Νέα

Μίστερ μαλάκας bourdela.com 2016

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα stekas72
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 217K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Ποιός πιστεύεται ότι είναι ο Μίστερ μαλάκας bourdela.com 2016?

  • zeljko

    Ψήφοι: 116 47,7%
  • Picker

    Ψήφοι: 127 52,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    243

SatoshiNakamoto

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.248
Κριτικές
35
Like
6.371
Πόντοι
6.796
Τι λες ρε τυπε,δε θα χωραει η σελιδα.

Πιστευω οτι θα πρεπει να λεμε και τον λογο που ψηφιζουμε καποιον.. γιατι πχ αν η Εριναλ ειναι ελλεηνιδα αποσυρω τη ψηφο απο το μεξικανο που την εφαγε επειδη με ειρωνευτηκε και τη δινω στη ελλεηνιδα.. οποτε αν καποιος ειναι μλκας με περικεφαλαια απ του υποψηφιους ειναι αγνωστο για καποιους.. πρεπει να λεμε τον λογο που ψηφιζουμε..
 

Νεαρχος Κουκης

Σεβαστός
Εγγρ.
22 Οκτ 2014
Μηνύματα
11.409
Κριτικές
15
Like
6.102
Πόντοι
1.496
Πιστευω οτι θα πρεπει να λεμε και τον λογο που ψηφιζουμε καποιον.. γιατι πχ αν η Εριναλ ειναι ελλεηνιδα αποσυρω τη ψηφο απο το μεξικανο που την εφαγε επειδη με ειρωνευτηκε και τη δινω στη ελλεηνιδα.. οποτε αν καποιος ειναι μλκας με περικεφαλαια απ του υποψηφιους ειναι αγνωστο για καποιους.. πρεπει να λεμε τον λογο που ψηφιζουμε..
Ετσι κι αλλιως υπαρχει η δυνατοτητα για 3 ψηφους.Αμα θελεις βαζεις τρεις,δυο η μονο έναν.
 

SatoshiNakamoto

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.248
Κριτικές
35
Like
6.371
Πόντοι
6.796
Ετσι κι αλλιως υπαρχει η δυνατοτητα για 3 ψηφους.Αμα θελεις βαζεις τρεις,δυο η μονο έναν.

Σε αυτη τη φαση μια φηφο μπορει να βαλει ο καθενας.. αλλα το θεμα ειναι οτι οι περισσοτεροι δε ξερουν τους λογους που ειναι υποψηφιοι καποιοι
 

Νεαρχος Κουκης

Σεβαστός
Εγγρ.
22 Οκτ 2014
Μηνύματα
11.409
Κριτικές
15
Like
6.102
Πόντοι
1.496
Σε αυτη τη φαση μια φηφο μπορει να βαλει ο καθενας.. αλλα το θεμα ειναι οτι οι περισσοτεροι δε ξερουν τους λογους που ειναι υποψηφιοι καποιοι
Πριν λιγο ο Στεκας μου απαντησε  μεχρι 3 σε αυτή τη φαση.
 

Οξαποδω

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Αυγ 2009
Μηνύματα
4.027
Κριτικές
28
Like
13.831
Πόντοι
17.045
Πιστευω οτι θα πρεπει να λεμε και τον λογο που ψηφιζουμε καποιον.. γιατι πχ αν η Εριναλ ειναι ελλεηνιδα αποσυρω τη ψηφο απο το μεξικανο που την εφαγε επειδη με ειρωνευτηκε και τη δινω στη ελλεηνιδα.. οποτε αν καποιος ειναι μλκας με περικεφαλαια απ του υποψηφιους ειναι αγνωστο για καποιους.. πρεπει να λεμε τον λογο που ψηφιζουμε..
Τι είναι μεγαλύτερη μαλακία;
Μια ελεηνίδα, ή ένας αναρχοκομμουνιστής;
 

noctilucent1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Νοε 2015
Μηνύματα
7.448
Κριτικές
8
Like
309
Πόντοι
346
Μουνοβαγονης μπροστα :rockon: :rockon:
 

noctilucent1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Νοε 2015
Μηνύματα
7.448
Κριτικές
8
Like
309
Πόντοι
346
Γιατι τυπε αυτος? τον ψιλοσυμπαθουσα,, ειναι μλκας οντως?
Αν και πουτανιάρης ειναι αναρχοκομμουνιστης
Απο την μια εξυψώνει τον κομμουνισμο και απο
την αλλη γαμαει με 10 ευρω τις κοπελες που εξαθλίωσε
ο κομμουνισμος :S
 

SatoshiNakamoto

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.248
Κριτικές
35
Like
6.371
Πόντοι
6.796
Αν και πουτανιάρης ειναι αναρχοκομμουνιστης
Απο την μια εξυψώνει τον κομμουνισμο και απο
την αλλη γαμαει με 10 ευρω τις κοπελες που εξαθλίωσε
ο κομμουνισμος :S

Πολυ σοβαρο το επιχειρημα σου τυπε.. εχεις δικιο
 

mauros gatos

Μέγας
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
1.503
Κριτικές
41
Like
4.645
Πόντοι
4.587
Αν και πουτανιάρης ειναι αναρχοκομμουνιστης
Απο την μια εξυψώνει τον κομμουνισμο και απο
την αλλη γαμαει με 10 ευρω τις κοπελες που εξαθλίωσε
ο κομμουνισμος :S
Δεν πειράζει όλοι μας αντιφάσκουμε :wanker:
 

mauros gatos

Μέγας
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
1.503
Κριτικές
41
Like
4.645
Πόντοι
4.587
Μουνοβαγόνης πρώτος! Και ο Πάπιος ανεβαίνει; Η έτσι μου φαίνεται; Ψηφίστε τον το αξίζει! Τόσα χρόνια εδω μέσα έχει δώσει μεγάλο αγώνα :jerking: Ισως σε κάποιο μικρό βαθμό σε αυτόν οφείλουμε την εκλογή της πλέον μαλακισμένης κυβέρνησης που ειχάμε ποτέ σε αυτή τη χώρα  :S
 

Νεαρχος Κουκης

Σεβαστός
Εγγρ.
22 Οκτ 2014
Μηνύματα
11.409
Κριτικές
15
Like
6.102
Πόντοι
1.496
Μουνοβαγόνης πρώτος! Και ο Πάπιος ανεβαίνει; Η έτσι μου φαίνεται; Ψηφίστε τον το αξίζει! Τόσα χρόνια εδω μέσα έχει δώσει μεγάλο αγώνα :jerking: Ισως σε κάποιο μικρό βαθμό σε αυτόν οφείλουμε την εκλογή της πλέον μαλακισμένης κυβέρνησης που ειχάμε ποτέ σε αυτή τη χώρα   :S
Ο Παπιος από τοτε που διοριστηκε διπλος πρακτορας της Ελλαδας στα Σκοπια {μια που τοσα χρονια ηταν πρακτορας των Σκοπιανών στην Ελλαδα}εχει χαθει.Η αγαπη για το κομμα υπερισχυσε της αγαπης για τους Σλαβους.
 

Οξαποδω

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Αυγ 2009
Μηνύματα
4.027
Κριτικές
28
Like
13.831
Πόντοι
17.045

Οξαποδω

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Αυγ 2009
Μηνύματα
4.027
Κριτικές
28
Like
13.831
Πόντοι
17.045
Η μαλακία πρέπει να ορίζεται με μονάδα μέτρησης τον nikos_plat.
Όπως π.χ. λέμε σεισμός 5.5 ρίχτερ, να λέμε και ότι αυτός είναι μαλάκας 5.5 nikos_plat.
Μεγάλη μαλακία που ο nikos_plat δεν προκρίθηκε στον προηγούμενο όμιλο.
 

mauros gatos

Μέγας
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
1.503
Κριτικές
41
Like
4.645
Πόντοι
4.587
Η μαλακία πρέπει να ορίζεται με μονάδα μέτρησης τον nikos_plat.
Όπως π.χ. λέμε σεισμός 5.5 ρίχτερ, να λέμε και ότι αυτός είναι μαλάκας 5.5 nikos_plat.
Μεγάλη μαλακία που ο nikos_plat δεν προκρίθηκε στον προηγούμενο όμιλο.
Συμφώνω, κρίμα αυτό το παιδί αδικήθηκε. Μπορουμε όμως να αναπληρώσουμε το κενό του λέφτη ψηφίζοντας ομοιδεάτες του :jerking: ώστε τις δύο πρώτες θέσεις αυτού του ομίλου να καταλάβουν μαλακομμουνιστές.
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Απαντήσεις
1K
Εμφανίσεις
63K
?
Απαντήσεις
5K
Εμφανίσεις
175K

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom