re Giorgo εαν ειναι γνωστος ο νικητης ή εαν ειναι καθε χρονο να βγαινει το ιδιο νικ,δεν εχει νοημα να κανετε διαγωνισμους...ληχτε το απο τωρα κ δωστε το τροπαιο να τελειωνετε (ουμε)
τυπε τετοιους διαγωνισμους υψηλης σημασιας και κυρους δε νομιζω να εχει δικαιωμα να "ανεβασει" καποιος αλλος εκτος απο την BUEFA, φοβαμαι οτι η προσπαθεια σου θα πεσει στο κενο.
Μη φοβάσαι τύπε.
Μπορεί να πας πολύ καλά στην άλλη.
Που δεν είναι και πουλημένη.
Όποιον έχεις να προτείνεις
ΕΠΕΙΔΗ Η ΛΙΣΤΑ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ ΑΠΟ Ξ.Π.Γ.
να είσαι σίγουρος ότι θα μπει.
Είμαστε ανοιχτοί σε προτάσεις
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ΤΣΑΤΣΟΙ-ΠΟΥΤΑΝΑΚΙΑ.