apoc
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 17.705
- Κριτικές
- 31
- Like
- 393
- Πόντοι
- 3.115
Συμφωνω απόλυτα. Όποτε δεν υπάρχει λόγος παρεξηγήσεις απο κανεναν τυπε!Τυπε μου και στο iphone 7+ οταν πρωτοβγαινει κανουν ουρα.. αλλος το θεωρει ξεφτιλα αλλος οχι
Συμφωνω απόλυτα. Όποτε δεν υπάρχει λόγος παρεξηγήσεις απο κανεναν τυπε!Τυπε μου και στο iphone 7+ οταν πρωτοβγαινει κανουν ουρα.. αλλος το θεωρει ξεφτιλα αλλος οχι
Χρυσό μουνί δεν έχει καμία. Πουτάνα είναι όπως όλες οι άλλες που γαμιούντε για λεφτά. Υπάρχουν πολλές εκεί έξω που κάνουν τα πάντα και με τα μισά που ζητάει η Βερόνικα20. Δεν αξίζει να ασχολούμαστε όταν τα μυαλά της κάθε κοπελίτσας φουσκωνουν. Πάμε γιαλλα μάγκες.


Η μικρουλα μας είναι 20χρονων κουκλίτσα με πολύ όρεξη και εξαιρετικές επιδόσεις. Αντί να πείτε καλή τύχη σε Ενα κοριτσάκι που πάει στο εξωτερικό εςεις βγάζετε ΚΑΚΙΑ και την συγκρίνετε με την κάθε "Σουλα Μπουλά" που παίρνει λιγότερα. Εδω κατα την γνώμη μου ισχύει το ότι πληρώνεις παίρνεις. Γιατί η Βερονικα σε κάθε ραντεβού της αφήνει και ένα κομμάτι απο τον εαυτό της στο δωμάτιο και αυτό το ξερω γιατί το ίδιο αιςθανομαι ότι κάνω και εγώ! Για αυτό αλλωςτε και έχει γίνει ανάρπαςτη![]()
Καλή τύχη απο εμένα λοιπόν![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Η μικρουλα μας είναι 20χρονων κουκλίτσα με πολύ όρεξη και εξαιρετικές επιδόσεις. Αντί να πείτε καλή τύχη σε Ενα κοριτσάκι που πάει στο εξωτερικό εςεις βγάζετε ΚΑΚΙΑ και την συγκρίνετε με την κάθε "Σουλα Μπουλά" που παίρνει λιγότερα. Εδω κατα την γνώμη μου ισχύει το ότι πληρώνεις παίρνεις. Γιατί η Βερονικα σε κάθε ραντεβού της αφήνει και ένα κομμάτι απο τον εαυτό της στο δωμάτιο και αυτό το ξερω γιατί το ίδιο αιςθανομαι ότι κάνω και εγώ! Για αυτό αλλωςτε και έχει γίνει ανάρπαςτη![]()
Καλή τύχη απο εμένα λοιπόν![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Η μικρουλα μας είναι 20χρονων κουκλίτσα με πολύ όρεξη και εξαιρετικές επιδόσεις. Αντί να πείτε καλή τύχη σε Ενα κοριτσάκι που πάει στο εξωτερικό εςεις βγάζετε ΚΑΚΙΑ και την συγκρίνετε με την κάθε "Σουλα Μπουλά" που παίρνει λιγότερα. Εδω κατα την γνώμη μου ισχύει το ότι πληρώνεις παίρνεις. Γιατί η Βερονικα σε κάθε ραντεβού της αφήνει και ένα κομμάτι απο τον εαυτό της στο δωμάτιο και αυτό το ξερω γιατί το ίδιο αιςθανομαι ότι κάνω και εγώ! Για αυτό αλλωςτε και έχει γίνει ανάρπαςτη![]()
Καλή τύχη απο εμένα λοιπόν![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Η μικρουλα μας είναι 20χρονων κουκλίτσα με πολύ όρεξη και εξαιρετικές επιδόσεις. Αντί να πείτε καλή τύχη σε Ενα κοριτσάκι που πάει στο εξωτερικό εςεις βγάζετε ΚΑΚΙΑ και την συγκρίνετε με την κάθε "Σουλα Μπουλά" που παίρνει λιγότερα. Εδω κατα την γνώμη μου ισχύει το ότι πληρώνεις παίρνεις. Γιατί η Βερονικα σε κάθε ραντεβού της αφήνει και ένα κομμάτι απο τον εαυτό της στο δωμάτιο και αυτό το ξερω γιατί το ίδιο αιςθανομαι ότι κάνω και εγώ! Για αυτό αλλωςτε και έχει γίνει ανάρπαςτη![]()
Καλή τύχη απο εμένα λοιπόν![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Η μικρουλα μας είναι 20χρονων κουκλίτσα με πολύ όρεξη και εξαιρετικές επιδόσεις. Αντί να πείτε καλή τύχη σε Ενα κοριτσάκι που πάει στο εξωτερικό εςεις βγάζετε ΚΑΚΙΑ και την συγκρίνετε με την κάθε "Σουλα Μπουλά" που παίρνει λιγότερα. Εδω κατα την γνώμη μου ισχύει το ότι πληρώνεις παίρνεις. Γιατί η Βερονικα σε κάθε ραντεβού της αφήνει και ένα κομμάτι απο τον εαυτό της στο δωμάτιο και αυτό το ξερω γιατί το ίδιο αιςθανομαι ότι κάνω και εγώ! Για αυτό αλλωςτε και έχει γίνει ανάρπαςτη![]()
Καλή τύχη απο εμένα λοιπόν![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
μπραβο σου!! απλα....Η μικρουλα μας είναι 20χρονων κουκλίτσα με πολύ όρεξη και εξαιρετικές επιδόσεις. Αντί να πείτε καλή τύχη σε Ενα κοριτσάκι που πάει στο εξωτερικό εςεις βγάζετε ΚΑΚΙΑ και την συγκρίνετε με την κάθε "Σουλα Μπουλά" που παίρνει λιγότερα. Εδω κατα την γνώμη μου ισχύει το ότι πληρώνεις παίρνεις. Γιατί η Βερονικα σε κάθε ραντεβού της αφήνει και ένα κομμάτι απο τον εαυτό της στο δωμάτιο και αυτό το ξερω γιατί το ίδιο αιςθανομαι ότι κάνω και εγώ! Για αυτό αλλωςτε και έχει γίνει ανάρπαςτη![]()
Καλή τύχη απο εμένα λοιπόν![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Μπράβο σου! Όταν τα λέει μια "ανταγωνίστρια"έχουν μεγαλύτερη αξία...

τωρα μονο καλα θα λεγονταιολοι πρεπει καπου να ξερπασουν γιατι μας εχουν τρελανει στο γαμισι και εμας και στο τζαμπα και ανευ σαλιου....

Εγώ πάλι προτιμώ το χαρακτηρισμό "κορίτσια του πληρωμένου σεξ". Τον χαρακτηρισμό πουτάνα, που όπως εκφέρεται τις περισσότερες φορές στις συζητήσεις έχει σαφή υποτιμητικό χαρακτήρα, τον κρατώ για άλλες περιπτώσεις και για μένα δεν προσδιορίζει επαγγελματική ιδιότητα, αλλά ανθρώπινη συμπεριφορά. Το ίδιο, για μένα, ισχύει και για την χρήση του "πούστης".
Σε άλλη φάση ο χαρακτηρισμός "πουτάνα" μπορεί να είναι ερεθιστικός, λες για παράδειγμα στην κοπέλα σου "θέλω να είσαι η πουτάνα μου", ή λέει η κοπέλα σε σένα "θέλω να είμαι η πουτάνα σου, το πουτανάκι σου κλπ."
χααχχααχαχ ρε μου θυμησες μια τυπισσα παει καιρος εχει σταματησει την δουλεια (ερωτευτηκε) που οταν την αποκαλεσα πουτανα σε καποια φαση (οπως τις αποκαλω ολες ετσι αλλωστε) μου ειπε το απιστευτο¨: Δεν ειμαι πουτανα , ειμαι ψυχαγωγος : )
ενταξει με ελιωσε πεθανα
"ψυχαγωγός"... τώρα που το λες
Για να καταλάβω όμως, εσύ όταν τις αποκαλείς πουτάνες, το αισθάνεσαι και το εννοείς με υποτιμητική σημασία; Και όταν το λες στις ίδιες είναι, ας πούμε, για να τις βάλεις στη θέση τους;
τις αποκαλω κυριως πουτανες κατα την διαρκεια της πραξης αλλα μπορει και σε κανα μηνυμα να τους πω τιποτα ετοιμασου να σε σκισω αποψε καριολα και τα γνωστα.
αλλα ενταξει σε γενικες γραμμες δεν μαρεσουνε τα μωρο μου κτλπ
γουσταρω να τις αποκαλω πουτανες γιατι ετσι εγω φτιαχνομαι προσωπικα.να την ξεφτιλιζεις την αλλη.δεν ξερω αν με πιανεις
Η Ανωτεροτητα σε ολο της το μεγαλειο. Μπραβο σου Ναγια. !!!!!Η μικρουλα μας είναι 20χρονων κουκλίτσα με πολύ όρεξη και εξαιρετικές επιδόσεις. Αντί να πείτε καλή τύχη σε Ενα κοριτσάκι που πάει στο εξωτερικό εςεις βγάζετε ΚΑΚΙΑ και την συγκρίνετε με την κάθε "Σουλα Μπουλά" που παίρνει λιγότερα. Εδω κατα την γνώμη μου ισχύει το ότι πληρώνεις παίρνεις. Γιατί η Βερονικα σε κάθε ραντεβού της αφήνει και ένα κομμάτι απο τον εαυτό της στο δωμάτιο και αυτό το ξερω γιατί το ίδιο αιςθανομαι ότι κάνω και εγώ! Για αυτό αλλωςτε και έχει γίνει ανάρπαςτη![]()
Καλή τύχη απο εμένα λοιπόν![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Η μικρουλα μας είναι 20χρονων κουκλίτσα με πολύ όρεξη και εξαιρετικές επιδόσεις. Αντί να πείτε καλή τύχη σε Ενα κοριτσάκι που πάει στο εξωτερικό εςεις βγάζετε ΚΑΚΙΑ και την συγκρίνετε με την κάθε "Σουλα Μπουλά" που παίρνει λιγότερα. Εδω κατα την γνώμη μου ισχύει το ότι πληρώνεις παίρνεις. Γιατί η Βερονικα σε κάθε ραντεβού της αφήνει και ένα κομμάτι απο τον εαυτό της στο δωμάτιο και αυτό το ξερω γιατί το ίδιο αιςθανομαι ότι κάνω και εγώ! Για αυτό αλλωςτε και έχει γίνει ανάρπαςτη![]()
Καλή τύχη απο εμένα λοιπόν![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
οκ!!!Η μικρουλα μας είναι 20χρονων κουκλίτσα με πολύ όρεξη και εξαιρετικές επιδόσεις. Αντί να πείτε καλή τύχη σε Ενα κοριτσάκι που πάει στο εξωτερικό εςεις βγάζετε ΚΑΚΙΑ και την συγκρίνετε με την κάθε "Σουλα Μπουλά" που παίρνει λιγότερα. Εδω κατα την γνώμη μου ισχύει το ότι πληρώνεις παίρνεις. Γιατί η Βερονικα σε κάθε ραντεβού της αφήνει και ένα κομμάτι απο τον εαυτό της στο δωμάτιο και αυτό το ξερω γιατί το ίδιο αιςθανομαι ότι κάνω και εγώ! Για αυτό αλλωςτε και έχει γίνει ανάρπαςτη![]()
Καλή τύχη απο εμένα λοιπόν![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
