Επισκέπτης
Δεν καταλαβες, το κοψε τελειως λεει.
Απηύδησε πλεον , αφηνει μουστακι και ντυνετε στα μαυρα
Απηύδησε πλεον , αφηνει μουστακι και ντυνετε στα μαυρα
ελληνικη παιδειαμερικοι εδω μεσα ειστε απλα γλιτσες
και χειροτεροι απο γκομενα σε περιοδο
το 90% αυτου του σαιτ ειναι επιπεδου υπο του μηδενος κατινες σκετες μονο το φακιωρικαι το ξεσκονιστηρι σας λειπει
βαρεθηκα
σιχαθηκα
ζητησα να διαγραφει το νημα ,δεν γινεται
και μετα το προφιλ μου
τελος μεινετε μονοι σας να τα λετε ανετα
δεν ξαναμπαινω

Σημερα περασα μια Υπεροχη μερα !!!Που κατεληξε σε μια ακομα πιο υπεροχη νυχτα !!!Ειχα καιρο ν περασω τοσο καλα κ να χαλαρωσω μετα τοσο,!!
ΚΑΙ μετα μου γαμησατε την διαθεση ,!!!με τα ηλιθια υβριστικα inbox μηνυματα σας μερικοι και τις μαλακιες που μου αραδιαζετε κ με ρωτατε ,λεω μην ασχολησε μην ασχολησε αλλα δεν γινεται να μ γαμετε την ψυχολογια ρε,
και εσυ εισαι ελεηνος φιλε Αληθεια ποσο χρονων εισαι ???60?? μου θυμιζεις κατι Κωλογριες!!! που κατινιαζουν με οτι βρουν κ δεν εχουν με τι νασχοληθουν στην μιζερη ζωη τους
σημερα μονο πηρα 512 μηνυματα, αλλα χαλαλι γτ ξερεις κατι??
σας ΣΙΧΑΘΗΚΑ , μην δειτε ατομο σωστο να γουσταρει αυτο π κανει κ να λενε οι αλλοθ καλα λογια γιαυτο να πεσετε να το φατε ,δεν πειραζει δεν ειναι για μενα αυτα ,
καθιστε με τις αλβανες σας! κ με αυτες που το παιζουν ελληνιδες ,!η μαυτες που ηρθαν απτο χωριο βλαχες !τετοια σας αξιζουν
ΕΓΩ ΤΕΛΟΣ ,και ναι ξερω χεστηκατε αλλα δεν με νοιαζει, οσοι ειναι οκ ανθρωποι τους γουσταρα με χιλια κ τους το εδειξα προσπαθωντας ν τους ευχαριστησω οσο μπορω, αυτοι κ μονο αυτοι ξερουν που θα με βρουν! Αν μπορει καποιος να κλεισει το νημα εντελως θα τ εκτιμουσα !!!! το προφιλ μου θα κλεισει κ αυτο , κ εσυ ξερεις εε συνεχισε την παραπληροφορηση σου ! ελευθερα πλεον
Επι τελους. Ξεβρωμησε το σαιτμερικοι εδω μεσα ειστε απλα γλιτσες
και χειροτεροι απο γκομενα σε περιοδο
το 90% αυτου του σαιτ ειναι επιπεδου υπο του μηδενος κατινες σκετες μονο το φακιωρικαι το ξεσκονιστηρι σας λειπει
βαρεθηκα
σιχαθηκα
ζητησα να διαγραφει το νημα ,δεν γινεται
και μετα το προφιλ μου
τελος μεινετε μονοι σας να τα λετε ανετα
δεν ξαναμπαινω
Τόσο αποθημένο σου έμεινε που άλλα λες την μια, άλλα την άλλη. Κοίτα κάτω από την παράθεση που έχεις κάνει. Άσε μας ρε βρετανέ.Επι τελους. Ξεβρωμησε το σαιτ
ειχα βαλει πολλα χρονια τελικαΒερονικα ενα γυφτακι εισαι που σε 10 χρονια θα σαι για πεταμα![]()

Eχεις δικιο τυπε ειδικα στην Αθηνα που δεν υπαρχουν καθολου επιλογεςΟριστε τι κανατε.
Παει και αυτη
Τωρα να σας δω τι θα γ@μ@τε εκει κατω
Τα χερια σας θα βγαλουν καλους![]()
Πες μου κάτι!ποιός ο λόγος να αποδείξης ότι είσαι εμφανίσημη σε ένα σάιτ για άντρες!!?
Να το κρατησεις το ταξι και το φαγητο. Αυτοκινητο εχω, ταξι μπορω να καλεσω και το φαγητο (και λοιπα εξοδα) το πληρωνω μονη μου. Αν ηταν να σου πουλησω τον χρονο μου θα προσεγγιζα τις τιμες της μικρης αμορφωτης 20αρας βερονικας. Και λιγα λεω.η απαιτηση ειναι να συναντηθουμε σαν ανθρωποι, το στυλακι εγω θα περναω με τον νταντυ και συ θα καθεσαι σα μαλακας να κοιτας στα 1000 μετρα γιατι ειμαι και πολυ μπιζι και καθε δευτερολεπτο μου κοστιζει χιλια ευρω να πας να το πουλησεις σε κανα πιρφορο σου ειπατο φαγητο και το ταξι το προτεινα επειδη απλα σε εκοψα για φτωχομπινεδιαρα που το παιζει καμποση πισω απο ενα νικ στο ιντερνετ
και για να σε προλαβω,κυριος ειμαι με τις κυριες
![]()
Διακρίνω φθονο προς την ΒερονικαΝα το κρατησεις το ταξι και το φαγητο. Αυτοκινητο εχω, ταξι μπορω να καλεσω και το φαγητο (και λοιπα εξοδα) το πληρωνω μονη μου. Αν ηταν να σου πουλησω τον χρονο μου θα προσεγγιζα τις τιμες της μικρης αμορφωτης 20αρας βερονικας. Και λιγα λεω.

Να το κρατησεις το ταξι και το φαγητο. Αυτοκινητο εχω, ταξι μπορω να καλεσω και το φαγητο (και λοιπα εξοδα) το πληρωνω μονη μου.[size=20pt] Αν ηταν να σου πουλησω τον χρονο μου θα προσεγγιζα τις τιμες της μικρης αμορφωτης 20αρας βερονικας[/size]. Και λιγα λεω.
δεν εχω αναγκη να γλειψω κανεναν ουτε να το παιζω καλη εδω μεσα ουτε ειμαι fake,
δεν προσπαθω να μεγαλοποιαστω ουτε ανεβηκα ουτε τπτ,
[size=20pt]θα ανεβω οταν εξαφανιστω και δεν με ξαναδειτε ποτε και κανω μια νορμαλ ζωη [/size]
οι υπηρεσιες ιδιες ειναι παντου και εδω ισως καλυτερες μιας και μιλαμε κ την ιδια γλωσσα
μπαινω εδω κ χαβαλεδιαζομαι μιας κ εβαλα ιντερνετ στ κιν κ μου πεταει ειδοποιησεις
οταν γυρισω δεν θα εχω χρονο ουτε να φαω
Δεν είναι όμως αυτό το θέμα. Το θέμα είναι ότι ορισμένες φορές αυτό που γίνεται με την βερόνικα προσλαμβάνει χαρακτηριστικά σχεδόν bullying...


Tα ακουτε εσεις που σκατε 250αρια? Ειστε ΛΟΥΚΟΥΜΑΚΙΑφυσικα κ δεν σ εχουν παρει ,γιαυτο πληρωνετε για ωμο σεξ ,ποια θα σας αντεξει στην νορμαλ ζωη για κατι παραπανω ενας κ ενας ολα τα λουκουμια εδω μαζευτικατε

μερικοι εδω μεσα ειστε απλα γλιτσες
και χειροτεροι απο γκομενα σε περιοδο
το 90% αυτου του σαιτ ειναι επιπεδου υπο του μηδενος κατινες σκετες μονο το φακιωρικαι το ξεσκονιστηρι σας λειπει
βαρεθηκα
σιχαθηκα
ζητησα να διαγραφει το νημα ,δεν γινεται
και μετα το προφιλ μου
τελος μεινετε μονοι σας να τα λετε ανετα
δεν ξαναμπαινω
και τωρα τους απαξιώνεις επειδή ανέβηκες level!!πάρτο αλλιώς γιατι η ζωή τα φέρνει περίεργα,άτιμο πράμα το κάρμα μικρή!και στο λέει ενας αρκετά μεγαλύτερος και εμπειρότερος!!πρόσεχε γτ αυτους που βρίζεις ανεβαίνοντας θα τους βρείς κατεβαίνοντας γιατι όλες αργά η γρήγορα κρεμάνε το στρίγκ τους περνάει η μπογιά τους!!Ετσι!!!!γιαυτο γαμαμε πουτανες για να μην μας σπανε τα αρχιδια με τις ηλιθιες συζητησεις πριν και μετα το γαμησι. Τις πουτανες δε τις πληρωνουμε για να γαμησουμε, αλλα γιατι φευγουν αμεσως μετα το γαμησι χωρις πολλα πολλα λογια![]()
Tα ακουτε εσεις που σκατε 250αρια? Ειστε ΛΟΥΚΟΥΜΑΚΙΑ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Απλά έχεις την παράλογη απαίτηση να πας για καφέ/φαγητό μαζί μου. Ενώ εγώ εξαρχής σκόπευα να επιτρέψω σε κάποιον από το forum να με δει για να διαπιστώσετε ότι είμαι εμφανίσιμη.
