοημοσύνη μας
Υ.ς
Το αν εφτασες στοχο καβατζα η βαρεθηκες παλι δικο σου θεμα...
Δεν χρειαζεται απολογία σε κανεναν  αστους να ρωτανε
 
  • Like
Αντιδράσεις: lahm
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
αυτο που λεω αυτο ισχυει αν εσυ δεν το πιστευεις ειναι δικο σου θεμα ολα τα κιν μ εκλεισαν δεν θελω να τα ανοιξω ουτε υπαρχει λογος να εχω δευτερο πλεον
φιλιες μπορουν να δημιουργηθουν παντου απο μια σταση λεωφορειου μεχρι και εδω
αυτο το λεω για να καταλαβουν μερικοι οτι αν κανω log in μια στο τοσο αυτο δεν σημαινει οτι δουλευω
ηδη εχω ενα καρο μηνυματα μισους επειδη δεν απανταω σε πμ λες κ ειχα υπογραψει καμια συμβαση
 

ACHILEAS77

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Αυγ 2008
Μηνύματα
3.793
Κριτικές
51
Like
1.671
Πόντοι
6.325
Φιλε μου εχεις δικιο...Αλλα αν διαβασεις το θρετ απο την αρχη (που ειναι αδυνατον αυτο με τοσες μαλακιες που εχουν γραψει) θα καταλαβεις οτι το εχουν ξεφτιλισει το θεμα.Δλδ μια φωτο της να θες βρεις,ενα στοιχειο,κατι απο αυτη και δεν μπορεις γιατι θα πρεπει να περασεις 100 σκατοψυχα ποστ απο ατομα που προφανος δεν εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να την γαμησουν..Οσοι την πηραν τα καλυτερα εχουν γραψει..Απο κει και περα καταλαβαινεις τι γινεται εδω μεσα οπου κυκλοφορουν μαλακες σαν τον καθυστερημενο τον apoc..  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:



Hell boy σωστός. .....
Οσο για πορσε κ μαλακιες αλλου ποστ....
Κανενας φτωχος δεν θα δωσει 250 η 500 για 1ωρα...
Αυτος με την πορσε....
Πιθανον δεν θα την βγαλει για σουβλακι..
Μπουζουκια το πιο λογικο..λουλουδια κτλ..
Ισως δώρα πριν...
Θα του βγει ισως κ χιλιαρικο...
Κ εαν ειναι λιγο κολεγιοπαιδο ισως Κ ΝΑ ΜΗΝ ΓΑΜΗΣΕΙ 1 .2 ΡΑΝΤΕΒΟΥ...
οι φτωχοι γαμανε μεταξι κ οι σπαγγοι...
 

ACHILEAS77

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Αυγ 2008
Μηνύματα
3.793
Κριτικές
51
Like
1.671
Πόντοι
6.325
αυτο που λεω αυτο ισχυει αν εσυ δεν το πιστευεις ειναι δικο σου θεμα ολα τα κιν μ εκλεισαν δεν θελω να τα ανοιξω ουτε υπαρχει λογος να εχω δευτερο πλεον
φιλιες μπορουν να δημιουργηθουν παντου απο μια σταση λεωφορειου μεχρι και εδω
αυτο το λεω για να καταλαβουν μερικοι οτι αν κανω log in μια στο τοσο αυτο δεν σημαινει οτι δουλευω
ηδη εχω ενα καρο μηνυματα μισους επειδη δεν απανταω σε πμ λες κ ειχα υπογραψει καμια συμβαση
..
Οποιος σε ΜΙΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΜΑΛΑΚΑΣ Κ ΤΕΛΟΣ...
εγραψα δεν οφείλεις τιποτα σε κανεναν....
 

ACHILEAS77

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Αυγ 2008
Μηνύματα
3.793
Κριτικές
51
Like
1.671
Πόντοι
6.325
Μην μπερδεύεις ψιλο-γνωστοι φιλοι...
Στα δύσκολα το 98% θα εξαφανιστεί. .
Το γιατι κανεις log in..
Κ παλι δεν πεφτει σε κανεναν λόγος.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ..
το να μην εδινε καποιος τα λεφτα που ζηταγε οκ δεκτο.
Το να μην αρεσε σε καποιους δεκτο.
Το να μην ηταν το τέλειο πηδημα για καποιους κ παλι δεκτο...
Οποιος όμως την βριζει επειδη σταματησε να πάει  να γαμηθει με πακι στην ομονοια
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
ενημερωτικα επειδη γραφετε βλακειες
οποιος εχει supercar και  λεφτα μπορει να εχει οποια βιζιτα (η χαζογκομενα που τον βλεπει σαν πορτοφολι) θελει οσο ακριβη και να ειναι πληρωνοντας ,δεν μπορει να εχει οποια κοπελα του αρεσει ομως απαραιτητα
οσοι εχουν εμφανιση ομως και λεγειν γαμανε οποια κοπελα βαλουν στοχο και ας εχουν 5ε στην τσεπη
και αυτοι συνηθως ειναι κατι λαικα παιδια των 600 ε που χαλανε τον μισο μισθο τους για ρουχα και στυλ και την μιση μερα την περνανε στο gym ,γτ εχουν εμφανιση
οποτε αφηστε τα οποιος εχει porsche γαμαει οποια θελει γτ  δεν ισχυει
γραφτειτε ενα gym
και υπαρχουν πολλες περιπτωσεις εδω μεσα με πολυ καλα αμαξια και γαμησια στο εξωτερικο και στην ζωη τους δεν μπορουν να σταυρωσουν γκομενα χωρις λεφτα
 

ACHILEAS77

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Αυγ 2008
Μηνύματα
3.793
Κριτικές
51
Like
1.671
Πόντοι
6.325
Αυτο ειναι αληθεια αλλα εως ηλικιακο οριο τα 25.
Πχ...το λέγειν μετα καταντα βαρετό στην γκόμενα κ μετράνε  οι πράξεις κ οχι τα λόγια. ...
Δεν λεμε νασαι πλουσιος απλα νασαι στο παιχνιδι..στα πολυ βασικα..φαγητο εξω διακοπες...οταν λεω διακοπες δεν χρειαζεται dubai. ..
Με 600 απλα συντηρείς  τον εαυτο σου.
Τα ρουχα εχεις απολυτο δικαιο πχ σαν λετσος κ κουκλος να σαι καμια δεν θα κοιταξει 2 φορα.
Οσο για το gym καλο το ωραιο σωμα..
Αλλα κ εκει φτασαμε παρακμη ενεσεις στο κωλο για μυϊκή μαζα..
Κ αντε νασαι πορτα λες το κανω για δουλειά. ..
Παρι ο καθε κομπλας κ βαραει αναβολικα για ναναι ντουλαπα σε 6μηνο...
Γαμει το συκωτι κ 10000 αλλα..
Κ σε ενα σοβαρο  τσαμπουκα μπορει κ να τις φαει απο εναν με μισα κιλά που ξερει απλα να βαραει

Ρουχα....
 

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
843
Πόντοι
376
ο σκοπος αλλωστε ολου αυτου για την καθε κοπελα ειναι η αποσυρση οταν επιτευχθει ο σκοπος-στοχος της
εγω δεν χρειαζομαι κατι παραπανω στη ζωη μου ειμαι πληρης

Η πρόταση κλειδί κατά εμέ στα κόκκινα.

Σκοπός και Στόχος μπορεί να σημαίνει πολλά και διαφορετικά πράγματα για τον καθένα. Μην με πάρετε λάθος. Απλά στα αυτιά μου ακούγετε κάπως έτσι...
"Βρήκα αυτόν που χρειαζόμουν. Έχει χρήμα, είναι όμορφος, επιτυχημένος, έχει επιχειρήσεις, μεγάλο σπίτι, κότερο, κλπ.... ο σκοπός μου/στοχος μου επιτεύχθηκε. Εξασφάλισα το μέλλον μου, με έναν και μόνο."

Ξαναλέω... ΜΗΝ με παρεξηγήσεις γλυκιά, σέξυ, ποθητή Βερόνικα. Δεν το λέω με καμία κακία... whatsoever.

:hi:
 

jaden902

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2016
Μηνύματα
249
Like
6
Πόντοι
1
Πολυ ευκολη μου ακουγεται :2funny:
Εχουν πεσει one night stand καργα  :grin:
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Για να τελειωνει το θεμα τις υποθεσεις σου κρατα τες για τον εαυτο σου
με κατι καλυτερο δεν εχεις νασχοληθεις?
Δεν προκειται ποτε να ξανανεβασω φωτο η οτιδηποτε τελος ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΩ το ειχα πει  ευχαριστω για την φιλοξενια καλη συνεχεια
το αν θα κανω log in  να μιλαω με καποιες φιλες που εκανα και συμπαθησα πολυ ειναι αλλο θεμα ομως δεν δουλευω
αν στο μελλον ξαναρχισω δεν μπορω να ξερω τι θα φερει ο καιρος ελπιζω πως οχι
περναω φανταστικα και θα σας χαιρεταω απο μακρια
το μελι νομιζεις εχετε ?ο σκοπος αλλωστε ολου αυτου για την καθε κοπελα ειναι η αποσυρση οταν επιτευχθει ο σκοπος-στοχος της
εγω δεν χρειαζομαι κατι παραπανω στη ζωη μου ειμαι πληρης



Δεν χρειάζεται να το φωνάζεις μην διαβάσει ο γκόμενος κάτι διαφορετικό και ζηλέψει.
Το ίδιο λέμε,  ότι όλα θα κριθουν από το πόσο ερωτευμένος είναι αυτός και όχι εσύ.
Είναι γνωστό στα fuckhotels για τον τύπο που σε περίμενε να σε πάρει,  μην γράψουμε τώρα μάρκα αυτοκινήτου.
Αν σε πετάξει αυτός θα επανέλθεις,  μέχρι τότε καλά να περνάς.
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Πολυ ευκολη μου ακουγεται :2funny:
Εχουν πεσει one night stand καργα  :grin:



Κάποτε παίχτη είχε γράψει τζάμπα ούτε στον γκομενο. Άρα αυτό δεν παίζει μάλλον,  ερωτεύτηκε κάποιον πελάτη όπως και την προηγούμενη φορά που σταμάτησε.
Έτσι συμβαίνει με τις πουτανες σε αυτή την ηλικία.
 

NITRO

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Μαρ 2006
Μηνύματα
5.941
Κριτικές
151
Like
5.912
Πόντοι
37.127
το ξερα εγω πως με το που γνωρισε τον γιανεβαν αργα η γρηγορα θα την χαναμε...ετσι ειναι οταν γνωρισεις το "θειο" ...γινεσαι καλογρια  :2funny:
 
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom