Νέα

Σμικρινση πεους και ορχεων

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Ypotaktiko_Cross_40
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 383
  • Εμφανίσεις 26K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
OP
OP
Ypotaktiko_Cross_40

Ypotaktiko_Cross_40

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουλ 2013
Μηνύματα
1.350
Κριτικές
1
Like
134
Πόντοι
16
γιατρός δεν είμαι αλλα μάλλον στις ορμόνες πρέπει να το ρίξεις για να δεις αποτέλεσμα χωρίς μαχαίρι, πιστεύω όσοι έχουν πολύ μικρό λιλί έχουν και ορμονικό πρόβλημα  

Και εγώ εκεί προσανατολίζομαι, έχω δοκιμάσει και κάποιες για λίγο καιρο πέρσι, αλλά δεν είχαν το αναμενόμενο αποτέλεσμα σε αυτό τον τομέα (είχαν κάποιες άλλες ευεργετικές επιδράσεις δεν λέω!), αλλά σε αυτό τίποτα.
Απλά δεν μπορείς να περνεις και για πολύ καιρο τέτοια φάρμακα χωρίς συνταγή, είδα και κάποιες παρενέργειες που μπορούσαν να έχουν σε σχέση με την καρδιά και..... ανησύχησα!!
 

mars_ch

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Απρ 2012
Μηνύματα
1.299
Κριτικές
7
Like
519
Πόντοι
316
Και εγώ εκεί προσανατολίζομαι, έχω δοκιμάσει και κάποιες για λίγο καιρο πέρσι, αλλά δεν είχαν το αναμενόμενο αποτέλεσμα σε αυτό τον τομέα (είχαν κάποιες άλλες ευεργετικές επιδράσεις δεν λέω!), αλλά σε αυτό τίποτα.
Απλά δεν μπορείς να περνεις και για πολύ καιρο τέτοια φάρμακα χωρίς συνταγή, είδα και κάποιες παρενέργειες που μπορούσαν να έχουν σε σχέση με την καρδιά και..... ανησύχησα!!

προφανώς εδώ δεν θα βρεις εύκολα γιατρό να σου γράψει τέτοιες "θεραπειες" και τις ανάλογες εξετάσεις που απαιτούνται. Προσανατολίσου προς βουλγαρία όπου εκεί κάνουν τα πάντα για λίγο χρήμα και δεν νομίζω να έχουν ηθικές αναστολές. Λογικά θα χρειαστεί και καιρό για να δεις αποτέλεσμα.
 

noctilucent1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Νοε 2015
Μηνύματα
7.448
Κριτικές
8
Like
309
Πόντοι
346
Γενικά εγώ είμαι "αντιθετη" στο πολύ ξεχειλωμα, γιατί μπορεί να προκαλέσει ένα γενικο ξεχαρβαλωμα στη κολομουνα, που όσο και αν μας δίνει εμάς υδονη, μετά δεν θα μπορεί να ικανοποιήσει τον αντρα!! Και όπως όλοι καταλαβαίνουμε......ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΟΛΩΝ!!
Το γεγονος οτι θα χεζεσαι πανω σου, δεν σε απασχολει :think:
 

sisiliano1982

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Δεκ 2015
Μηνύματα
1.035
Like
1.704
Πόντοι
216
Και εγώ εκεί προσανατολίζομαι, έχω δοκιμάσει και κάποιες για λίγο καιρο πέρσι, αλλά δεν είχαν το αναμενόμενο αποτέλεσμα σε αυτό τον τομέα (είχαν κάποιες άλλες ευεργετικές επιδράσεις δεν λέω!), αλλά σε αυτό τίποτα.
Απλά δεν μπορείς να περνεις και για πολύ καιρο τέτοια φάρμακα χωρίς συνταγή, είδα και κάποιες παρενέργειες που μπορούσαν να έχουν σε σχέση με την καρδιά και..... ανησύχησα!!

ελα τυπε πες!!σου ρθε περιοδος??!!!
 

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.967
Κριτικές
49
Like
26.343
Πόντοι
24.596
Το γεγονος οτι θα χεζεσαι πανω σου, δεν σε απασχολει :think:
τωρα γινεσαι υπερβολικος.με τι?με 1- 2 κορμους βελανιδιας και μερικους κωνους για να μην παταμε τις φρεσκοβαμμενες λωριδες διαβασης πεζων θα γινει αυτο? :S :S :S
 

gavelos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Μαΐ 2016
Μηνύματα
1.731
Κριτικές
21
Like
659
Πόντοι
326
Γενικά εγώ είμαι "αντιθετη" στο πολύ ξεχειλωμα, γιατί μπορεί να προκαλέσει ένα γενικο ξεχαρβαλωμα στη κολομουνα, που όσο και αν μας δίνει εμάς υδονη, μετά δεν θα μπορεί να ικανοποιήσει τον αντρα!! Και όπως όλοι καταλαβαίνουμε......ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΟΛΩΝ!!
επεσαν οι μασκες τελικα μαθαμε τυπος τι πουτσο φουμαρεις..no problem for us.προσοχη στο κωλομουνο γιατι αμα ξεχυλωσει μονο αραπης θα γαμει
 

gavelos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Μαΐ 2016
Μηνύματα
1.731
Κριτικές
21
Like
659
Πόντοι
326
Θες πολλα ψωμια ακομα για να φτασεις τον Λιλα
αφησε αντικαταστατη αν και ο νεος θελει πολλα χιλιόμετρα στη κωλοπορεια του.ακουσα ο λιλας ξεφυγε και χωνει κατι κουτσουρα δενδρων ισχιει?
 
OP
OP
Ypotaktiko_Cross_40

Ypotaktiko_Cross_40

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουλ 2013
Μηνύματα
1.350
Κριτικές
1
Like
134
Πόντοι
16
ελα τυπε πες!!σου ρθε περιοδος??!!!

Μμμ.... όχι ακριβώς!
Αυτό που παρατήρησα ήταν μια αλλαγή της υφής του δέρματος (έγινε πολύ πιο μαλακο) αλλά και μεγάλη αλλαγή στις ράγες μου, ήταν συνέχεια καβλωμενες και πεταγωταν συνέχεια σε σημείο που να ξεχωρίζουν και από τις μπλούζες!
Αλλά όσο αφορά το πουτσακι.... καμία διαφοροποίηση!!
 

noctilucent1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Νοε 2015
Μηνύματα
7.448
Κριτικές
8
Like
309
Πόντοι
346
αφησε αντικαταστατη αν και ο νεος θελει πολλα χιλιόμετρα στη κωλοπορεια του.ακουσα ο λιλας ξεφυγε και χωνει κατι κουτσουρα δενδρων ισχιει?
Υπαρχουν φωτος τυπε
Θα πρεπει να τις μελετησει ο νεος :woldman:
 
OP
OP
Ypotaktiko_Cross_40

Ypotaktiko_Cross_40

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουλ 2013
Μηνύματα
1.350
Κριτικές
1
Like
134
Πόντοι
16
επεσαν οι μασκες τελικα μαθαμε τυπος τι πουτσο φουμαρεις..no problem for us.προσοχη στο κωλομουνο γιατι αμα ξεχυλωσει μονο αραπης θα γαμει

Άσε-ασε gravelοs, μην λες για αραπη! Μη λες για αραπη! :pipa3: :pipa3: :pipa3:
 

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.967
Κριτικές
49
Like
26.343
Πόντοι
24.596
αφησε αντικαταστατη αν και ο νεος θελει πολλα χιλιόμετρα στη κωλοπορεια του.ακουσα ο λιλας ξεφυγε και χωνει κατι κουτσουρα δενδρων ισχιει?
τυπε μην το κανεις θεμα,δεν ηταν απο παρανομη υλοτομηση,τα δεντρα θα τα εκοβαν ετσι κι αλλιως λογω ηλικιας,ηταν καθολα νομιμος :S :S :S
 

noctilucent1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Νοε 2015
Μηνύματα
7.448
Κριτικές
8
Like
309
Πόντοι
346
Τον Picker τον ξερεις?
Λεει οτι γουσταρει δαχτυλα στην σουφρα του
αλλα δεν παραδεχεται οτι ειναι στρακι
Τι λες ως ειδημων
 

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.967
Κριτικές
49
Like
26.343
Πόντοι
24.596
Τον Picker τον ξερεις?
Λεει οτι γουσταρει δαχτυλα στην σουφρα του
αλλα δεν παραδεχεται οτι ειναι στρακι
Τι λες ως ειδημων
μυστη το χοντραινεις.το μονο κοινο ως τωρα ειναι οτι εχουν μοστραρει και οι 2 τις κωλοτρυπιδες τους :S :S :S
 
OP
OP
Ypotaktiko_Cross_40

Ypotaktiko_Cross_40

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουλ 2013
Μηνύματα
1.350
Κριτικές
1
Like
134
Πόντοι
16

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom