Νέα

Συγγρού 108 2ος Όροφος

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα frapes
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 459K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

jorgekavlares

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
8.103
Like
1.458
Πόντοι
546
Και για λίγο Καλλιρόης 38...
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.093
Κριτικές
36
Like
45.681
Πόντοι
21.395
Το καταστημα μεταφερθηκε στον δευτερο οροφο. Αν θελουν οι υπευθυνοι ας το διορθωσουν.
 

andy51

Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2007
Μηνύματα
2.818
Like
322
Πόντοι
36
και επιλεκτικα εξτραδακια εκτος !!!!!

αυτό δεν το ήξερα.......αλλά πρωτη φορά ακουω υπεύθυνη μαγαζιου να κανει εξτραδακια εκτός.......πάντως,σε γενικές γραμμές,οι δικές μου εντυπώσεις ήσαν αριστες.
 

spunky13

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Οκτ 2005
Μηνύματα
15.702
Κριτικές
27
Like
6.692
Πόντοι
7.715
αυτό δεν το ήξερα.......αλλά πρωτη φορά ακουω υπεύθυνη μαγαζιου να κανει εξτραδακια εκτός.......πάντως,σε γενικές γραμμές,οι δικές μου εντυπώσεις ήσαν αριστες.
:rolleyes:
 

observer

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Αυγ 2007
Μηνύματα
4.334
Κριτικές
18
Like
2.439
Πόντοι
6.215
Κυρίως υπάρχουν υπεύθυνες που κανουν εξτραδάκια .. εντός :cheesy:  (όχι  πάντως  η κ. Βούλα του Σ248..) :rolleyes:
 

jorgekavlares

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
8.103
Like
1.458
Πόντοι
546
η κα Βούλα ''έφυγε'' πριν από λίγο καιρό...
 
Εγγρ.
15 Δεκ 2015
Μηνύματα
305
Κριτικές
6
Like
406
Πόντοι
21
αυτό δεν το ήξερα.......αλλά πρωτη φορά ακουω υπεύθυνη μαγαζιου να κανει εξτραδακια εκτός.......πάντως,σε γενικές γραμμές,οι δικές μου εντυπώσεις ήσαν αριστες.
να που εμαθες και κατι
 

angelraider

Μέλος
Εγγρ.
15 Φεβ 2016
Μηνύματα
17
Like
0
Πόντοι
0
Επίσκεψη σήμερα για να συναντήσω τη Βανέσα και την Ελένη. Σας ενημερώνω όμως ότι στο χώρο υπάρχουν πλέον άλλες τρεις κοπέλες, τα ονόματα αυτών Άννα, Λόλα και Βίκυ. Περιγραφές δεν θα δώσω αλλά μπορώ να πω ότι κάθε μία έχει το δικό της στυλ, τουλάχιστον εμφανισιακά.
 
Εγγρ.
20 Δεκ 2010
Μηνύματα
2.555
Κριτικές
200
Like
1.248
Πόντοι
3.077
Την Ελένη την είχα πρωτοσυναντήσει στο Θ81 παλιά. Και εμφανίσιμη και πολύ καλή ήταν μεσα. Και τωρα δλδ επίσης είναι καλή. Ξανθιά, μιλφ, κτλ.

Την Βανέσσα που γνώρισα επίσης είναι μιλφ μαυρομάλα πιό λεπτή. Και η Βανέσσα είναι πολύ καλή μέσα.

Και οι δυο δεν έχουν σιλικόνες.

Άλλες κοπέλες δεν ξέρω.
 

Butts

Σπουδαίος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.366
Κριτικές
75
Like
1.691
Πόντοι
3.137
Την Ελένη την είχα πρωτοσυναντήσει στο Θ81 παλιά. Και εμφανίσιμη και πολύ καλή ήταν μεσα. Και τωρα δλδ επίσης είναι καλή. Ξανθιά, μιλφ, κτλ.

Το αυτό!!
Η Ελένη είναι πολύ καλή τόσο στο μασάζ όσο και στο πρόγραμμα! Τελευταία φορά την είχα δει στο Σολωμού 54 6ος που εμφανιζόταν ένα φεγγάρι αλλά είχε παραπάνω κιλά ειδικά στη περιφέρεια. Δεν ξέρω εαν επανήλθε στα πρότερα....
 
Εγγρ.
20 Δεκ 2010
Μηνύματα
2.555
Κριτικές
200
Like
1.248
Πόντοι
3.077
Μοντελέ ή gym-freak δεν είναι. Αλλά εμένα μ'αρέσει να χουφτώνω. Οπότε τα μαξιλάρια μπρος πίσω μιά χαρά είναι.
 

Digweed

Μέγας
Εγγρ.
26 Ιουν 2016
Μηνύματα
6.032
Κριτικές
1
Like
16.301
Πόντοι
3.836
Πέρασμα από το κατάστημα όπου πριν λίγο υπήρχαν οι εξής:

Βανέσα,η μελαχροινή μικροκαμωμένη μιλφ με το εξωτικό πρόσωπο και το πολύ καλό σωματάκι-με καυλωτικά μαύρο περίεργο καλτσόν! :erection:

Ελένη,η ξανθιά μιλφάρα-θηλυκή και ωραίο κορμί,αρκετά αδυνατισμένη-με το πολύ κοντό κόκκινο φουστανάκι εργασίας!  :wanker:

Λόλα,καστανή μιλφ,με θηλυκό πρόσωπο και σώμα με ωραία πιασιματάκια!  :orchestra:
 

mastura

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιουν 2016
Μηνύματα
605
Like
402
Πόντοι
26
Ευτυχώς έλειπε η Βικυ  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom