Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
οχι μαν.Καλημέρα τελικα το μωρό δίνει πίσω σύστημα η όχι έχω μπερδευτεί![]()
Καλημέρα τελικα το μωρό δίνει πίσω σύστημα η όχι έχω μπερδευτεί![]()

Αχός βαρύς ακούγεται, πολλά τουφέκια πέφτουν.Oυρά ξε-ουρά έχω φάει δύο ακυρώσεις σε δύο βδομάδες... ( δέν έφταιγε το κορίτσι βέβαια ... )

Δεν την προμοταρε κανεις Βαγονακο μου και δεν εχει κι αναγκη απο προμοσιον η νεαρα , παντα τουμπανακι ηταν , καλες υπηρεσιες εχει , και παντα γινοτανε χαμος οταν εμφανιζοτανερε μαγκες αυτη ειναι κλεισμενη συνεχως τουλαχιστον ετσι λενε απο το τηλ
ποιος την προμοταρε ετσι ?
παντως τωρα που φευγει και η αγγλια απο εε πρεπει να κανει καλυτερη τιμη η βεροονικα 100φουλ μια χαρα θα ειναι
!!!!

Δεν την προμοταρε κανεις Βαγονακο μου και δεν εχει κι αναγκη απο προμοσιον η νεαρα , παντα τουμπανακι ηταν , καλες υπηρεσιες εχει , και παντα γινοτανε χαμος οταν εμφανιζοτανε![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
Απλα τωρα επεστρεψε για τα καλα και γινεται λαικο προσκηνημα . thats the story απλα πραγματα , εγω ευτυχως την φιτιλιαζα οταν ακομα ητανε σε κλειστο κυκλο , βεβαια θα την ξανατρεξω αλλο λιγο αλλα οχι ακομα ..... εσυ παρε χαρτακι και στην σειρα Βαγονακο μου![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Καλα ξηγιεσαι , ο καθενας φιτιλιαζει εκει που θελει και μπορει , ευτυχως υπαρχουν αρκετες πορτοκαλιες ολες τις σεζον ;) ;) ;)εγω φυτιλιαζα στα 80αρια φουλ δεν εχω αναγκη τα 120αρια

εγω μίλησα για απλό προγράμμα..! Τεσπα επειδή έχεις πάρει ψιλά τον αμανέ κ όχι άδικα με τοςους αγαπούληδες εδω μέσα κ καλοθελητές καλα σου έκανε ο τύπος που στο έπαιξε μπάτσος όπως διάβασα σε μια κριτική εάν ισχύει! Άντε τραβά παρακάτω τώρα!γραφουν 80-90 για 1 ωρα οταν ειχα βαλει αγγελια η οποια κρατησε 5 μερες!αυτο σας συμφερει ν λετε γ ν ριχνετε τισ τιμες, οταν ειχα βαλει με 150ε κινκυ φαση χωρις κουλουρι κ εφευγα στο 40λεπτο,η οταν επερνα τα 350αρια μεσο εμαιλ αυτα δεην σας συμφερουν,![]()
εσυ παρε χαρτακι και στην σειρα Βαγονακο μου![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

το χαρτάκι δεν γράφει επάνω τον μέσο χρόνο αναμονής?Τσιτσαρίτο... πήρα χαρτάκι σήμερα και έχω το νούμερο 586. Μπορεί να μου πει κάποιος... τι νούμερο είναι τώρα?![]()
![]()
![]()
![]()
ευτυχως υπαρχουν αρκετες πορτοκαλιες ολες τις σεζον ;) ;) ;)![]()
![]()
![]()
![]()

μωρο μου στη φωτο επρεπε να το δειξεις κανονικα το μουνακι σου,να κρασαρει ολο το σαϊτ![]()
![]()
:S :S :SΑχός βαρύς ακούγεται, πολλά τουφέκια πέφτουν.
Μήνα σε γάμο ρίχνονται; Μήνα σε χαροκόπι;
Ουδέ σε γάμο ρίχνονται, ουδέ σε χαροκόπι.
Η Βερόνικα κάνει πόλεμο με γαμπρούς και μ' αγγόνια.![]()
![]()
Για πες τις κορασιδες να ανοιξουν και αυτες ενα θρεντάκι και να παραδωθούν στον λαό στου bouΠροσωπικά ήδη πάω για άλλα πορτοκάλια , ζουμερά και αυτά....
Άν κατακάτσει η σκόνη βλέπουμε....

θα καταβρεξουν οι πρωτοι κ θα κατακατσει η σκονη γρηγοραΠροσωπικά ήδη πάω για άλλα πορτοκάλια , ζουμερά και αυτά....
Άν κατακάτσει η σκόνη βλέπουμε....
