Νέα

Συγγρού 108 2ος Όροφος

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα frapes
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 459K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

chicharito

Μέγας
Εγγρ.
9 Οκτ 2014
Μηνύματα
3.340
Κριτικές
24
Like
6.839
Πόντοι
3.666
Όπως έγραψα και στο άλλο τόπικ,επίσκεψη τις προάλλες στο Συγγρού 108 και δοκιμή  με τη μελαχροινή Βανέσα,αδύνατη καλλίγραμμη μιλφ και με καλό (για τα γούστα μου) πρόσωπο.
Πολύ καλή και στο μασάζ,απολαυστικός συνδυασμός χαλαρωτικού-τονωτικού και το ίδιο καλή και στο δεύτερο μέρος της συνεδρίας.
Λεπτομέρειες υπάρχουν στην σχετική κριτική:

(Με την ευκαιρία να ευχαριστήσω και δημόσια τον  Crazy Ivan για τη βοήθειά του ως προς την δημοσίευση της κριτικής)  :hi:
  Χμμ ....  θα κατεβω  κι  εγω στο 108  να  τσεκαρω το καινουργιο  μαγαζι  , διοτι  ακουσα καλα λογια απο  φιλο για  την ενλογω  Βανεσσα .
  Πως παιζει εκει η  φαση ???  χτυπαμε  κουδουνι η περνουμε  τηλεφωνο ???
 

Digweed

Μέγας
Εγγρ.
26 Ιουν 2016
Μηνύματα
6.032
Κριτικές
1
Like
16.301
Πόντοι
3.836
Το κατάστημα είναι στον 1ο όροφο,η εξώπορτα ανοικτή,ανεβαίνεις,χτυπάς κουδούνι και ανοίγουν οι πύλες του (μασαζο)παραδείσου! :orchestra:
 
Εγγρ.
15 Δεκ 2015
Μηνύματα
305
Κριτικές
6
Like
406
Πόντοι
21
Το κατάστημα είναι στον 1ο όροφο,η εξώπορτα ανοικτή,ανεβαίνεις,χτυπάς κουδούνι και ανοίγουν οι πύλες του (μασαζο)παραδείσου! :orchestra:
τελικα απ οτι φενεται ειχα δικιο
 

chicharito

Μέγας
Εγγρ.
9 Οκτ 2014
Μηνύματα
3.340
Κριτικές
24
Like
6.839
Πόντοι
3.666
Το κατάστημα είναι στον 1ο όροφο,η εξώπορτα ανοικτή,ανεβαίνεις,χτυπάς κουδούνι και ανοίγουν οι πύλες του (μασαζο)παραδείσου! :orchestra:
 Θενκς  α λοτ φιλε  Digweed , θα φροντισω να παω απο κοντα να δω  τι  εστι  το  ενλογω  λαδομαγαζο ,  θενκς  και παλι φιλε μου  :hi: :hi: :hi:
 

boobomastoras

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2008
Μηνύματα
3.094
Κριτικές
8
Like
168
Πόντοι
16
Όπως έγραψα και στο άλλο τόπικ,επίσκεψη τις προάλλες στο Συγγρού 108 και δοκιμή  με τη μελαχροινή Βανέσα,αδύνατη καλλίγραμμη μιλφ και με καλό (για τα γούστα μου) πρόσωπο.
Πολύ καλή και στο μασάζ,απολαυστικός συνδυασμός χαλαρωτικού-τονωτικού και το ίδιο καλή και στο δεύτερο μέρος της συνεδρίας.
Λεπτομέρειες υπάρχουν στην σχετική κριτική:

(Με την ευκαιρία να ευχαριστήσω και δημόσια τον  Crazy Ivan για τη βοήθειά του ως προς την δημοσίευση της κριτικής)  :hi:
Φιλε μου εγω δεν την πηρα παντως. Το προσωπο που λες καλό  ,μου θυμησε λίγο τον Danny Trejo  :cheesy:
 

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.380
Πόντοι
28.786
Φιλε μου εγω δεν την πηρα παντως. Το προσωπο που λες καλό  ,μου θυμησε λίγο τον Danny Trejo  :cheesy:

Καθε αντρας εχει το γούστο του !! :hi:

Προσωπικα παντως θα διαφωνησω μαζι σου και θα συμφωνησω με τον φιλο godslep !!

Πιστεύω δηλαδη οτι η συγκεκριμενη κοπελα εχει ομορφα ασιατικά χαρακτηριστικα.

Πιθανον καποιους σαν εσενα να τους ξενιζει το γεγονος οτι δεν ειμαστε συνηθισμενοι στην Ελλαδα σε Ασιατικα χαρακτηριστικά !!

Εμενα αντιθετως το διαφορετικό με ελκει και με φτιαχνει !!
 
Εγγρ.
15 Δεκ 2015
Μηνύματα
305
Κριτικές
6
Like
406
Πόντοι
21
Καθε αντρας εχει το γούστο του !! :hi:

Προσωπικα παντως θα διαφωνησω μαζι σου και θα συμφωνησω με τον φιλο godslep !!

Πιστεύω δηλαδη οτι η συγκεκριμενη κοπελα εχει ομορφα ασιατικά χαρακτηριστικα.

Πιθανον καποιους σαν εσενα να τους ξενιζει το γεγονος οτι δεν ειμαστε συνηθισμενοι στην Ελλαδα σε Ασιατικα χαρακτηριστικά !!

Εμενα αντιθετως το διαφορετικό με ελκει και με φτιαχνει !!
συμφωνω απολυτα...εχει κατι εξωτικο-μυστηριο πανω της  για τις υπηρεσιες της τα εχω πει κι αλλη φορα και με ειπαν προμοτορα...τωρα τα λενε μονοι τους !!!!!!
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.075
Κριτικές
36
Like
45.643
Πόντοι
21.395
Καθε αντρας εχει το γούστο του !! :hi:

Προσωπικα παντως θα διαφωνησω μαζι σου και θα συμφωνησω με τον φιλο godslep !!

Πιστεύω δηλαδη οτι η συγκεκριμενη κοπελα εχει ομορφα ασιατικά χαρακτηριστικα.

Πιθανον καποιους σαν εσενα να τους ξενιζει το γεγονος οτι δεν ειμαστε συνηθισμενοι στην Ελλαδα σε Ασιατικα χαρακτηριστικά !!

Εμενα αντιθετως το διαφορετικό με ελκει και με φτιαχνει !!
Επισκεψη χθες το μεσημερι απο το εν λογω ιδρυμα, οπου αν μη τι αλλο οι λαδοκορες σε υποδεχονται με μεγαλη ζεστασια.
Ειναι περιτο να ξαναγραψω κριτικη για τη κοπελα που περασα σε δωματιο και περασα πολυ ωραια μαζι της, "Μουτσουμεσκ φρουμοζ, λαριβεντερε" :grin:

Υ.Γ. Μαιντ, εκανα αντιπαραθεση στο ποσταρισμα σου, μονο κσι μονο επειδη αν υπηρχε κριτικη των κοριτσιων για τους πελατες, θα επαιρνες πολυ υψηλη βαθμολογια :2funny:
 

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.380
Πόντοι
28.786
Επισκεψη χθες το μεσημερι απο το εν λογω ιδρυμα, οπου αν μη τι αλλο οι λαδοκορες σε υποδεχονται με μεγαλη ζεστασια.
Ειναι περιτο να ξαναγραψω κριτικη για τη κοπελα που περασα σε δωματιο και περασα πολυ ωραια μαζι της, "Μουτσουμεσκ φρουμοζ, λαριβεντερε" :grin:

Υ.Γ. Μαιντ, εκανα αντιπαραθεση στο ποσταρισμα σου, μονο κσι μονο επειδη αν υπηρχε κριτικη των κοριτσιων για τους πελατες, θα επαιρνες πολυ υψηλη βαθμολογια :2funny:

:2funny: :2funny: :2funny:
Ναι με αγαπανε τα κοριτσια !!
 

gatik

Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2005
Μηνύματα
1.113
Like
43
Πόντοι
16
Επισκεψη στο καταστημα απογευματινη ωρα. Πηρα την βανεσα .....γλύκα το βανεσακι και με πολυ καλη μνημη!!  Υπεροχο μασαζ!!  Και στο 2ο μερος ειναι σκετη...γοητεια!!
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.494
Πόντοι
36.317
Επισκεψη στο καταστημα απογευματινη ωρα. Πηρα την βανεσα .....γλύκα το βανεσακι και με πολυ καλη μνημη!!  Υπεροχο μασαζ!!   Και στο 2ο μερος ειναι σκετη...γοητεια!!

Σωστος
 

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
22.055
Κριτικές
499
Like
43.545
Πόντοι
45.097
Επισκεψη στο καταστημα απογευματινη ωρα. Πηρα την βανεσα .....γλύκα το βανεσακι και με πολυ καλη μνημη!!  Υπεροχο μασαζ!!  Και στο 2ο μερος ειναι σκετη...γοητεια!!

βανεσα ρωσιδα με μακρυ καλο μαλλι μιλφ και καλο στηθος?
 

andy51

Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2007
Μηνύματα
2.818
Like
322
Πόντοι
36
Καλή χρονιά σε όλους....
Σημερινή επίσκεψη στο μαγαζι.Ωραίος χώρος,ανετα δωμάτια,ευγενέστατο το προσωπικό.

Πήρα την Ελένη από Μολδαβια,εξαιρετικό μιλφ με αψογο σωμα,ωραίο τριαρι βυζι,φυσικό.Καλό μασαζ,εξαιρετική στο β' μέρος,την συνιστώ ανεπιφύλακτα.
60 ευρω τα 45 λεπτά.Νομίζω,πολύ καλή περίπτωση........
 
Εγγρ.
20 Δεκ 2010
Μηνύματα
2.555
Κριτικές
200
Like
1.248
Πόντοι
3.077
Καλή χρονιά σε όλους....
Σημερινή επίσκεψη στο μαγαζι.Ωραίος χώρος,ανετα δωμάτια,ευγενέστατο το προσωπικό.

Πήρα την Ελένη από Μολδαβια,εξαιρετικό μιλφ με αψογο σωμα,ωραίο τριαρι βυζι,φυσικό.Καλό μασαζ,εξαιρετική στο β' μέρος,την συνιστώ ανεπιφύλακτα.
60 ευρω τα 45 λεπτά.Νομίζω,πολύ καλή περίπτωση........


Την είχα πρωτοσυναντήσει λίγο παλιότερα. Καλή ήταν όντως.
 
Εγγρ.
15 Δεκ 2015
Μηνύματα
305
Κριτικές
6
Like
406
Πόντοι
21
Καλή χρονιά σε όλους....
Σημερινή επίσκεψη στο μαγαζι.Ωραίος χώρος,ανετα δωμάτια,ευγενέστατο το προσωπικό.

Πήρα την Ελένη από Μολδαβια,εξαιρετικό μιλφ με αψογο σωμα,ωραίο τριαρι βυζι,φυσικό.Καλό μασαζ,εξαιρετική στο β' μέρος,την συνιστώ ανεπιφύλακτα.
60 ευρω τα 45 λεπτά.Νομίζω,πολύ καλή περίπτωση........
ρουμανια φιλος...ελενη εκ ρουμανιας
 

Malaperds

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.813
Κριτικές
14
Like
5.036
Πόντοι
6.495
Μέχρι τι ώρα σήμερα ? Για Ελένη λέω,,,
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom