kostasasximos86
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Φεβ 2016
- Μηνύματα
- 4.918
- Κριτικές
- 8
- Like
- 616
- Πόντοι
- 326
και την συνταξη του παππου μου την κραταω για τα γαμησιατικα του επομενου μηνα


και την συνταξη του παππου μου την κραταω για τα γαμησιατικα του επομενου μηνα![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Και εγώ τυπέ δεν νομίζω ότι σταμάτησε τα γαμήσια , κάτι παίχτηκε ή απλά μάζεψε "κάποιο" κόσμο και είναι σε κλειστό κύκλο τώρα??? Τι να πεις.. πάμε παρακάτω !![]()
απο δω μεσα θα μιλας με τις φιλες σουΓια να τελειωνει το θεμα τις υποθεσεις σου κρατα τες για τον εαυτο σου
Δεν προκειται ποτε να ξανανεβασω φωτο η οτιδηποτε τελος ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΩ το ειχα πει ευχαριστω για την φιλοξενεια καλη συνεχεια
το αν θα κανω log in να μιλαω με καποιες φιλες που εκανα και συμπαθησα πολυ ειναι αλλο θεμα ομως δεν δουλευω
αν στο μελλον ξαναρχισω δεν μπορω να ξερω τι θα φερει ο καιρος ελπιζω πως οχι
περναω φανταστικα και θα σας χαιρεταω απο μακρια
το μελι νομιζεις εχετε ?ο σκοπος αλλωστε ολου αυτου για την καθε κοπελα ειναι η αποσυρση οταν επιτευχθει ο σκοπος-στοχος της
εγω δεν χρειαζομαι κατι παραπανω στη ζωη μου ειμαι πληρης
μην ξυνεις πολυ το κεφαλι σου ειναι για πολυ εξυπνους πολυ δυσκολη προταση οντως
φυσικα εχω κανει τοσο καιρο κ φιλες κ φιλους τα τηλ μ ομως κλεισανε και ετσι πρεπει να γινει
απο εδω που κ που θα λεμε τα νεα μας
ξυσε το κεφαλι σου τωρα
Φιλε μου εχεις δικιο...Αλλα αν διαβασεις το θρετ απο την αρχη (που ειναι αδυνατον αυτο με τοσες μαλακιες που εχουν γραψει) θα καταλαβεις οτι το εχουν ξεφτιλισει το θεμα.Δλδ μια φωτο της να θες βρεις,ενα στοιχειο,κατι απο αυτη και δεν μπορεις γιατι θα πρεπει να περασεις 100 σκατοψυχα ποστ απο ατομα που προφανος δεν εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να την γαμησουν..Οσοι την πηραν τα καλυτερα εχουν γραψει..Απο κει και περα καταλαβαινεις τι γινεται εδω μεσα οπου κυκλοφορουν μαλακες σαν τον καθυστερημενο τον apoc..![]()
![]()
![]()
![]()
..αυτο που λεω αυτο ισχυει αν εσυ δεν το πιστευεις ειναι δικο σου θεμα ολα τα κιν μ εκλεισαν δεν θελω να τα ανοιξω ουτε υπαρχει λογος να εχω δευτερο πλεον
φιλιες μπορουν να δημιουργηθουν παντου απο μια σταση λεωφορειου μεχρι και εδω
αυτο το λεω για να καταλαβουν μερικοι οτι αν κανω log in μια στο τοσο αυτο δεν σημαινει οτι δουλευω
ηδη εχω ενα καρο μηνυματα μισους επειδη δεν απανταω σε πμ λες κ ειχα υπογραψει καμια συμβαση
ο σκοπος αλλωστε ολου αυτου για την καθε κοπελα ειναι η αποσυρση οταν επιτευχθει ο σκοπος-στοχος της
εγω δεν χρειαζομαι κατι παραπανω στη ζωη μου ειμαι πληρης

Για να τελειωνει το θεμα τις υποθεσεις σου κρατα τες για τον εαυτο σου
με κατι καλυτερο δεν εχεις νασχοληθεις?
Δεν προκειται ποτε να ξανανεβασω φωτο η οτιδηποτε τελος ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΩ το ειχα πει ευχαριστω για την φιλοξενια καλη συνεχεια
το αν θα κανω log in να μιλαω με καποιες φιλες που εκανα και συμπαθησα πολυ ειναι αλλο θεμα ομως δεν δουλευω
αν στο μελλον ξαναρχισω δεν μπορω να ξερω τι θα φερει ο καιρος ελπιζω πως οχι
περναω φανταστικα και θα σας χαιρεταω απο μακρια
το μελι νομιζεις εχετε ?ο σκοπος αλλωστε ολου αυτου για την καθε κοπελα ειναι η αποσυρση οταν επιτευχθει ο σκοπος-στοχος της
εγω δεν χρειαζομαι κατι παραπανω στη ζωη μου ειμαι πληρης
Πολυ ευκολη μου ακουγεται![]()
Εχουν πεσει one night stand καργα![]()
....
Δεν προκειται ποτε να ξανανεβασω φωτο η οτιδηποτε τελος ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΩ το ειχα πει ευχαριστω για την φιλοξενια καλη συνεχεια...