Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Γιατι ? Τις Κυριακες , εορτες και εξαιρέσιμους φοραει αλλα ?Request: Βερονικα βαλε μια φωτο να φορας ενα καθημερινο σουτιέν σου![]()
...................
........... τελικά ένέδωσα......![]()
μαρούλι δόξα τό θεό έχουμε.... άκόμα.
Κάποιο λυκόπουλο νά μέ πάει συστημένο στήν Βερόνικα ??
εύχαριστώ![]()
Διαβασες καθολου τι της έλεγε πριν πετάξεις και εσυ την χαζομαρα σου? Το χει πει η ιδια αν είναι μαλακιες αυτα που λενε ετσι θα τους απαντάει.Εχει πει οτι δέχεται και κακα σχολια αρκεί να ισχυουν και αυτοι που τα λενε να την εχουν συναντησει. Εχει παραπαει η μαλακια στο νημα . Ας τα γράψουμε ολα στα αρχιδια μας και ας σχολιάσουμε τις βυζαρες της μικρης![]()
Ναι ρε σεις δεσποινίς Βερόνικα!!!
Αναρτήστε μια φωτό προς τέρψιν των θαυμαστών σας... Που ενώ από την μια καμώνονται τους "γαλαντόμους κουβαρντάδες", από την άλλη ζητάνε φωτογραφίες για να τον παίξουν τζάμπα.![]()

...........Οχι ρε συ μή!!!!
Είναι χαμηλοκώλα με μέτριο σέρβις....
Δεν είναι για σένα αγόρι μου...
Τσάμπα θα πάει το μαρούλι... έπρεπε να το πάρεις το Αλβανάκι τότε που τόδινε στα 100...
λοιπον τα εχω ετοιμα τα μηνυματα τα ινβοχ
μετα να μην λες εγω σε ρωτησα
να δουνε ποιος παρακαλαγε και ποιος λεει παπαντζες
που απτο προφιλ σου giorgakis στους διπλα εκραζες την αντελινα στο νημα της κ μετα ελεγες στο ιδιο νημα οτι θελεις να με αδειασεις και προτεινες να παει κανας αλλος στο ραντεβου ..! μαΛιστα πριν ποσταρες οτι μακαρι να ειχες τον χαφιε μπροστα σου που μ τα σφυριξεμπορω να κανω παραθεση το σχολιο σου .Φυσικα στο ακυρωσα μιας και ολα αυτα δεν ειναι ενδειξεις σοβαρου ανθρωπου και τωρα με κραζεις μετα απο 2 μηνες επειδη ακυρωσα εκεινο το ραντεβου :S θρασος ε
![]()
τωρα με λες αλβανη ,ανορθογραφη ,τελειωμενη,ασχημη και οτι υποτιμητικο κατεβασει ο εγκεφαλος σου που Δεν ισχυει
επειδη δεν σου εκλεισα ραντεβου και καταλαβα ποιος εισαι
στα μηνυματα ομως με παρακαλας λες εγινες μελος εδω μονο κ μονο για να με γνωρισεις ,προσθετεις ενα καρο ψευτικες δικαιολογιες για να με πεισεις να ερθω και προτεινεις να μου δωσεις ακομα και μπροστα τα 250 !![]()
περαστικα σου
Ναι ρε σεις δεσποινίς Βερόνικα!!!
Αναρτήστε μια φωτό προς τέρψιν των θαυμαστών σας... Που ενώ από την μια καμώνονται τους "γαλαντόμους κουβαρντάδες", από την άλλη ζητάνε φωτογραφίες για να τον παίξουν τζάμπα.![]()
Ρε μ@λ@κες τι ξεφτιλες ειστε μερικοι. Πραγματικα για γελια!!!
Τη κοπελα δεν την ξερω καν, αυτο που ξερω ειναι πως ειναι μουναρος και μερικοι απο κομπλεξ αφραγκιας για να την παρετε, και φτυσιματος αν δεν θελει να σας δει, εχετε δαγκωσει τη λαμαρινα.
Εδω ο αλλος ελεγε για το πως θα παρει πτυχιο και πρεπει να στρωθει για διαβασμα και μλκιες.
Ελεος ρε πουστη, τι σας νοιαζει?
Μπαινουμε στο θεμα για να δουμε τπτ καινουριο απο τη κοπελα και κριτικες κλπ. και το εχετε κανει εδω reality και trash TV.
Ημαρτον μερικοι, αφηστε τη κοπελα να κανει οτι γουσταρει, βουλωστε το και βαρεστε καμια μ@λ@κια με τις φωτο να ξεμπουκωσετε.
Ουτε γκομενες τετοιες κατινιες!!!!! ΟΥΣΤ!

Ρε αρουγκανε γερο, εχει 250φωτογραφίες , να ανεβασει καινούργια περιμένω για να τον παιξω?. Και δεν καταλαβα γιατι ειναι κακο; δν ήξερα να σε ρωτησω κιολας
Με 8 μηνυματα ποτε προλαβε και στα ζαλισε ρε τυπε?Αντε βαρα καμια ρε ξεφτιλα που μας τα εχεις ζαλισει χειροτερα απο γκομενιτσα. Εκτος αν θες να μας πεις για το ποσο διαβασμα χρειαστηκες για το πτυχιο σου.
![]()
![]()
![]()
![]()
Κλωνος αντιμέτρωνΜε 8 μηνυματα ποτε προλαβε και στα ζαλισε ρε τυπε?
Αντε βαρα καμια ρε ξεφτιλα που μας τα εχεις ζαλισει χειροτερα απο γκομενιτσα. Εκτος αν θες να μας πεις για το ποσο διαβασμα χρειαστηκες για το πτυχιο σου.
![]()
![]()
![]()
![]()