απο τι κολιτε???Ξεκολατε ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε...................![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
απο τι κολιτε???Ξεκολατε ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε...................![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ξεκολατε ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε...................![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/quote για παιδια ειμαι ο dj pierros παραφερθικα λιγο ολα καλα μετα απο το μυνημα σασ υποσχομ αλαγεσ στο lido palace ηταν μια στιγμη εχτονοσισ ,,,ολα καλα ευχομε και ερχοντε αλαγεσ στο λιδο μιλησα με τον αφεντικο και συμφονι με αφτα που γρεφετ και ερχοντε αλαγεσ τα λεμε dj pierros
Απο την μαλακοπιτουριαση!!!!!!απο τι κολιτε???
εδο ειδες θα διορθοσουν το μαγαζι μπραβο τους!!!!!καλι κινισιΑπο την μαλακοπιτουριαση!!!!!!
ΥΓ - Προς τα υπολοιπα μελη..Σορρυ για το πληθυντικο στο ποσταρισμα μου..αν καποιος διαφωνει με αυτα που εγραψα, ας μας το πει..
Εγώ διαφωνώ ... γιατί δεν έχω πάει ποτέ στο μαγαζί...

Aφου δεν εχεις παει ποτε, τοτε πως διαφωνεις Κε Μποργκη ??
![]()
![]()
![]()
1) Ουτε κακιες θελουμε να γραφουμε, ουτε περνουμε λεφτα απο αλλους για να θαβουμε το μαγαζι..
2) ... στο Λιντο ολα αυτα τα χρονια περναγαμε υπεροχα, ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΜΟΡΦΑ..!!!
3) Εσυ Πιερρο συνεχισε να εισαι το ιδιο απολαυστικος με την μουσικη σου και τις ατακες σου καθε βραδυ..
4) Ολοι χαμογελαμε οταν σε ακουμε να λες ..
5) Και εσυ Μαικ 35 δωσε τους χαιρετισμους μας στους Αντωνη, Βασιλη και σε ολα τα παιδια του μαγαζιου και χαιρομαστε ιδιαιτερα που αποφασισατε κατι να αλλαξει..(
6) Παντως ποτε μην ξεχνατε οτι τα μαγαζια της Μυκονου και Αιγιου ειναι για "εποχιακες αρπαχτες"..Το Λιντο ειναι για παντα..).
Προς DJ Pierro..
Γραφε βρε αδελφε κανενα κοτσομπολιο απο το χθεσινο "μπουζουριασμα"..
Και κατι για τις βομβες που εγραψε πιο πανω ο Μike35 (που τυχαινει και φιλος του αφεντικου..)
Αντε να περασει και λιγο η ωρα..
Καλά ρε πούστη τί γίνεται
Τη μία Παρασκευή μαζεύουν από τη Μιχαλακοπούλου .
Την Άλλη Παρασκευή από Συγγρού .
ΣΕΜνα και ταπεινα.....θα ασχοοληθη και ο Ζουγκλας αμα του ταξουνε νεα εφιμεριδα....Το έργο έχει ξεκινήσει από τον Ιούνιο και θα συνεχιστεί για πολύ ακόμη.
....θα ασχοοληθη και ο Ζουγκλας αμα του ταξουνε νεα εφιμεριδα....
όταν ανεβαίνει στην πίστα και 3-4 καινούργιες κοπέλες.εχει ομως και μια καινουρια βραζιλιανα που ΔΕΝ δουλευει παρασκευη και σαββατο..Πήγα προχθές πάλι στο Lido περιμένοντας κάτι καλύτερο σε σχέση με την τελευταία φορά που είχα πάει.
Το μόνο που άλλαξε στο Lido είναι το τραγούδι της "Μις Καλιφόρνιας"όταν ανεβαίνει στην πίστα και 3-4 καινούργιες κοπέλες.
Η νοοτροπία παραμένει η ίδια.
Εξακολουθούν να υπάρχουν οι στρογγυλοποιήσεις, σου εξηγεί οτι τα 2 ποτά κάνουν 24 αλλά όταν ζητήσεις λογαριασμό σου λέει 25. :S
Απο ποτό δεν ξέρω τι παίζει, καθώς δεν ήθελα να την ξαναπατήσω και να μου έρθει πάλι οινόπνευμα.Οπότε είχα παραγγείλει μπυριτσα.
Έλεος...και πάνω που πίστεψα οτι κάτι θα άλλαζε σιγά σιγά...
